Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Špatné zobrazení stránek na internetu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zamčeno
Zpráva
Autor
temari-nichan
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 43
Registrován: 21 úno 2014 15:58

Špatné zobrazení stránek na internetu

#1 Příspěvek od temari-nichan »

Dobrý den,
od včera se vyskytuje problém se zobrazováním stránek. Stránka se načte v pořádku a po pár vteřinách se z ní stane nečitelná stránka. příklad: https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5F8B2CA7

Windows 10 byl minulý týden přeinstalován, problém se projevuje jak v chromu tak v edge ale ve firefoxu nikoli. Dělá to více stránek.

NTB jsem projela Adwcleanerem a byli zjištěny jen předinstalované programy od DELL (výrobce ntb), které nedělají problém.
Přílohy
Desktop.rar
Výstupy z FRST a RSIT
(76.05 KiB) Staženo 14 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 112666
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné zobrazení stránek na internetu

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcessess:
HKU\S-1-5-21-571779583-661460353-4163922714-1001\...\Run: [GalaxyClient] => [X]
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {196AE8F7-D63B-4040-9D66-862A9AC5E9D5} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-09-19] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {3705C720-193D-4AD8-9FD5-5DE516DF694B} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Combined Scan Download Install -> No File <==== ATTENTION
Task: {4B6926D3-D490-4D93-82CE-D109F1D1BC80} - \Microsoft\Windows\WindowsUpdate\sih -> No File <==== ATTENTION
Task: {5D81326C-D6EC-49A0-AAB5-D8A874E06E83} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Reboot -> No File <==== ATTENTION
Task: {641EE98F-6955-41AC-9BCC-8FBED473E5EF} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Maintenance Install -> No File <==== ATTENTION
Task: {7072963F-3763-4E9F-A1F5-DE9703BAE827} - \Microsoft\Windows\Shell\FamilySafetyMonitorToastTask -> No File <==== ATTENTION
Task: {73E77884-5E60-4EA0-BE5F-20D1444AE128} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker_Display -> No File <==== ATTENTION
Task: {7461CA64-4AC1-4800-B0BD-C37B7101177F} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-09-19] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {B6E8F88F-4978-4439-AF93-AA76ACCBA86F} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Policy Install -> No File <==== ATTENTION
Task: {E2E478A7-B869-44FF-8A90-27CCF94314DE} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker_ReadyToReboot -> No File <==== ATTENTION
U3 aswbdisk; no ImagePath
C:\Windows\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\Windows\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
AlternateDataStreams: C:\Users\stras\Desktop\FRST64.exe:SmartScreen [7]
AlternateDataStreams: C:\Users\stras\Downloads\esetonlinescanner.exe:SmartScreen [7]

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

temari-nichan
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 43
Registrován: 21 úno 2014 15:58

Re: Špatné zobrazení stránek na internetu

#3 Příspěvek od temari-nichan »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 19-09-2020
Ran by Petra (19-09-2020 13:00:21) Run:1
Running from C:\Users\stras\Desktop
Loaded Profiles: Petra
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcessess:
HKU\S-1-5-21-571779583-661460353-4163922714-1001\...\Run: [GalaxyClient] => [X]
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {196AE8F7-D63B-4040-9D66-862A9AC5E9D5} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-09-19] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {3705C720-193D-4AD8-9FD5-5DE516DF694B} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Combined Scan Download Install -> No File <==== ATTENTION
Task: {4B6926D3-D490-4D93-82CE-D109F1D1BC80} - \Microsoft\Windows\WindowsUpdate\sih -> No File <==== ATTENTION
Task: {5D81326C-D6EC-49A0-AAB5-D8A874E06E83} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Reboot -> No File <==== ATTENTION
Task: {641EE98F-6955-41AC-9BCC-8FBED473E5EF} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Maintenance Install -> No File <==== ATTENTION
Task: {7072963F-3763-4E9F-A1F5-DE9703BAE827} - \Microsoft\Windows\Shell\FamilySafetyMonitorToastTask -> No File <==== ATTENTION
Task: {73E77884-5E60-4EA0-BE5F-20D1444AE128} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker_Display -> No File <==== ATTENTION
Task: {7461CA64-4AC1-4800-B0BD-C37B7101177F} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-09-19] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {B6E8F88F-4978-4439-AF93-AA76ACCBA86F} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Policy Install -> No File <==== ATTENTION
Task: {E2E478A7-B869-44FF-8A90-27CCF94314DE} - \Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker_ReadyToReboot -> No File <==== ATTENTION
U3 aswbdisk; no ImagePath
C:\Windows\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\Windows\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
AlternateDataStreams: C:\Users\stras\Desktop\FRST64.exe:SmartScreen [7]
AlternateDataStreams: C:\Users\stras\Downloads\esetonlinescanner.exe:SmartScreen [7]

EmptyTemp:
End
*****************

CloseProcessess: => Error: No automatic fix found for this entry.
"HKU\S-1-5-21-571779583-661460353-4163922714-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\GalaxyClient" => removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{196AE8F7-D63B-4040-9D66-862A9AC5E9D5}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{196AE8F7-D63B-4040-9D66-862A9AC5E9D5}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{3705C720-193D-4AD8-9FD5-5DE516DF694B}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3705C720-193D-4AD8-9FD5-5DE516DF694B}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Combined Scan Download Install" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{4B6926D3-D490-4D93-82CE-D109F1D1BC80}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{4B6926D3-D490-4D93-82CE-D109F1D1BC80}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\WindowsUpdate\sih" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{5D81326C-D6EC-49A0-AAB5-D8A874E06E83}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{5D81326C-D6EC-49A0-AAB5-D8A874E06E83}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Reboot" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{641EE98F-6955-41AC-9BCC-8FBED473E5EF}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{641EE98F-6955-41AC-9BCC-8FBED473E5EF}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Maintenance Install" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{7072963F-3763-4E9F-A1F5-DE9703BAE827}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{7072963F-3763-4E9F-A1F5-DE9703BAE827}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Shell\FamilySafetyMonitorToastTask" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{73E77884-5E60-4EA0-BE5F-20D1444AE128}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{73E77884-5E60-4EA0-BE5F-20D1444AE128}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker_Display" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{7461CA64-4AC1-4800-B0BD-C37B7101177F}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{7461CA64-4AC1-4800-B0BD-C37B7101177F}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{B6E8F88F-4978-4439-AF93-AA76ACCBA86F}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{B6E8F88F-4978-4439-AF93-AA76ACCBA86F}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Policy Install" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{E2E478A7-B869-44FF-8A90-27CCF94314DE}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{E2E478A7-B869-44FF-8A90-27CCF94314DE}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker_ReadyToReboot" => removed successfully
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\aswbdisk => removed successfully
aswbdisk => service removed successfully
"C:\Windows\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA" => not found
"C:\Windows\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore" => not found
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui => removed successfully
"C:\Users\stras\Desktop\FRST64.exe" => ":SmartScreen" ADS not found.
C:\Users\stras\Downloads\esetonlinescanner.exe => ":SmartScreen" ADS removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 10772480 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 12743562 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 158111880 B
Windows/system/drivers => 92956 B
Edge => 13 B
Chrome => 84798514 B
Firefox => 290595215 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 14104687 B
systemprofile32 => 14104687 B
LocalService => 14109295 B
NetworkService => 14109295 B
stras => 17537929 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 601.8 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 13:00:26 ====

temari-nichan
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 43
Registrován: 21 úno 2014 15:58

Re: Špatné zobrazení stránek na internetu

#4 Příspěvek od temari-nichan »

Problém nejspíš vyřešen... stejnou chybu ukazuje i přítelův PC a nakonec po několika pokusech pomohlo odebrání doplňku adblock... sice jsem to zkoušela několikrát a nepomohlo, ale teď se zdá že problém vyřešen (odebrání adblocku, restart a vymazání procházení a těch dočasných souborů),

Půl dne snažení vyřešit problém...

Děkuji moc za pomoc :)

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 112666
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné zobrazení stránek na internetu

#5 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Změnilo se něco?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

temari-nichan
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 43
Registrován: 21 úno 2014 15:58

Re: Špatné zobrazení stránek na internetu

#6 Příspěvek od temari-nichan »

Ano vše funguje jak má, stačilo odebrat ten adblock .. musím asi počkat na aktualizaci.

Děkuji Vám za pomoc i kontrolu logů :)

Přeji hezký zbytek víkendu

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 112666
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné zobrazení stránek na internetu

#7 Příspěvek od Rudy »

Hezký den i vám a nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno