Stránka 1 z 1
Padá mi PC a prohlížeč a další potíže
Napsal: 08 črc 2025 15:06
od dedic
Dobrý den, mám problém, že mi padá PC, prohlížeč se najednou zavře a taky spadne, nebo se otevře samostatně okno. Zpomalil se mi také internet, a dělá mi to nějaké divné věci. Nejhorší je ale to padání a celkové zpomalení.
prosím o kontrolu, rady, na jestli to nějak poladit.
děkuji
Re: Padá mi PC a prohlížeč a další potíže
Napsal: 08 črc 2025 15:45
od Rudy
Zdravím!
Nejprve spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner
https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Re: Padá mi PC a prohlížeč a další potíže
Napsal: 09 črc 2025 13:53
od dedic
Dobrý den,
přikládám logy, které mi to vyjelo. Je jich asi 6 , tak snad budou snad všechny, a nebo nebude nějaký chybět.
Případně mi napište prosím, jestli jsem udělal něco špatně.
Děkuji
Re: Padá mi PC a prohlížeč a další potíže
Napsal: 09 črc 2025 15:51
od Rudy
Z ADW je log vždy jen jeden. Nechápu, kde jste vzal ty ostatní (1 spuštění ADW = 1log). Nicméně jsem zjistil, že bylo smazáno všechno AdWare, které smazáno být mělo. Na dočištění dejte nové logy FRST+Addition.
Re: Padá mi PC a prohlížeč a další potíže
Napsal: 09 črc 2025 19:41
od dedic
Dobrý den, log jsem vytvořil, a snad to tedy bude už nějak dobré. Jen bych prosim vás potřeboval nějak zrychlit internet, nebo samotné načítání (třeba stránka vše načte a když roluji dolů, tak se nenačítá, nebo to trvá hrozně dlouho.
Děkuji
FRTST Log
Re: Padá mi PC a prohlížeč a další potíže
Napsal: 09 črc 2025 20:05
od Rudy
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start
CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Restriction <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-2635694050-257365546-4096862936-1001\...\Run: [utweb] => "C:\Users\Dědič\AppData\Roaming\uTorrent Web\utweb.exe" /MINIMIZED (No File)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {8ECCE244-ABFA-4362-B260-625A36CEBC85} - System32\Tasks\GoogleSystem\GoogleUpdater\GoogleUpdaterTaskSystem140.0.7272.0{B7E6F16F-19D7-4CAA-944D-27DA3FE5AEC0} => C:\Program Files (x86)\Google\GoogleUpdater\140.0.7272.0\updater.exe [6836832 2025-07-01] (Google LLC -> Google LLC)
C:\Windows\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat
C:\DumpStack.log.tmp
EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.