Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Seká se do zamrznutí II.
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Seká se do zamrznutí II.
Ahoj,
Už bylo řešeno zde https://forum.viry.cz/viewtopic.php?p=1553404#p1553404
A dnes se mi problém zopakoval. Tehdy jsem měl ESET, nyní mám BitDefender.
Začínám si myslet, že to je hardware nebo některý ovladač.
V příloze FRST a Addition logy.
Může se na to moc prosím někdo podívat?
Děkuji
J.
Už bylo řešeno zde https://forum.viry.cz/viewtopic.php?p=1553404#p1553404
A dnes se mi problém zopakoval. Tehdy jsem měl ESET, nyní mám BitDefender.
Začínám si myslet, že to je hardware nebo některý ovladač.
V příloze FRST a Addition logy.
Může se na to moc prosím někdo podívat?
Děkuji
J.
- Přílohy
-
- Addition_FRST_1.rar
- (32.58 KiB) Staženo 22 x
ACER NITRO
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118309
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seká se do zamrznutí II.
Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:¨
Spusťte tuto utilitu:¨
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Seká se do zamrznutí II.
Je to vážně toto? Ptám se, protože pokud hledám přesně takového názvy tlačítek, o kterých píšete, tak je nevidím.
Skynovat nyní nevidím a čištění a opravy také ne. Když spustím "spustit skenovaní" tak na konci se mi nabízí možnost nálezy umístit do karantény, ale čistit a opravit tam není.
Skynovat nyní nevidím a čištění a opravy také ne. Když spustím "spustit skenovaní" tak na konci se mi nabízí možnost nálezy umístit do karantény, ale čistit a opravit tam není.
ACER NITRO
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118309
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seká se do zamrznutí II.
Ano, je to ono. Po skenování (pokud tam nejsou ty uvedené položky), dejte Zobrazit logovací soubor, který se postněte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Seká se do zamrznutí II.
# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.4.1.0
# -------------------------------
# Build: 01-29-2024
# Database: 2023-07-19.3 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Scan
# -------------------------------
# Start: 02-03-2024
# Duration: 00:00:06
# OS: Windows 11 (Build 22631.3085)
# Scanned: 32095
# Detected: 10
***** [ Services ] *****
No malicious services found.
***** [ Folders ] *****
No malicious folders found.
***** [ Files ] *****
No malicious files found.
***** [ DLL ] *****
No malicious DLLs found.
***** [ WMI ] *****
No malicious WMI found.
***** [ Shortcuts ] *****
No malicious shortcuts found.
***** [ Tasks ] *****
No malicious tasks found.
***** [ Registry ] *****
No malicious registry entries found.
***** [ Chromium (and derivatives) ] *****
No malicious Chromium entries found.
***** [ Chromium URLs ] *****
No malicious Chromium URLs found.
***** [ Firefox (and derivatives) ] *****
No malicious Firefox entries found.
***** [ Firefox URLs ] *****
No malicious Firefox URLs found.
***** [ Hosts File Entries ] *****
No malicious hosts file entries found.
***** [ Preinstalled Software ] *****
Preinstalled.AcerCareCenter Folder C:\Program Files (x86)\ACER\CARE CENTER
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{20700F66-5CB2-4FE4-8FD2-92677FF16CDB}
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{20700F66-5CB2-4FE4-8FD2-92677FF16CDB}
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{6237CAEC-0F96-40F0-A017-FFBDB1D22396}
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ACCAgent
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ACCBackgroundApplication
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{AFB52E98-7597-4484-9202-58F0FD3512ED}
Preinstalled.AcerCareCenter Task C:\Windows\System32\Tasks\ACCAGENT
Preinstalled.AcerCareCenter Task C:\Windows\System32\Tasks\ACCBACKGROUNDAPPLICATION
Preinstalled.AcerUpdater Folder C:\ProgramData\ACER\ACER UPDATER
AdwCleaner[S00].txt - [2626 octets] - [15/01/2024 21:37:45]
AdwCleaner[C00].txt - [1631 octets] - [15/01/2024 21:38:09]
AdwCleaner[S01].txt - [2707 octets] - [15/01/2024 21:38:56]
AdwCleaner[S02].txt - [2768 octets] - [15/01/2024 21:41:26]
AdwCleaner[S03].txt - [2829 octets] - [16/01/2024 17:32:56]
AdwCleaner[S04].txt - [2890 octets] - [03/02/2024 11:57:52]
AdwCleaner[S05].txt - [2951 octets] - [03/02/2024 11:58:54]
AdwCleaner[S06].txt - [3012 octets] - [03/02/2024 12:03:19]
########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[S07].txt ##########
# Malwarebytes AdwCleaner 8.4.1.0
# -------------------------------
# Build: 01-29-2024
# Database: 2023-07-19.3 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Scan
# -------------------------------
# Start: 02-03-2024
# Duration: 00:00:06
# OS: Windows 11 (Build 22631.3085)
# Scanned: 32095
# Detected: 10
***** [ Services ] *****
No malicious services found.
***** [ Folders ] *****
No malicious folders found.
***** [ Files ] *****
No malicious files found.
***** [ DLL ] *****
No malicious DLLs found.
***** [ WMI ] *****
No malicious WMI found.
***** [ Shortcuts ] *****
No malicious shortcuts found.
***** [ Tasks ] *****
No malicious tasks found.
***** [ Registry ] *****
No malicious registry entries found.
***** [ Chromium (and derivatives) ] *****
No malicious Chromium entries found.
***** [ Chromium URLs ] *****
No malicious Chromium URLs found.
***** [ Firefox (and derivatives) ] *****
No malicious Firefox entries found.
***** [ Firefox URLs ] *****
No malicious Firefox URLs found.
***** [ Hosts File Entries ] *****
No malicious hosts file entries found.
***** [ Preinstalled Software ] *****
Preinstalled.AcerCareCenter Folder C:\Program Files (x86)\ACER\CARE CENTER
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{20700F66-5CB2-4FE4-8FD2-92677FF16CDB}
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{20700F66-5CB2-4FE4-8FD2-92677FF16CDB}
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{6237CAEC-0F96-40F0-A017-FFBDB1D22396}
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ACCAgent
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ACCBackgroundApplication
Preinstalled.AcerCareCenter Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{AFB52E98-7597-4484-9202-58F0FD3512ED}
Preinstalled.AcerCareCenter Task C:\Windows\System32\Tasks\ACCAGENT
Preinstalled.AcerCareCenter Task C:\Windows\System32\Tasks\ACCBACKGROUNDAPPLICATION
Preinstalled.AcerUpdater Folder C:\ProgramData\ACER\ACER UPDATER
AdwCleaner[S00].txt - [2626 octets] - [15/01/2024 21:37:45]
AdwCleaner[C00].txt - [1631 octets] - [15/01/2024 21:38:09]
AdwCleaner[S01].txt - [2707 octets] - [15/01/2024 21:38:56]
AdwCleaner[S02].txt - [2768 octets] - [15/01/2024 21:41:26]
AdwCleaner[S03].txt - [2829 octets] - [16/01/2024 17:32:56]
AdwCleaner[S04].txt - [2890 octets] - [03/02/2024 11:57:52]
AdwCleaner[S05].txt - [2951 octets] - [03/02/2024 11:58:54]
AdwCleaner[S06].txt - [3012 octets] - [03/02/2024 12:03:19]
########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[S07].txt ##########
ACER NITRO
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118309
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seká se do zamrznutí II.
Preinstalled jsou OK, utility od Acer. Pokud ničemu nevadí, můžerte ponechat. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Uložte do C:\Users\nitro\OneDrive\Desktop jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.Start
CloseProcesses:¨
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Restriction <==== ATTENTION
C:\ProgramData\48C4687D-9760-4F5B-BAB3-60351B0841E4
ContextMenuHandlers2: [ContextMenu] -> {ee10d625-cc60-30a4-b3df-4b349785be6b} => -> No File
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\regfile: <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.reg: => <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.bat: => <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.cmd: => <==== ATTENTION
FirewallRules: [TCP Query User{59F84713-541A-4880-8230-1AF23FEAC640}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe] => (Allow) C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{BC94A217-9E01-41B6-B434-BA4637851687}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe] => (Allow) C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe => No File
EmptyTemp:
End
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Seká se do zamrznutí II.
Děkuji.
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 03.02.2024 01
Ran by nitro (03-02-2024 17:05:47) Run:2
Running from C:\Users\nitro\OneDrive\Desktop
Loaded Profiles: nitro & Natálie & D3StinyCZ
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
CloseProcesses:¨
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Restriction <==== ATTENTION
C:\ProgramData\48C4687D-9760-4F5B-BAB3-60351B0841E4
ContextMenuHandlers2: [ContextMenu] -> {ee10d625-cc60-30a4-b3df-4b349785be6b} => -> No File
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\regfile: <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.reg: => <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.bat: => <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.cmd: => <==== ATTENTION
FirewallRules: [TCP Query User{59F84713-541A-4880-8230-1AF23FEAC640}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe] => (Allow) C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{BC94A217-9E01-41B6-B434-BA4637851687}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe] => (Allow) C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe => No File
EmptyTemp:
End
*****************
Processes closed successfully.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender\\"DisableAntiSpyware"="0" => value restored successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender\\"DisableAntiVirus"="0" => value restored successfully
"C:\ProgramData\48C4687D-9760-4F5B-BAB3-60351B0841E4" folder move:
C:\ProgramData\48C4687D-9760-4F5B-BAB3-60351B0841E4 => moved successfully
HKLM\Software\Classes\Drive\ShellEx\ContextMenuHandlers\ContextMenu => removed successfully
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\regfile => removed successfully
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.reg => removed successfully
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.bat => removed successfully
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.cmd => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{59F84713-541A-4880-8230-1AF23FEAC640}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{BC94A217-9E01-41B6-B434-BA4637851687}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe" => removed successfully
=========== EmptyTemp: ==========
FlushDNS => completed
BITS transfer queue => 0 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 16911047 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 35375017 B
Windows/system/drivers => 89395807 B
Edge => 0 B
Chrome => 952260733 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 305671 B
systemprofile32 => 305671 B
LocalService => 356531 B
NetworkService => 357697 B
nitro => 132148099 B
Natálie => 132148099 B
D3StinyCZ => 132148099 B
RecycleBin => 236426 B
EmptyTemp: => 1.4 GB temporary data Removed.
================================
The system needed a reboot.
==== End of Fixlog 17:06:06 ====
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 03.02.2024 01
Ran by nitro (03-02-2024 17:05:47) Run:2
Running from C:\Users\nitro\OneDrive\Desktop
Loaded Profiles: nitro & Natálie & D3StinyCZ
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
CloseProcesses:¨
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiSpyware] Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender: [DisableAntiVirus] Restriction <==== ATTENTION
C:\ProgramData\48C4687D-9760-4F5B-BAB3-60351B0841E4
ContextMenuHandlers2: [ContextMenu] -> {ee10d625-cc60-30a4-b3df-4b349785be6b} => -> No File
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\regfile: <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.reg: => <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.bat: => <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.cmd: => <==== ATTENTION
FirewallRules: [TCP Query User{59F84713-541A-4880-8230-1AF23FEAC640}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe] => (Allow) C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{BC94A217-9E01-41B6-B434-BA4637851687}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe] => (Allow) C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe => No File
EmptyTemp:
End
*****************
Processes closed successfully.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender\\"DisableAntiSpyware"="0" => value restored successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender\\"DisableAntiVirus"="0" => value restored successfully
"C:\ProgramData\48C4687D-9760-4F5B-BAB3-60351B0841E4" folder move:
C:\ProgramData\48C4687D-9760-4F5B-BAB3-60351B0841E4 => moved successfully
HKLM\Software\Classes\Drive\ShellEx\ContextMenuHandlers\ContextMenu => removed successfully
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\regfile => removed successfully
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.reg => removed successfully
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.bat => removed successfully
HKU\S-1-5-21-175739054-1859323861-2923461289-1001\Software\Classes\.cmd => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{59F84713-541A-4880-8230-1AF23FEAC640}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{BC94A217-9E01-41B6-B434-BA4637851687}C:\users\nitro\appdata\roaming\utorrent web\utweb.exe" => removed successfully
=========== EmptyTemp: ==========
FlushDNS => completed
BITS transfer queue => 0 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 16911047 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 35375017 B
Windows/system/drivers => 89395807 B
Edge => 0 B
Chrome => 952260733 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 305671 B
systemprofile32 => 305671 B
LocalService => 356531 B
NetworkService => 357697 B
nitro => 132148099 B
Natálie => 132148099 B
D3StinyCZ => 132148099 B
RecycleBin => 236426 B
EmptyTemp: => 1.4 GB temporary data Removed.
================================
The system needed a reboot.
==== End of Fixlog 17:06:06 ====
ACER NITRO
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118309
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seká se do zamrznutí II.
Smazáno. Změnilo se něco k lepšímu?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Seká se do zamrznutí II.
Uvidím. Ono se to děje sporadicky. Od posledního čištění se to stalo až dnes zase.
Já se zase ozvu
Já se zase ozvu
ACER NITRO
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118309
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seká se do zamrznutí II.
OK, nechám to tady otevřené.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.