Stránka 1 z 1

o2 připojení a Cisco IP phone 7942

Napsal: 01 říj 2017 11:58
od willda212
Zdravím, prosím potřebuji poradit nebo zda by někdo nevěděl nějakou smysluplnou radu. Mám nově zřízené služby od o2. Jde mi o to, že pracují z domů a mám připojený telefon Cisco IP Phone 7942. Normálně se mi připojí tel. se tváří, že je v pořádku. Po vytočení jakéhokoliv čísla mám hluché sluchátko. Druhá strana mě slyší ale normálně. Když, ten tel. hodím na druhé připojení (jiný provider) tak vše funguje jak má. Zvláštní je, že když vytočím někoho z firmy kdo je na Homeofficu tak to funguje v pořádku. Zda by jen někdo nevěděl alespoň teoreticky co s tím. Na mdmu od o2 mám povoleno (PPTP, L2TP, IPsec, FTP ALG, TFTP ALG, H323 ALG, SIP ALG). Děkuji za každou radu :cry:

Re: o2 připojení a Cisco IP phone 7942

Napsal: 01 říj 2017 15:58
od Rudy
Zdravím!
willda212 píše:Když, ten tel. hodím na druhé připojení (jiný provider) tak vše funguje jak má.
Z tohoto jasně vyplývá, že se jedné o problém providera. Kontaktujte ho.

Re: o2 připojení a Cisco IP phone 7942

Napsal: 01 říj 2017 20:18
od willda212
Už jsem zkoušel. Na o2 mi řekli funguje Vám internet ? jo ? tak nashle !
kdyby si to někdo chtěl pustit https://soundcloud.com/vilda-antala/trada :x :x :x :x :x

Re: o2 připojení a Cisco IP phone 7942

Napsal: 01 říj 2017 20:22
od Rudy
To vám říci mohli, nicméně z toho, co píšete, je to jasné. Pokud vám to funguje u jiného providera a u O2 ne, myslím, že je to jasné. Kdyby to byl problém PC, nešlo by to u žádného providera.

Re: o2 připojení a Cisco IP phone 7942

Napsal: 02 říj 2017 12:17
od willda212
tak v tom případě, jsem v pasti. U o2 se se mnou bavit nechcou. Ve smyslu internet funguje čus a nazdar.

Re: o2 připojení a Cisco IP phone 7942

Napsal: 02 říj 2017 15:41
od Rudy
To asi ano. My vám rovněž nemůžeme pomoci.