Stránka 1 z 2
Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Napsal: 26 dub 2018 14:31
od Martinnet
Dobrý den, chtěl bych požádat o radu ohledně notebooku. Asi od začátku letošního roku se začal notebook sám od sebe restartovávat. Nedá se říci, že by to bylo v nějakém pravidelném intervalu, ani během nečinnosti (i během práce na něm se prostě sám restartuje). Podle informací, co jsem dohledal na internetu, by se mohlo jednat o chybnou aktualizaci windows 10. Restartuje se nejspíš hned po automatickém stahnutí aktualizace. Podle návodu na netu jsem zkoušel zrušit automatický restart windows update v registrech i změnit dobu aktivního používání. Ale to nepomohlo. Mohl bych Vás tedy poprosit o kontrolu logu, zda není chyba někde jinde? Děkuji.
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Napsal: 26 dub 2018 15:07
od Rudy
Zdravím!
Zkusíme vyčistit. Problém samorestartu ale může způsobovat i chyba hardwaru. Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner
https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Napsal: 26 dub 2018 15:18
od Martinnet
Přikládám log:
# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.1.0.0
# -------------------------------
# Build: 04-12-2018
# Database: 2018-04-26.1
# Support:
https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 04-26-2018
# Duration: 00:00:02
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 1
# Failed: 2
***** [ Services ] *****
No malicious services cleaned.
***** [ Folders ] *****
Deleted C:\Users\Public\Desktop\..\App Explorer
***** [ Files ] *****
No malicious files cleaned.
***** [ DLL ] *****
No malicious DLLs cleaned.
***** [ WMI ] *****
No malicious WMI cleaned.
***** [ Shortcuts ] *****
No malicious shortcuts cleaned.
***** [ Tasks ] *****
No malicious tasks cleaned.
***** [ Registry ] *****
No malicious registry entries cleaned.
***** [ Chromium (and derivatives) ] *****
No malicious Chromium entries cleaned.
***** [ Chromium URLs ] *****
No malicious Chromium URLs cleaned.
***** [ Firefox (and derivatives) ] *****
Not Deleted Amazon Assistant for Firefox
***** [ Firefox URLs ] *****
Not Deleted mysearch.avg.com
*************************
[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock
*************************
########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Napsal: 26 dub 2018 16:01
od Rudy
Dejte nový log FRST.
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Napsal: 26 dub 2018 16:13
od Martinnet
V příloze ...
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Napsal: 26 dub 2018 17:27
od Rudy
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\...\MountPoints2: {7fe366fd-85af-11e7-9a0c-3ca067b7dce2} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\...\MountPoints2: {bdbbc423-efa6-11e7-9a22-3ca067b7dce2} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001 -> DefaultScope {6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001 -> {6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0} URL =
BHO: No Name -> {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
C:\WINDOWS\AutoKMS.exe
Task: {349C8609-5B6B-474F-A9BF-66CDA11967CB} - System32\Tasks\AutoKMS => C:\WINDOWS\AutoKMS.exe
C:\WINDOWS\Tasks\AutoKMS.job
C:\Program Files (x86)\Bonjour
EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Napsal: 26 dub 2018 17:49
od Martinnet
Posílám log a děkuji.
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 25.04.2018
Ran by NetolickáM (26-04-2018 18:40:46) Run:1
Running from C:\Users\NetolickáM\Desktop
Loaded Profiles: NetolickáM (Available Profiles: NetolickáM)
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\...\MountPoints2: {7fe366fd-85af-11e7-9a0c-3ca067b7dce2} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\...\MountPoints2: {bdbbc423-efa6-11e7-9a22-3ca067b7dce2} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001 -> DefaultScope {6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001 -> {6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0} URL =
BHO: No Name -> {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
C:\WINDOWS\AutoKMS.exe
Task: {349C8609-5B6B-474F-A9BF-66CDA11967CB} - System32\Tasks\AutoKMS => C:\WINDOWS\AutoKMS.exe
C:\WINDOWS\Tasks\AutoKMS.job
C:\Program Files (x86)\Bonjour
EmptyTemp:
End
*****************
Processes closed successfully.
"HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{7fe366fd-85af-11e7-9a0c-3ca067b7dce2}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{7fe366fd-85af-11e7-9a0c-3ca067b7dce2} => not found
"HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{bdbbc423-efa6-11e7-9a22-3ca067b7dce2}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{bdbbc423-efa6-11e7-9a22-3ca067b7dce2} => not found
"HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope" => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0} => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF}" => removed successfully
"HKLM\Software\Classes\CLSID\{B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avg" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => not found
"HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\00avg" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => not found
"C:\WINDOWS\AutoKMS.exe" => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Boot\{349C8609-5B6B-474F-A9BF-66CDA11967CB}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{349C8609-5B6B-474F-A9BF-66CDA11967CB}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\AutoKMS => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\AutoKMS" => removed successfully
C:\WINDOWS\Tasks\AutoKMS.job => moved successfully
C:\Program Files (x86)\Bonjour => moved successfully
=========== EmptyTemp: ==========
BITS transfer queue => 7888896 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 40177083 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 581 B
Windows/system/drivers => 7858464 B
Edge => 11974 B
Chrome => 0 B
Firefox => 425005028 B
Opera => 270476 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 818 B
NetworkService => 0 B
NetolickáM => 86760779 B
RecycleBin => 46633579856 B
EmptyTemp: => 44 GB temporary data Removed.
================================
The system needed a reboot.
==== End of Fixlog 18:43:05 ====
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Napsal: 26 dub 2018 17:54
od Rudy
Smazáno. Nastala nějaká změna?
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Napsal: 26 dub 2018 18:00
od Martinnet
Moc děkuji za pomoc! Změnu asi zatím nepoznám ... až po pár dnech, podle toho zda se notebook opět sám během práce restartuje. Někdy ty samorestarty probílaly denně nebo jednou za dva tři dny. Jak jsem psal v prvním příspěvku nebylo to v pravidelném intervalu.
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Napsal: 26 dub 2018 18:52
od Rudy
OK, ozvěte se, nechám to tu zatím otevřené.

Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Napsal: 01 kvě 2018 09:04
od Martinnet
Dobrý den, tak notebook se bohužel opět sám restartoval. Mohu tedy poprosit znovu o kontrolu logu? Posílám v příloze. Děkuji.
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Napsal: 01 kvě 2018 10:10
od Rudy
Tady už nám FRST moc nepomůže. Otevřte adresář windows\minidump, jeho obsah zabalte do raru a přiložte k vašemu příštímu postu.
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Napsal: 01 kvě 2018 10:29
od Martinnet
Aha, jenže složka Minidump je prázdná ...
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Napsal: 01 kvě 2018 10:55
od Rudy
Tak to máme pech. Bez analýzy minidumpu těžko zjistím, kde je problém. Stáhněte, nainstalujte a spusťte HWMonitor:
http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ ... hwmonitor/ a po ustálení hodnot sem dejte scrren jeho okna.
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Napsal: 01 kvě 2018 11:16
od Martinnet
Tady je screen...