Stránka 1 z 1

Prosím o preventivní kontrolu LOGů

Napsal: 17 lis 2020 00:11
od domdur
Zdravím. :worship:

Prosím o preventivní kontrolu logů z FRST.

Pc nechávám pravidelně kontrolovat, ale poslední dobou se mi po spuštění stává že mi spadne do biosu a nechce nabootovat windows. Je to NTB, takže mám trochu podezření na HDD, ale možná čístka také pomůže.

Jinak pozoruji snížení rychlosti, ale ne nijak závratné a také to přisuzuji už různému zanešení.

LOGy jsem zabalil a vkládám je zde:
Desktop.rar
(31.78 KiB) Staženo 83 x
Předem díky!

Re: Prosím o preventivní kontrolu LOGů

Napsal: 17 lis 2020 15:36
od Diallix
Dobry den.

:arrow: Stiahnite si na plochu nastroj AdwCleaner, link. na stiahnutie tu: https://toolslib.net/downloads/finish/1/
Pred spustenim nastroja povypinajte vsetke beziace okna programov, to su vsetke beziace programy pod desktopom.
Kliknite pravym tlacidlom mysi na program -> spustit ako Administrator.
Pokracujte kliknutim na tlacidlo Prehladaj teraz (Scan now) a pockajte, kym sa system doskenuje.
Po skene nechajte oznacene vsetky chlieviky, pripadne najdene hrozieby a pokracujte v dolnom pravom rohu tlacidlom Vycistit Teraz (Clean and Repair).
Po restartovani PC sa spusti nastroj AdwCleaner, kliknite na Zobrazit soubor protokolu.
Spusti sa log, jeho obsah skopirujte sem.

Re: Prosím o preventivní kontrolu LOGů

Napsal: 17 lis 2020 17:20
od domdur
Zdravím!

AdwCleaner občas nechám pc zkontrolovat. Ale už včera i dneska nenašel nic. Základní oprava proběhla, ale pravděpodobně nic moc neřešila.

Log z AdwCleaner dávám zde:

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.0.8.0
# -------------------------------
# Build: 10-08-2020
# Database: 2020-11-12.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 11-17-2020
# Duration: 00:00:05
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 0
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

No Preinstalled Software cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [1250 octets] - [10/01/2019 12:07:18]
AdwCleaner[S01].txt - [1311 octets] - [12/01/2019 16:38:06]
AdwCleaner[S02].txt - [1372 octets] - [14/01/2019 16:57:50]
AdwCleaner[S03].txt - [1433 octets] - [15/01/2019 12:12:35]
AdwCleaner[S04].txt - [1494 octets] - [29/01/2019 18:30:12]
AdwCleaner[S05].txt - [1555 octets] - [20/02/2019 18:46:57]
AdwCleaner[S06].txt - [1616 octets] - [05/04/2019 17:11:22]
AdwCleaner[C06].txt - [1802 octets] - [05/04/2019 17:11:44]
AdwCleaner[S07].txt - [1738 octets] - [05/04/2019 18:45:56]
AdwCleaner[S08].txt - [1799 octets] - [05/04/2019 20:25:37]
AdwCleaner[S09].txt - [1860 octets] - [05/04/2019 20:26:11]
AdwCleaner[S10].txt - [1921 octets] - [22/07/2019 20:53:49]
AdwCleaner[S11].txt - [1982 octets] - [30/08/2019 15:44:47]
AdwCleaner[C11].txt - [2168 octets] - [30/08/2019 15:45:11]
AdwCleaner[S12].txt - [2260 octets] - [06/09/2020 17:51:37]
AdwCleaner[S13].txt - [2321 octets] - [06/09/2020 18:05:51]
AdwCleaner[S14].txt - [2382 octets] - [16/11/2020 23:47:29]
AdwCleaner[C14].txt - [2572 octets] - [16/11/2020 23:47:51]
AdwCleaner[S15].txt - [2504 octets] - [17/11/2020 17:14:41]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C15].txt ##########

Re: Prosím o preventivní kontrolu LOGů

Napsal: 18 lis 2020 13:59
od Diallix
Do poznamkoveho bloku skopirujte obsah dole:

Kód: Vybrat vše

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:

Task: {615938FF-E9E1-4900-AB6E-CD16459F50D8} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154920 2019-06-03] (Google Inc -> Google LLC)
Task: {D3B003B6-36C2-4065-A9AF-CD277D989E36} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154920 2019-06-03] (Google Inc -> Google LLC)
Task: {FC02E80B-FCBF-42AB-A531-4D421419DA24} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [1341008 2020-09-06] (Adobe Inc. -> Adobe Inc.)
S3 HIDSwitch; \SystemRoot\System32\drivers\AsHIDSwitch64.sys [X]
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> No File
FirewallRules: [{D3F2F2B6-FD99-44E4-BD14-27A3D3B6C1D2}] => (Allow) C:\Users\durna\AppData\Roaming\Zoom\bin\airhost.exe => No File
FirewallRules: [{CC492EE7-0725-4F80-9C40-1BD1ADDB9616}] => (Allow) C:\Users\durna\AppData\Roaming\uTorrent\uTorrent.exe => No File
FirewallRules: [{69A476A7-70AC-4A94-BA78-934AE6CF7FB1}] => (Allow) C:\Users\durna\AppData\Roaming\uTorrent\uTorrent.exe => No File
FirewallRules: [{756281F9-F78B-4235-A01D-48A8B7B39710}] => (Allow) LPort=54925

EmptyTemp:

Poznamkovy blok ulozte pod nazvom fixlist.txt do umiestnenia kde je FRST.
Spustite FRST a odkliknite tlacidlo: Fix
Vykona sa funkcionalita po ktorej sa pocitac rebootuje. Po reboote sem vlozte obsah logu: fixlog.txt ulozeneho v umiestneni FRST.

Re: Prosím o preventivní kontrolu LOGů

Napsal: 18 lis 2020 18:53
od domdur
Zdravím, píšu ještě před provedením fixu,

včera i dneska počítač skoro nešel nahodit. Padá to do Asus Aptio setup utility, téměř výhradně po tom, co počítač někam přenáším (v tašce, zabalený a aretovaný).

Po asi 50 pokusech dnes se mi teď podařilo poprvé od rána spustit Windows. Mám podezření na HDD. Ale zkusím napřed fixnout. Pokud se podaří, dám logy. :D

Nemáte případně nějakou ozkoušenou utilitu jak zjistit problémy na HDD, případně jak diagnostikovat hardware jestli není nějaká součástka těsně před nebo po smrti?

Zatím!

Re: Prosím o preventivní kontrolu LOGů

Napsal: 18 lis 2020 19:24
od domdur
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 17-11-2020
Ran by durna (18-11-2020 18:55:35) Run:2
Running from C:\Users\durna\OneDrive\Desktop
Loaded Profiles: durna
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:

Task: {615938FF-E9E1-4900-AB6E-CD16459F50D8} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154920 2019-06-03] (Google Inc -> Google LLC)
Task: {D3B003B6-36C2-4065-A9AF-CD277D989E36} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154920 2019-06-03] (Google Inc -> Google LLC)
Task: {FC02E80B-FCBF-42AB-A531-4D421419DA24} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [1341008 2020-09-06] (Adobe Inc. -> Adobe Inc.)
S3 HIDSwitch; \SystemRoot\System32\drivers\AsHIDSwitch64.sys [X]
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
FirewallRules: [{D3F2F2B6-FD99-44E4-BD14-27A3D3B6C1D2}] => (Allow) C:\Users\durna\AppData\Roaming\Zoom\bin\airhost.exe => No File
FirewallRules: [{CC492EE7-0725-4F80-9C40-1BD1ADDB9616}] => (Allow) C:\Users\durna\AppData\Roaming\uTorrent\uTorrent.exe => No File
FirewallRules: [{69A476A7-70AC-4A94-BA78-934AE6CF7FB1}] => (Allow) C:\Users\durna\AppData\Roaming\uTorrent\uTorrent.exe => No File
FirewallRules: [{756281F9-F78B-4235-A01D-48A8B7B39710}] => (Allow) LPort=54925

EmptyTemp:

*****************

Processes closed successfully.
Restore point was successfully created.
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{615938FF-E9E1-4900-AB6E-CD16459F50D8}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{615938FF-E9E1-4900-AB6E-CD16459F50D8}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{D3B003B6-36C2-4065-A9AF-CD277D989E36}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{D3B003B6-36C2-4065-A9AF-CD277D989E36}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{FC02E80B-FCBF-42AB-A531-4D421419DA24}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{FC02E80B-FCBF-42AB-A531-4D421419DA24}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Adobe Acrobat Update Task" => removed successfully
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\HIDSwitch => removed successfully
HIDSwitch => service removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{D3F2F2B6-FD99-44E4-BD14-27A3D3B6C1D2}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{CC492EE7-0725-4F80-9C40-1BD1ADDB9616}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{69A476A7-70AC-4A94-BA78-934AE6CF7FB1}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{756281F9-F78B-4235-A01D-48A8B7B39710}" => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 11558912 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 165389986 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 72188868 B
Windows/system/drivers => 19767845 B
Edge => 1932743 B
Chrome => 721072937 B
Firefox => 1096426314 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 20925374 B
durna => 84112247 B

RecycleBin => 1121387502 B
EmptyTemp: => 3.1 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 19:11:06 ====

Re: Prosím o preventivní kontrolu LOGů

Napsal: 18 lis 2020 19:45
od Diallix
Skusal ste utilitu odinstalovat? Ako je na tom pocitac po fixu?

Re: Prosím o preventivní kontrolu LOGů

Napsal: 18 lis 2020 23:11
od domdur
Zdravím,

no PC se chová normálně, možná bych i řekl rychleji. Mezitím jsem udělal i diagnostiku HDD pomocí aplikace HD Tune Pro a dle všeho je funkční a bez problémů.

Co se týče té utility Asus Aptio, je to vlastně prostředí biosu, nebo podoba biosu u Asusů. Odinstalovat nejde a při spouštění se vždy spustila místo nabootování windows. Naneštěstí se to zhoršilo po tom co jsem Vás kontaktoval s žádostí o vyčištění... :D Uvidíme zda se bude problém opakovat. Zkusím nechat ještě najít aktualizace pro Win, případně mě napadá nechat Win aby se opravil nebo v krajním případě zkusit uvést do továrního nastavení. To jsem zatím nezkoušel, protože s chyceným HDD bych si stejně nepomohl.

Diagnostika železa také asi nemá smysl. Vzhledem k chování a zjištěnému stavu HDD bych to teď viděl spíše na nějaký problém ve Windows.

Pokud bude potřeba, ozvu se!

Velice Vám děkuji za pomoc! :worship:

Re: Prosím o preventivní kontrolu LOGů

Napsal: 19 lis 2020 05:18
od Diallix
Dobre, to som rad.

Nemate zac, aj na buduce :]]