Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
BSOD - náhodně
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
Re: BSOD - náhodně
Testy u SSD, včetně hodnot SMART atributů nejsou zrovna stoprocentní.
Může se stát, že při obnově do továrního stavu ten proces obnovy zamrzne. Pokud máš ale data zálohovaná, je to fuk.
Servis si s tím už poradí.
Může se stát, že při obnově do továrního stavu ten proces obnovy zamrzne. Pokud máš ale data zálohovaná, je to fuk.
Servis si s tím už poradí.
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde
Re: BSOD - náhodně
Obnova zamrzla, restart a obnova na podruhé dojela. Teď se systém chová normálně, dám tomu zatezkavaci test, teď bych spíš chtěl aby ten disk odešel ať dají novej. Vůbec tomu nevěřím.
EDIT: TAK JE TO JASNÉ, SPUSTIL JSEM AVG DISK DOCTOR A PO CHVÍLI BSOD.
Takže zítra servis. jen nevím jak jim dokázat že je ten disk mrtvej, když to dělá jen občas
EDIT: TAK JE TO JASNÉ, SPUSTIL JSEM AVG DISK DOCTOR A PO CHVÍLI BSOD.
Takže zítra servis. jen nevím jak jim dokázat že je ten disk mrtvej, když to dělá jen občas
Re: BSOD - náhodně
Jestli jsou v servisu odborníci, tak podle kódu BSOD, případně chybových událostí v protokolu Systém to zjistí.
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde
Re: BSOD - náhodně
Po vyřešení reklamace posílám aktuální info + současný stav:
Servis asus vyřešil reklamaci následujícím postupem(posílám co vše vyměnili a v jakém pořadí):
1) výměna disku - NTBK v servisu nenaběhl
2) 2. výměna disku + výměna desky - nešla klávesnice
3) výměna klávesnice + 2.výměna desky - po testování opět tuhne
4) 3. výměna desky + SSD disku + šasí ntbk - po testování ok
výměna desky = výměna všeho kromě SSD disku (vše integrováno na desce) - jedná se o Asus Zenbook
NTBK mi vrátili cca po 3 týdnech s tímto vyjádření, že je již vše ok (dokonce jsem mluvil se servisním technikem, který byl zjevně ze stavu kolik všeho musel vyměnit dost překvapený). Nicméně jsem si říkal, že mám defacto nový NTBK - kromě displaye vyměnili vlastně vše (display mi už měnili dříve - při první reklamaci - hned po koupi ntbk).
Bohužel ani ne po měsíci používáni opět Blue Screen. 3 minidumpy jsem nahrál sem - http://leteckaposta.cz/479845767 kdyby se na to dokázal někdo z Vás podívat, bylo by to super. Je to asi jiný error než dříve, nicméně po tom co má NTBK za sebou bych čekal, že min. rok tu "modrou mrchu" neuvidím
Přemýšlím, že ho pošlu opět na reklamaci(celkem 3tí - 1.display, 2.viz. výše, nyní 3.tí)
Co doporučujete?
Předem moc díky za rady
Servis asus vyřešil reklamaci následujícím postupem(posílám co vše vyměnili a v jakém pořadí):
1) výměna disku - NTBK v servisu nenaběhl
2) 2. výměna disku + výměna desky - nešla klávesnice
3) výměna klávesnice + 2.výměna desky - po testování opět tuhne
4) 3. výměna desky + SSD disku + šasí ntbk - po testování ok
výměna desky = výměna všeho kromě SSD disku (vše integrováno na desce) - jedná se o Asus Zenbook
NTBK mi vrátili cca po 3 týdnech s tímto vyjádření, že je již vše ok (dokonce jsem mluvil se servisním technikem, který byl zjevně ze stavu kolik všeho musel vyměnit dost překvapený). Nicméně jsem si říkal, že mám defacto nový NTBK - kromě displaye vyměnili vlastně vše (display mi už měnili dříve - při první reklamaci - hned po koupi ntbk).
Bohužel ani ne po měsíci používáni opět Blue Screen. 3 minidumpy jsem nahrál sem - http://leteckaposta.cz/479845767 kdyby se na to dokázal někdo z Vás podívat, bylo by to super. Je to asi jiný error než dříve, nicméně po tom co má NTBK za sebou bych čekal, že min. rok tu "modrou mrchu" neuvidím
Přemýšlím, že ho pošlu opět na reklamaci(celkem 3tí - 1.display, 2.viz. výše, nyní 3.tí)
Co doporučujete?
Předem moc díky za rady
Re: BSOD - náhodně
Pro jistotu přikládám i výpis z minidumpu:
1: kd> !analyze -v
*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************
KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR (7a)
The requested page of kernel data could not be read in. Typically caused by
a bad block in the paging file or disk controller error. Also see
KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR.
If the error status is 0xC000000E, 0xC000009C, 0xC000009D or 0xC0000185,
it means the disk subsystem has experienced a failure.
If the error status is 0xC000009A, then it means the request failed because
a filesystem failed to make forward progress.
Arguments:
Arg1: 0000000000000004, lock type that was held (value 1,2,3, or PTE address)
Arg2: 0000000000000000, error status (normally i/o status code)
Arg3: ffffe001f00e8d40, current process (virtual address for lock type 3, or PTE)
Arg4: 0000000295b8c91f, virtual address that could not be in-paged (or PTE contents if arg1 is a PTE address)
Debugging Details:
------------------
ERROR_CODE: (NTSTATUS) 0 - STATUS_SUCCESS
BUGCHECK_STR: 0x7a_0
CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1
DEFAULT_BUCKET_ID: VISTA_DRIVER_FAULT
PROCESS_NAME: services.exe
CURRENT_IRQL: 0
LAST_CONTROL_TRANSFER: from fffff801707fb3ab to fffff801707d59a0
STACK_TEXT:
ffffd000`238a3788 fffff801`707fb3ab : 00000000`0000007a 00000000`00000004 00000000`00000000 ffffe001`f00e8d40 : nt!KeBugCheckEx
ffffd000`238a3790 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt! ?? ::FNODOBFM::`string'+0x154fb
STACK_COMMAND: kb
FOLLOWUP_IP:
nt! ?? ::FNODOBFM::`string'+154fb
fffff801`707fb3ab cc int 3
SYMBOL_STACK_INDEX: 1
SYMBOL_NAME: nt! ?? ::FNODOBFM::`string'+154fb
FOLLOWUP_NAME: MachineOwner
MODULE_NAME: nt
IMAGE_NAME: ntkrnlmp.exe
DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 54c832b2
FAILURE_BUCKET_ID: X64_0x7a_0_nt!_??_::FNODOBFM::_string_+154fb
BUCKET_ID: X64_0x7a_0_nt!_??_::FNODOBFM::_string_+154fb
Followup: MachineOwner
1: kd> !analyze -v
*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************
KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR (7a)
The requested page of kernel data could not be read in. Typically caused by
a bad block in the paging file or disk controller error. Also see
KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR.
If the error status is 0xC000000E, 0xC000009C, 0xC000009D or 0xC0000185,
it means the disk subsystem has experienced a failure.
If the error status is 0xC000009A, then it means the request failed because
a filesystem failed to make forward progress.
Arguments:
Arg1: 0000000000000004, lock type that was held (value 1,2,3, or PTE address)
Arg2: 0000000000000000, error status (normally i/o status code)
Arg3: ffffe001f00e8d40, current process (virtual address for lock type 3, or PTE)
Arg4: 0000000295b8c91f, virtual address that could not be in-paged (or PTE contents if arg1 is a PTE address)
Debugging Details:
------------------
ERROR_CODE: (NTSTATUS) 0 - STATUS_SUCCESS
BUGCHECK_STR: 0x7a_0
CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1
DEFAULT_BUCKET_ID: VISTA_DRIVER_FAULT
PROCESS_NAME: services.exe
CURRENT_IRQL: 0
LAST_CONTROL_TRANSFER: from fffff801707fb3ab to fffff801707d59a0
STACK_TEXT:
ffffd000`238a3788 fffff801`707fb3ab : 00000000`0000007a 00000000`00000004 00000000`00000000 ffffe001`f00e8d40 : nt!KeBugCheckEx
ffffd000`238a3790 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt! ?? ::FNODOBFM::`string'+0x154fb
STACK_COMMAND: kb
FOLLOWUP_IP:
nt! ?? ::FNODOBFM::`string'+154fb
fffff801`707fb3ab cc int 3
SYMBOL_STACK_INDEX: 1
SYMBOL_NAME: nt! ?? ::FNODOBFM::`string'+154fb
FOLLOWUP_NAME: MachineOwner
MODULE_NAME: nt
IMAGE_NAME: ntkrnlmp.exe
DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 54c832b2
FAILURE_BUCKET_ID: X64_0x7a_0_nt!_??_::FNODOBFM::_string_+154fb
BUCKET_ID: X64_0x7a_0_nt!_??_::FNODOBFM::_string_+154fb
Followup: MachineOwner
Re: BSOD - náhodně
Opět chyby při obsluze výpadku paměťové stránky. Téměř stejná chyba, co před tím.
Podívej se v CrystalDiskInfo, zda vůbec ten SSD měnili (původní disk měl Serial Number : 1302889943000042).
Kdybys měl i minidumpy z doby před opravou, zjistím ti, zda byla opravdu vyměněna základní deska.
Udělej test paměti (Gold Memory Pro nebo Memtest86)
Podívej se v CrystalDiskInfo, zda vůbec ten SSD měnili (původní disk měl Serial Number : 1302889943000042).
Kdybys měl i minidumpy z doby před opravou, zjistím ti, zda byla opravdu vyměněna základní deska.
Udělej test paměti (Gold Memory Pro nebo Memtest86)
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde
Re: BSOD - náhodně
Koukal jsem na disk a teď je tam jiné seriové číslo, takže ten asi měnili. Bohužel původní minidumpy jsem si nezazálohoval zkusím udělat ten memtest (ale až večer - dříve se k tomu nedostanu). Dokonce jsem si domluvil, že když to pošlu do servisu, tak mi napíšou dobropis na vrácení peněz, takže to asi nebudu řešit a pošlu to tam, ale průšvih je, že ten bluescreen je dost sporadický a bojim se, že to neuznaji a zatím jsem nepřišel na to, co to dělá, takže to neumím nasimulovat. Teď by mi stačilo zjistit co to dělá, abych jim mohl poslat reklamaci ve stylu "Když udělám.... naskočí bluescreen" a tím bych se snad toho notebooku zbavil - jinou cestu stejně nevidím je to evidentně "nepovedený" kus.
Re: BSOD - náhodně
Tak jsem to otestoval a po více jak 4 hod. běhu testu žádná chyba.
Re: BSOD - náhodně
Hoď sem ještě nový výpis z CrystalDiskInfo + export protokolu Systém (prohlížeč událostí) v EVTX formátu.
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde
Re: BSOD - náhodně
Ahoj, předem se velice omlouvám za dobu, kterou jsi musel čekat na odpověď. Jsem teď opět velice často unášen mimozemšťany
Zase to pošli na reklamaci, ten nový SSD je nepochybně také vadný. V protokolu Systém jsou jasné důkazy:
Chybové události od ovladače třídy Disk:
24.3.2015 19x
Chybová událost od ovladače úložiště iaStor.sys
Chybové události od ovladače třídy Disk 24x
Chybové události od ovladače třídy Disk 10x
Ten SSD je nepochybně zdroj tvých problémů.
Dále je tam nějaký problém s controllerem AX88772 (USB2.0 to 10/100M Fast Ethernet Controller). Ten řadič bude součástí nějaké redukce z USB na RJ45. Něco takového.
Pak bys měl monitorovat teplotu CPU, myslím, že by občas mohlo docházet k přehřívání. K monitorování použij např. CPUID Hardware Monitor.
Zase to pošli na reklamaci, ten nový SSD je nepochybně také vadný. V protokolu Systém jsou jasné důkazy:
Chybové události od ovladače třídy Disk:
24.3.2015 19x
16.3.2015Zařízení \Device\Harddisk0\DR0 má chybný blok.
Chybová událost od ovladače úložiště iaStor.sys
16.3.2015Obnoveno do zařízení, \Device\RaidPort0, vystaveno.
Chybové události od ovladače třídy Disk 24x
16.3.2015Byl proveden opakovaný pokus o vstupně-výstupní operaci na adrese logického bloku 0x6342608 pro disk 0 (název PDO: \Device\00000039).
Chybové události od ovladače třídy Disk 10x
Na smart atributech SSD je vidět, že disk už má realokovaných 7 bloků.Zařízení \Device\Harddisk0\DR0 má chybný blok.
Ten SSD je nepochybně zdroj tvých problémů.
Dále je tam nějaký problém s controllerem AX88772 (USB2.0 to 10/100M Fast Ethernet Controller). Ten řadič bude součástí nějaké redukce z USB na RJ45. Něco takového.
Pak bys měl monitorovat teplotu CPU, myslím, že by občas mohlo docházet k přehřívání. K monitorování použij např. CPUID Hardware Monitor.
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde