Stránka 1 z 1

Počítač zamrzá

Napsal: 02 zář 2018 18:44
od honzaavc
Po nějaké době od spuštění pc zamrzne.

Přikládám logy.

Re: Počítač zamrzá

Napsal: 02 zář 2018 19:17
od Rudy
Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi

Re: Počítač zamrzá

Napsal: 02 zář 2018 19:35
od honzaavc
Může běžet eset scan a team viewer ?
Eset ještě neskončil a spravuji ten PC na dálku.. :)

Re: Počítač zamrzá

Napsal: 02 zář 2018 20:02
od Rudy
Ten TeamViewer určitě nevadí, ale EsetScan by mohl.

Re: Počítač zamrzá

Napsal: 02 zář 2018 20:49
od honzaavc
# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.2.3.0
# -------------------------------
# Build: 08-30-2018
# Database: 2018-09-01.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 09-02-2018
# Duration: 00:00:06
# OS: Windows 10 Pro
# Cleaned: 3
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

Deleted HKCU\Software\Conduit
Deleted HKLM\Software\Wow6432Node\Conduit
Deleted HKCU\Software\ESUPPORT.COM\DriverAgent Plus

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [1410 octets] - [02/09/2018 21:38:56]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########

Re: Počítač zamrzá

Napsal: 02 zář 2018 20:58
od Rudy
Dejte nový log FRST.

Re: Počítač zamrzá

Napsal: 02 zář 2018 21:20
od honzaavc
tu

Re: Počítač zamrzá

Napsal: 03 zář 2018 09:00
od Rudy
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-865805465-2411881185-1417932741-1001\...\MountPoints2: {7c053c0b-d347-11e7-b247-78acc0c11160} - "F:\HiSuiteDownLoader.exe"
C:\Users\Asus\AppData\Local\Temp
C:\Users\Asus\AppData\LocalLow\Temp
Task: {B1E2C163-9C98-40B7-8960-9AF96AAB43C9} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2017-08-13] (Google Inc.)
Task: {DFA7A90A-BD75-42B6-8949-4DC2CFA6216C} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2017-08-13] (Google Inc.)

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.

Re: Počítač zamrzá

Napsal: 03 zář 2018 19:11
od honzaavc
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 01.09.2018 03
Ran by Asus (03-09-2018 18:21:11) Run:1
Running from C:\Users\Asus\Desktop
Loaded Profiles: Asus (Available Profiles: Asus)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-865805465-2411881185-1417932741-1001\...\MountPoints2: {7c053c0b-d347-11e7-b247-78acc0c11160} - "F:\HiSuiteDownLoader.exe"
C:\Users\Asus\AppData\Local\Temp
C:\Users\Asus\AppData\LocalLow\Temp
Task: {B1E2C163-9C98-40B7-8960-9AF96AAB43C9} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2017-08-13] (Google Inc.)
Task: {DFA7A90A-BD75-42B6-8949-4DC2CFA6216C} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2017-08-13] (Google Inc.)

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKU\S-1-5-21-865805465-2411881185-1417932741-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{7c053c0b-d347-11e7-b247-78acc0c11160}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{7c053c0b-d347-11e7-b247-78acc0c11160} => not found
C:\Users\Asus\AppData\Local\Temp => moved successfully
C:\Users\Asus\AppData\LocalLow\Temp => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{B1E2C163-9C98-40B7-8960-9AF96AAB43C9}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{B1E2C163-9C98-40B7-8960-9AF96AAB43C9}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{DFA7A90A-BD75-42B6-8949-4DC2CFA6216C}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{DFA7A90A-BD75-42B6-8949-4DC2CFA6216C}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 7364608 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 509909737 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 2873618 B
Edge => 1386385 B
Chrome => 502405360 B
Firefox => 35439287 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 128 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 81358 B
Asus => 8248753 B

RecycleBin => 269887621 B
EmptyTemp: => 1.2 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 18:22:44 ====

Re: Počítač zamrzá

Napsal: 03 zář 2018 19:58
od Rudy
Smazáno. Nastala nějaká změna?

Re: Počítač zamrzá

Napsal: 03 zář 2018 20:14
od honzaavc
Počítač zamrzával, zatím vše ok.
Když by zamrzl nebo se něco dělo, tak se ozvu sem.
Pokud by bylo forum zamčený, tak se na něj odkážu.
Díky za pomoc.
Ještě jsem dal kontrolovat disk programem od výrobce (disk WDC).
A ještě mě teď napadlo, že bych mohl dát chkdsk /F nebo obdobu.. fsk? Já spíš používám uživatelsky linux.. :)

Re: Počítač zamrzá

Napsal: 03 zář 2018 20:58
od Rudy
Samozřejmě můžete. Je to kontrola disku. My tu používáme CrystalDiskInfo: http://www.stahuj.cz/utility_a_ostatni/ ... ldiskinfo/ . Pokud ho chcete použít, stáhněte, nainstalujte a přes Úpravy>kopírovat sem dejte log.