Stránka 1 z 2

Prosím o kontrolu systému

Napsal: 16 bře 2023 17:20
od Vrána_Luboš
Dobrý den,chtěl jsem vás požádat o kontrolu systému ,jelikož mě delší dobu zlobí internet ,některé stránky se neotevřou až po několikáté aktualizaci a pak se mi zdá při hraní že to jakoby tam byli microlagy .nedávno se mi někdo naboural do pc - pošty ,koupil jsem si Nortona ten nic nenašel ,teď zkouším BitDefender ten po začátku něco našel ale ted už nic.
4.ZIP
(28.78 KiB) Staženo 33 x
děkuji Vrána

Re: Prosím o kontrolu systému

Napsal: 16 bře 2023 18:00
od Rudy
Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi

Re: Prosím o kontrolu systému

Napsal: 16 bře 2023 18:15
od Vrána_Luboš
AdwCleaner[C00].zip
(944 bajtů) Staženo 31 x

Re: Prosím o kontrolu systému

Napsal: 16 bře 2023 19:01
od Rudy
OK. Dejte noivé logy FRST+Addition.

Re: Prosím o kontrolu systému

Napsal: 16 bře 2023 19:23
od Vrána_Luboš
5.ZIP
(26.99 KiB) Staženo 34 x

Re: Prosím o kontrolu systému

Napsal: 16 bře 2023 20:18
od Rudy
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKU\S-1-5-19\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-20\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-21-1169436347-3824375138-3628410726-1001\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-18\...\Run: [] => [X]
HKLM\...\Print\Monitors\Canon BJ Language Monitor MG5300 series: CNMLMAT.DLL (No File)
GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {32A542EA-B94A-4B9C-949E-C78DBBB17076} - System32\Tasks\Firefox Default Browser Agent 679B591898B14049 => C:\Users\Luboš Vrána\AppData\Roaming\iidvsdi.exe (No File) <==== ATTENTION
Task: {6A52EA01-0B79-42A3-A7C8-21BCFB8D733A} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154920 2022-11-16] (Google Inc -> Google LLC)
Task: {AFFD99BD-899F-4807-B194-8DD219730EF6} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154920 2022-11-16] (Google Inc -> Google LLC)
Edge Extension: (No Name) -> AutoFormFill_5ED10D46BD7E47DEB1F3685D2C0FCE08 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\AutoFormFill [not found]
Edge Extension: (No Name) -> BookReader_B171F20233094AC88D05A8EF7B9763E8 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\BookViewer [not found]
Edge Extension: (No Name) -> LearningTools_7706F933-971C-41D1-9899-8A026EB5D824 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\LearningTools [not found]
Edge Extension: (No Name) -> PinJSAPI_EC01B57063BE468FAB6DB7EBFC3BF368 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\PinJSAPI [not found]
U3 avgbdisk; no ImagePath
C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat
ShellIconOverlayIdentifiers: [ MEGA (Pending)] -> {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ MEGA (Synced)] -> {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ MEGA (Syncing)] -> {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ MEGA (Pending)] -> {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ MEGA (Synced)] -> {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ MEGA (Syncing)] -> {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [MEGA (Context menu)] -> {0229E5E7-09E9-45CF-9228-0228EC7D5F17} => -> No File
ContextMenuHandlers2: [MEGA (Context menu)] -> {0229E5E7-09E9-45CF-9228-0228EC7D5F17} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [MEGA (Context menu)] -> {0229E5E7-09E9-45CF-9228-0228EC7D5F17} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [MEGA (Context menu)] -> {0229E5E7-09E9-45CF-9228-0228EC7D5F17} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
FirewallRules: [{3696DDAD-88D5-4C48-8CDC-7EC2A7C8BD56}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.219.0.3\OverwolfBrowser.exe => No File
FirewallRules: [{A7D2BA6A-27A1-4CFB-ADCF-58045686BB7E}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.219.0.3\OverwolfBrowser.exe => No File
FirewallRules: [{1345F1FF-7979-40BC-8232-2664EE0DE4FC}] => (Block) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.219.0.3\OverwolfBrowser.exe => No File
FirewallRules: [{F24C4C88-F364-4F46-8CB3-4D7AF4EE7F09}] => (Block) C:\Program Files (x86)\Overwolf\0.219.0.3\OverwolfBrowser.exe => No File
FirewallRules: [{FF1F2B53-B9AA-458B-8028-F0845D1EAEC9}] => (Allow) C:\Users\Luboš Vrána\AppData\Local\Temp\EpInsNav\DL\3013\Network\EpsonNetSetup\Data\ENEasyApp.exe => No File
FirewallRules: [{27EB6B95-B60B-4192-A0EF-823B0CD3087E}] => (Allow) C:\Users\Luboš Vrána\AppData\Local\Temp\EpInsNav\DL\3013\Network\EpsonNetSetup\Data\ENEasyApp.exe => No File
FirewallRules: [{7DA1C232-AE12-4624-8BD5-1B7A41319CC0}] => (Allow) C:\Users\Luboš Vrána\AppData\Local\Temp\EpInsNav\DL\3013\Network\EpsonNetSetup\Data\ENEasyApp.exe => No File
FirewallRules: [{D6486EC4-54C9-469A-83F3-57DF8B006047}] => (Allow) C:\Users\Luboš Vrána\AppData\Local\Temp\EpInsNav\DL\3013\Network\EpsonNetSetup\Data\ENEasyApp.exe => No File

EmptyTemp:
End
Uložte do C:\Users\Luboš Vrána\OneDrive\Plocha jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.

Re: Prosím o kontrolu systému

Napsal: 16 bře 2023 20:53
od Vrána_Luboš
Fixlog.zip
(2.97 KiB) Staženo 31 x

Re: Prosím o kontrolu systému

Napsal: 16 bře 2023 21:00
od Rudy
Smazáno. Nastala nějaká změna?

Re: Prosím o kontrolu systému

Napsal: 16 bře 2023 21:02
od Vrána_Luboš
vyzkouším ,ještě jedna věc která se mi dokola objevuje ,Bitdefender mi píše po zapnutí pc " msedge.exe se pokusil navázat spojení spoléhající se na neodpovídající bezpečnostní certifikát k d25lqe4mlyaln6.cloudfront.net.. Zablokovali jsme připojení, aby byla vaše data v bezpečí, protože použitý certifikát byl vydán na jinou webovou adresu, než je cílová adresa"

Re: Prosím o kontrolu systému

Napsal: 16 bře 2023 22:02
od Rudy
Problém to být může i nemusí. Viz: https://support.mozilla.org/cs/kb/resen ... neho-spoje . Sice to píše Mozilla, je to ale stejné pro všechny prohlížeče. Jinak bylo vše smazáno.

Re: Prosím o kontrolu systému

Napsal: 17 bře 2023 19:29
od Vrána_Luboš
děkuji moc za pomoc

Re: Prosím o kontrolu systému

Napsal: 17 bře 2023 19:31
od Vrána_Luboš
až se dostanu na banku něco přispěji na provoz fóra

Re: Prosím o kontrolu systému

Napsal: 17 bře 2023 19:46
od Rudy
Nemáte zač! Donate můžete provés po kliknutí na bublinu vpravo dole. Předem děkujeme za příspěvek.

Re: Prosím o kontrolu systému

Napsal: 30 bře 2023 18:22
od Vrána_Luboš
Dobrý den,měl bych na vás ještě prosbu.
viz víše jsem psal že se mi stává že se mi občas nenačítají www stránky ,po někola kliknutí se aktualizují.
byl jsem z toho zoufalí a na netu jsem našel podobný problém kde doporučili nainstalovat nejnovější verzi net framework ,což jsem udělal ale po restartu se mi objevila přihlašovací obrazovka a v tom zmatku jsem se tam přidal
tudíž jsem tam dvakrát ,chtěl jsem odstranit přihlašovací obrazovku a po neodborném hrabání jsem docílil toho že se to celé podělalo ,hned po nastartování to napíše že se nemůže systém přihlásit ,a opět musím vybrat jednoho ze sebe ,jelikoýž jeden je nejspíše admin a druhý host.
zkoušel jsem snad všechno možný aby ta přihlašovací obrazovka zmizela ale jen to zhorším

Re: Prosím o kontrolu systému

Napsal: 30 bře 2023 18:54
od Rudy
Zkusíme vyčistit prohlížeče, Spusťte postupně tyto utility:

1. Stahnete Zoek.exe https://www.edisk.cz/stahni/21334/zoek.rar_1.3MB.html/ a ulozte jej na plochu

Pokud pouzivate Win Vista ci W7, kliknete na Zoek pravym a dejte Run As Administrator ci Spustit jako spravce
Do okna vlozte skript nize




autoclean;
resethosts;
emptyclsid;
IEdefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyIEcache;
emptyFFcache;
emptyCHRcache;
emptyalltemp;
emptyflash;
emptyjava;
emptyrecycle.bin;





Nasledne kliknete na Run Script
PC provede opravu, restartuje se a da Vam log, jeho obsah vlozte sem.

a

2. Junkware removal tool: https://www.stahuj.cz/utility_a_ostatni ... oval-tool/
•Ulozte nejlepe na plochu
•Po spusteni se zobrazi licencni podminky, stisknete libovolnou klavesu
•Probehne vytvoreni zalohy a nasledne prohledavani
•Probehne skenovani a pak se objevi log, pripadne bude ulozen v c:\JRT jako JRT.txt, ten sem vlozte.