Stránka 1 z 1

prosím o kontrolu logu

Napsal: 27 bře 2018 02:55
od kiklop
nechce mi to nahrát že mám moc znaků posílám rary

prosím o kontrolu logu

Napsal: 27 bře 2018 02:56
od kiklop
nechce mi to pustit tak posílám rar druhá část

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 27 bře 2018 11:33
od Rudy
Zdravím!
V obou případech mi winrar hlásí poškozený archiv. Buď to uložte jako *.zip, nebo to někam upněte a sem dejte odkaz.

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 27 bře 2018 19:44
od kiklop
Zdravím, tak doufám že to půjde. Přihodil jsem ještě log z AdwCleaner, zkusil jsem rozbalit a funguje. Děkuji...

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 27 bře 2018 20:08
od Rudy
V ADW ještě klikněte na mazání, restartujte a pak otevřte poznámkový blok. Zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [587800 2017-12-19] (Oracle Corporation)
GroupPolicy: Restriction <==== ATTENTION
C:\ProgramData\{D76294E6-03B8-4971-AF2E-3F846161A690}
C:\ProgramData\{7F40DE3E-8294-4E24-B2EA-80F6C6BB173C}
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
Task: {3D5C1CA5-188B-4E72-8257-E0FFC39863C1} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> No File <==== ATTENTION
Task: {4BB1E6D0-70D0-433B-84F3-DDFA42CD79C6} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2018-03-21] (Google Inc.)
Task: {7E85D9C0-322B-4C67-AD84-7FF9D6799B22} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2018-03-21] (Google Inc.)
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:1CE11B51 [182]

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.

Doporučuji odinstalovat AdvancedSystemCare. Tento čínský optimizer vidí chyby i tam, kde nejsou a laik si jím snadno může poškodit systém.

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 27 bře 2018 20:50
od kiklop
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 14.03.2018
Ran by kulim (27-03-2018 21:48:14) Run:1
Running from C:\Users\kulim\Desktop
Loaded Profiles: kulim (Available Profiles: kulim)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [587800 2017-12-19] (Oracle Corporation)
GroupPolicy: Restriction <==== ATTENTION
C:\ProgramData\{D76294E6-03B8-4971-AF2E-3F846161A690}
C:\ProgramData\{7F40DE3E-8294-4E24-B2EA-80F6C6BB173C}
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
Task: {3D5C1CA5-188B-4E72-8257-E0FFC39863C1} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> No File <==== ATTENTION
Task: {4BB1E6D0-70D0-433B-84F3-DDFA42CD79C6} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2018-03-21] (Google Inc.)
Task: {7E85D9C0-322B-4C67-AD84-7FF9D6799B22} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2018-03-21] (Google Inc.)
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:1CE11B51 [182]

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\SunJavaUpdateSched" => removed successfully
C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\Machine => moved successfully
C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\GPT.ini => moved successfully
C:\ProgramData\{D76294E6-03B8-4971-AF2E-3F846161A690} => moved successfully
C:\ProgramData\{7F40DE3E-8294-4E24-B2EA-80F6C6BB173C} => moved successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{3D5C1CA5-188B-4E72-8257-E0FFC39863C1}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3D5C1CA5-188B-4E72-8257-E0FFC39863C1}" => removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager => could not remove. Access Denied.
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{4BB1E6D0-70D0-433B-84F3-DDFA42CD79C6}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{4BB1E6D0-70D0-433B-84F3-DDFA42CD79C6}" => removed successfully
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore" => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{7E85D9C0-322B-4C67-AD84-7FF9D6799B22}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{7E85D9C0-322B-4C67-AD84-7FF9D6799B22}" => removed successfully
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA" => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
C:\ProgramData\TEMP => ":1CE11B51" ADS removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 6053888 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 142020104 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 2002 B
Windows/system/drivers => 4489016 B
Edge => 6480636 B
Chrome => 0 B
Firefox => 386693184 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 7954 B
NetworkService => 71656 B
kulim => 359893988 B

RecycleBin => 48331804 B
EmptyTemp: => 909.8 MB temporary data Removed.

================================

Result of scheduled files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 27-03-2018 21:49:11)


Result of scheduled keys to remove after reboot:

HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager => could not remove. Access Denied.

==== End of Fixlog 21:49:11 ====

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 27 bře 2018 20:53
od kiklop
doufám že jt to ono. Nepochopil jsem to V ADW ještě klikněte na mazání. Nic takového tam není. Takže jsem prostě do prázdného .txt souboru skopíroval to z citace, spustil FRST64 a log po restartu je tady..

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 27 bře 2018 20:57
od Rudy
Smazáno, log by již měl být OK. Log ADW je ten, který vám vypadl po prvním skenu. Po jeho ukončení se (levé) tlačíto Scan (Sken) změní na Delete (Mazání). Na to kliknete a PC si vyžádá restart. Při něm budou nalezené položky AdWarů smazány.

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 27 bře 2018 21:05
od kiklop
Sice jsem z toho jelen ale to se v mém věku omlouvá :-) Jen by mě zajímalo, ta kontrola spočívá v tom že mi něco z logu vymažete a jen bych poprosil co to vlastně bylo. :-)
Mockrát děkuji :-)

Re: prosím o kontrolu logu

Napsal: 28 bře 2018 12:19
od Rudy
Jak v ADW, tak při fixování FRST (2. spuštění) dochází k mazání. V ADW mažeme tzv AdWary, ve FRST je to univerzálnější. Mažeme vše, co tam být nemá (viry, rootkity, AdWary, zbytečnosti), musí se ale vědět co, aby nebyl poškozen systém. Měl jste tam nějaký AdWare a pak pár zbytečností. :)