Stránka 1 z 1

Po probuzení ze spánku často počítač zamrzne

Napsal: 10 dub 2021 10:07
od Polda18
Zdravím.

Počítač se někdy sám od sebe uspává (je tak nastaven po delší době nečinnosti), nebo jej uspávám kolikrát i manuálně. Nicméně často po probuzení počítač zamrzává. Rozběhne se ventilátor, počítač se normálně zapne, ale nenaskočí obraz a vůbec nereaguje na podněty myši nebo klávesnice, dokonce nefunguje ani přepínání num locku nebo jiných lock kláves (caps lock, scroll lock). Do normálu se to vrací teprve po tvrdém restartu počítače (tlačítko reset).

Dávám log FRST společně s Addition do přílohy.

Re: Po probuzení ze spánku často počítač zamrzne

Napsal: 10 dub 2021 10:37
od Rudy
Zdravím!
Toto je občasná chyba Windows, někdy nepomůže ani vyčištění. Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi

Re: Po probuzení ze spánku často počítač zamrzne

Napsal: 10 dub 2021 10:49
od Polda18
Našlo to jediný soubor, nějaký C:\END

Kód: Vybrat vše

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.2.0.0
# -------------------------------
# Build:    03-22-2021
# Database: 2021-04-08.1 (Cloud)
# Support:  https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start:    04-10-2021
# Duration: 00:00:00
# OS:       Windows 10 Home
# Cleaned:  1
# Failed:   0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

Deleted       C:\END

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

No Preinstalled Software cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [1419 octets] - [10/04/2021 11:47:12]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########

Re: Po probuzení ze spánku často počítač zamrzne

Napsal: 10 dub 2021 11:33
od Rudy
Dejte nové logy FRST+Addition.

Re: Po probuzení ze spánku často počítač zamrzne

Napsal: 10 dub 2021 11:39
od Polda18
Logy jsou v příloze

Re: Po probuzení ze spánku často počítač zamrzne

Napsal: 10 dub 2021 14:59
od Rudy
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
C:\Users\Uzivatel\AppData\Roaming\hexplorer.dat
FirewallRules: [{E1CB6531-D3E1-4A3B-B517-1C4114A801BA}] => (Allow) D:\UbisoftGames\Tom Clancy's The Division\TheDivision.exe => No File
FirewallRules: [{9CB5182D-DBE5-4688-9EBE-8281B251FB38}] => (Allow) D:\UbisoftGames\Assassin's Creed Unity\ACU.exe => No File
FirewallRules: [{7DA9BDEC-C0A6-4B61-A06C-9E322021BD29}] => (Allow) D:\UbisoftGames\Assassin's Creed Unity\ACU.exe => No File

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.

Re: Po probuzení ze spánku často počítač zamrzne

Napsal: 11 dub 2021 11:55
od Polda18
Hotovo

Kód: Vybrat vše

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 10-04-2021
Ran by Uzivatel (11-04-2021 12:20:53) Run:1
Running from C:\Users\Uzivatel\Desktop
Loaded Profiles: Uzivatel
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
C:\Users\Uzivatel\AppData\Roaming\hexplorer.dat
FirewallRules: [{E1CB6531-D3E1-4A3B-B517-1C4114A801BA}] => (Allow) D:\UbisoftGames\Tom Clancy's The Division\TheDivision.exe => No File
FirewallRules: [{9CB5182D-DBE5-4688-9EBE-8281B251FB38}] => (Allow) D:\UbisoftGames\Assassin's Creed Unity\ACU.exe => No File
FirewallRules: [{7DA9BDEC-C0A6-4B61-A06C-9E322021BD29}] => (Allow) D:\UbisoftGames\Assassin's Creed Unity\ACU.exe => No File

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
C:\ProgramData\NTUSER.pol => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla => removed successfully
C:\Users\Uzivatel\AppData\Roaming\hexplorer.dat => moved successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{E1CB6531-D3E1-4A3B-B517-1C4114A801BA}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{9CB5182D-DBE5-4688-9EBE-8281B251FB38}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{7DA9BDEC-C0A6-4B61-A06C-9E322021BD29}" => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 11558912 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 256578043 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 45400909 B
Edge => 0 B
Chrome => 155288603 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 1269 B
LocalService => 57256415 B
NetworkService => 57256415 B
Uzivatel => 2737695026 B

RecycleBin => 107810920 B
EmptyTemp: => 3.2 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 12:23:30 ====

Re: Po probuzení ze spánku často počítač zamrzne

Napsal: 11 dub 2021 13:46
od Rudy
Smazáno. Nastala nějaká změna?

Re: Po probuzení ze spánku často počítač zamrzne

Napsal: 11 dub 2021 15:17
od Polda18
No, teď to nezamrzává. Kdyžtak ještě zkusím počítač několikrát uspat a znovu probudit, a pak napíšu.

Re: Po probuzení ze spánku často počítač zamrzne

Napsal: 11 dub 2021 15:51
od Rudy
OK.