Stránka 1 z 1

BSOD

Napsal: 08 čer 2017 12:27
od laia
Dobrý den. Hned po zapnutí počítače, jsem se pokoušela vytisknout pouze jedno pdf (byla zaplá pouze wifi a Adobe). Najednou počítač spadnul do modré smrti:

Podpis problému:
Název události problému: BlueScreen
Verze operačního systému: 6.1.7601.2.1.0.768.3
ID národního prostředí: 1029

Další informace o problému:
BCCode: 1a
BCP1: 0000000000041201
BCP2: FFFFF680001D0778
BCP3: 8C7A1FE13B65BACD
BCP4: FFFFFA80081868B0
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1



Výpis z dmp:
MEMORY_MANAGEMENT (1a)
# Any other values for parameter 1 must be individually examined.
Arguments:
Arg1: 0000000000041201, The subtype of the bugcheck.
Arg2: fffff680001d0778
Arg3: 8c7a1fe13b65bacd
Arg4: fffffa80081868b0

Debugging Details:
------------------


BUGCHECK_STR: 0x1a_41201

CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1

DEFAULT_BUCKET_ID: VISTA_DRIVER_FAULT

PROCESS_NAME: svchost.exe

CURRENT_IRQL: 0

LAST_CONTROL_TRANSFER: from fffff800034e9c6e to fffff800034864c0

STACK_TEXT:
fffff880`0ce13928 fffff800`034e9c6e : 00000000`0000001a 00000000`00041201 fffff680`001d0778 8c7a1fe1`3b65bacd : nt!KeBugCheckEx
fffff880`0ce13930 fffff800`034a1074 : 00000000`00000080 fffff680`001d0778 00000000`3a0ef000 00000000`00000080 : nt! ?? ::FNODOBFM::`string'+0x12552
fffff880`0ce13970 fffff800`0378548a : 00000000`00000000 fffff880`00000000 fffffa80`07df8b10 00000000`00000004 : nt!MiCommitExistingVad+0x2c4
fffff880`0ce13a10 fffff800`03485753 : ffffffff`ffffffff fffffa80`091d9780 00000000`00000000 00000000`09cbf158 : nt!NtAllocateVirtualMemory+0x134a
fffff880`0ce13bb0 00000000`77c7beba : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KiSystemServiceCopyEnd+0x13
00000000`09cbf138 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : 0x77c7beba


STACK_COMMAND: kb

FOLLOWUP_IP:
nt! ?? ::FNODOBFM::`string'+12552
fffff800`034e9c6e cc int 3

SYMBOL_STACK_INDEX: 1

SYMBOL_NAME: nt! ?? ::FNODOBFM::`string'+12552

FOLLOWUP_NAME: MachineOwner

MODULE_NAME: nt

IMAGE_NAME: ntkrnlmp.exe

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 5902893d

FAILURE_BUCKET_ID: X64_0x1a_41201_nt!_??_::FNODOBFM::_string_+12552

BUCKET_ID: X64_0x1a_41201_nt!_??_::FNODOBFM::_string_+12552

Followup: MachineOwner
---------

Jedná se o ntb Samsung Q530.

Předem děkuji za pomoc

Re: BSOD

Napsal: 08 čer 2017 12:51
od Rudy
Zdravím!
Otevřte adresář windows\minidump, jeho obsah zabalte do raru a přiložte k vašemu příštímu postu.

Re: BSOD

Napsal: 08 čer 2017 13:21
od laia
Jsou tam 2 soubory, jeden je z konce dubna, dnesni modra smrt byla zatim druha, ale myslim ze stejna.

Re: BSOD

Napsal: 08 čer 2017 13:50
od Rudy
Nemáte v PC přetaktovaný procesor? Pokud ne, udělejte test RAM: https://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=53&t=106788 .

Re: BSOD

Napsal: 08 čer 2017 14:14
od laia
Pretaktovany procesor nemam a RAM tam jsou davany novy jednim ITakem nekdy v zari.

Re: BSOD

Napsal: 08 čer 2017 18:09
od Rudy
Vadné být mohou i ty nové, popř. nevhodné pro danou desku. Na paměti ukazuje právě minidump.

Re: BSOD

Napsal: 09 čer 2017 06:34
od laia
Tak test bezi 10,5 hodiny, probehlo 10 cyklu a pise to 0 errors

Re: BSOD

Napsal: 09 čer 2017 11:29
od Rudy
OK. Zkuste přeinstalovat ovladače zákl. desky (chipsetu).