Stránka 1 z 1

Prosím o preventivní kontrolu logu

Napsal: 25 čer 2024 12:28
od romcolahvac
Dobrý den prosím o kontrolu mého pc. Pc se chová divně, nereaguje na nějaké úkony. Děkuji moc.
log.zip
(42.09 KiB) Staženo 68 x

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Napsal: 25 čer 2024 13:15
od Rudy
Zdravím!
Utilita RSIT pro současné 64b systémy nevy\hoivuje. Dejte logy FRST+Addition: https://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=13&t=154679 . Děkuji.

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Napsal: 25 čer 2024 13:26
od romcolahvac
Dobrý den,

chápu, nedaří se mi ho ale spustit. A teď co s tím. Ani režim správce ani kompatabilita.

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Napsal: 25 čer 2024 13:46
od Rudy
Já za to nemohu, asi nějaký problém v systému. Udělejte následující:

1. Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
¨a

2. Pročistěte PC CCleanerem: https://www.ccleaner.com/cs-cz/ccleaner ... gIwt_D_BwE .

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Napsal: 26 čer 2024 06:46
od romcolahvac
provedeno skenovani programem adwcleaner - log zde:


JEN DODÁM, ŽE PROGRAM FRST MI STÁLE NELZE SPUSTIT. POKLIKÁM 2X NEBO DÁM PR.TL. MYŠI A SPUSTIT JAKO SPRÁVCE A NIC. NEMÁTE PROSÍM NÁPAD, JAK TOTO VYŘEŠIT? ZKONTROLOVAT?

Děkuji moc za rady.



# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.4.2.0
# -------------------------------
# Build: 03-04-2024
# Database: 2024-03-04.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 06-26-2024
# Duration: 00:00:01
# OS: Windows 11 (Build 22631.3737)
# Cleaned: 1
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

Deleted Preinstalled.AcerUpdater Folder C:\ProgramData\ACER\ACER UPDATER


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [6594 octets] - [19/07/2023 07:08:00]
AdwCleaner[S01].txt - [6655 octets] - [19/07/2023 07:24:14]
AdwCleaner[S02].txt - [9092 octets] - [06/11/2023 22:11:19]
AdwCleaner[C02].txt - [8607 octets] - [06/11/2023 22:12:00]
AdwCleaner[S03].txt - [1702 octets] - [23/01/2024 20:48:11]
AdwCleaner[C03].txt - [1903 octets] - [23/01/2024 20:48:46]
AdwCleaner[S04].txt - [1824 octets] - [26/06/2024 07:43:48]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C04].txt ##########

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Napsal: 26 čer 2024 08:20
od Rudy
Když nejde, tak nejde. Obvykle bývá vinen sám systém (tedy, pokud máte čerstvou verzi). Lze to řešit jedině obnovou systému k datu, kdy správně pracoval. To ale asi nevíte. Jinak ADW smazal 1 preinstalled (což není šmejd). CCleaner jste spustil? Pokud něco smazal, PC by měl být vyčištěn.

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Napsal: 27 čer 2024 15:19
od romcolahvac
logy.zip
(40.94 KiB) Staženo 62 x
Tak již vyřešeno
logy jsou v příloze logy v zipu.

Děkuji

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Napsal: 27 čer 2024 16:20
od Rudy
V příloze v prvním postu je log RSIT. Kde je ta příloha s logy RST+Addition? Nikde ji tu nevidím.

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Napsal: 27 čer 2024 17:28
od romcolahvac
sorry teď už tu jsou. Moje chyba

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Napsal: 27 čer 2024 18:04
od Rudy
OK. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\...\Policies\Explorer: []
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\...\MountPoints2: {81311b40-b045-11ed-90c4-f47b0969a8e2} - "E:\SISetup.exe"
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\...\MountPoints2: {86c5814d-64d2-11ed-90a9-f47b0969a8e2} - "H:\RTK_NIC_DRIVER_INSTALLER.sfx.exe"
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Edge: Restriction <==== ATTENTION
Task: {434B4F39-70C3-4A77-AB7F-2024314F5736} - System32\Tasks\GoogleSystem\GoogleUpdater\GoogleUpdaterTaskSystem128.0.6537.0{9F5B8780-2669-4602-9E23-5576509BA3D9} => C:\Program Files (x86)\Google\GoogleUpdater\128.0.6537.0\updater.exe [4623976 2024-06-13] (Google LLC -> Google LLC)
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002_Classes\CLSID\{21840483-38D7-1894-63D0-47625DAD0326}\InprocServer32 -> C:\Program Files (x86)\Common Files\System\ole32.dll => No File
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002 -> DefaultScope {F2A28ED1-F11A-4F0B-BC26-D3CC7AC3A322} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002 -> {F2A28ED1-F11A-4F0B-BC26-D3CC7AC3A322} URL =
Toolbar: HKLM-x32 - No Name - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No File
FirewallRules: [{7A054D88-BA7B-462B-A144-758E92524503}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\uTorrent\uTorrent.exe => No File
FirewallRules: [{57F18FF9-EB8E-4C30-BE97-B7F79413408D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\uTorrent\uTorrent.exe => No File
C:\WINDOWS\TEMP\steam.vbe


EmptyTemp:
End
Uložte do C:\Users\hlava\Downloads jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Napsal: 27 čer 2024 19:25
od romcolahvac
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 23.06.2024
Ran by hlava (27-06-2024 20:22:47) Run:2
Running from C:\Users\hlava\Downloads
Loaded Profiles: agnes & hlava & 3D TISK
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\...\Policies\Explorer: []
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\...\MountPoints2: {81311b40-b045-11ed-90c4-f47b0969a8e2} - "E:\SISetup.exe"
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\...\MountPoints2: {86c5814d-64d2-11ed-90a9-f47b0969a8e2} - "H:\RTK_NIC_DRIVER_INSTALLER.sfx.exe"
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Edge: Restriction <==== ATTENTION
Task: {434B4F39-70C3-4A77-AB7F-2024314F5736} - System32\Tasks\GoogleSystem\GoogleUpdater\GoogleUpdaterTaskSystem128.0.6537.0{9F5B8780-2669-4602-9E23-5576509BA3D9} => C:\Program Files (x86)\Google\GoogleUpdater\128.0.6537.0\updater.exe [4623976 2024-06-13] (Google LLC -> Google LLC)
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002_Classes\CLSID\{21840483-38D7-1894-63D0-47625DAD0326}\InprocServer32 -> C:\Program Files (x86)\Common Files\System\ole32.dll => No File
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002 -> DefaultScope {F2A28ED1-F11A-4F0B-BC26-D3CC7AC3A322} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002 -> {F2A28ED1-F11A-4F0B-BC26-D3CC7AC3A322} URL =
Toolbar: HKLM-x32 - No Name - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No File
FirewallRules: [{7A054D88-BA7B-462B-A144-758E92524503}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\uTorrent\uTorrent.exe => No File
FirewallRules: [{57F18FF9-EB8E-4C30-BE97-B7F79413408D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\uTorrent\uTorrent.exe => No File
C:\WINDOWS\TEMP\steam.vbe


EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\\" => removed successfully
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{81311b40-b045-11ed-90c4-f47b0969a8e2} => not found
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{86c5814d-64d2-11ed-90a9-f47b0969a8e2} => not found
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Edge => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{434B4F39-70C3-4A77-AB7F-2024314F5736}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{434B4F39-70C3-4A77-AB7F-2024314F5736}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleSystem\GoogleUpdater\GoogleUpdaterTaskSystem128.0.6537.0{9F5B8780-2669-4602-9E23-5576509BA3D9} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleSystem\GoogleUpdater\GoogleUpdaterTaskSystem128.0.6537.0{9F5B8780-2669-4602-9E23-5576509BA3D9}" => removed successfully
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002_Classes\CLSID\{21840483-38D7-1894-63D0-47625DAD0326} => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope" => removed successfully
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{F2A28ED1-F11A-4F0B-BC26-D3CC7AC3A322} => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\\{7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA}" => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} => could not remove. Access Denied.
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{7A054D88-BA7B-462B-A144-758E92524503}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{57F18FF9-EB8E-4C30-BE97-B7F79413408D}" => removed successfully
"C:\WINDOWS\TEMP\steam.vbe" => not found

=========== EmptyTemp: ==========

FlushDNS => completed
BITS transfer queue => 0 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 9466800 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 431346653 B
Windows/system/drivers => 6819975 B
Edge => 0 B
Chrome => 455252169 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 8770 B
NetworkService => 9936 B
agnes => 9936 B
hlava => 4683438 B
3D TISK => 4731433 B

RecycleBin => 2837 B
EmptyTemp: => 870.1 MB temporary data Removed.

================================

Result of scheduled files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 27-06-2024 20:24:34)


Result of scheduled keys to remove after reboot:

HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} => could not remove. Access Denied.

==== End of Fixlog 20:24:34 ====

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Napsal: 27 čer 2024 19:41
od Rudy
Smazáno. PC by již měl být OK.

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Napsal: 27 čer 2024 19:45
od romcolahvac
Vypadá stabilně. Hele takže zajímavé je to povolení spuštění aplikace v nastavení souboru .exe . Nikde jsem se o tom nedočetl. To kdyby to někomu někdy taky tak zlobilo.

Plus se přiznám , že jsem využil pro další opravení windows problému funkci:V nabídce Systém > Obnovení se objevila nová možnost Opravit problémy pomocí Windows Update, která uživatelům nabízí méně otravnou možnost opravy každodenních problémů, jako jsou ovladače způsobující konflikty při spouštění.

Děkuji Vám moc, krásný zbytek dne.

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Napsal: 27 čer 2024 19:54
od Rudy
OK. Rovněž přeji hezký den a nemáte zač! :)