Stránka 1 z 2

Prosím o pomoc

Napsal: 10 říj 2016 18:37
od saly.m
Dobrý den (ahoj),

2 dny mě trápí nějáká potvora a nemůžu se jí zbavit - firefox (a vlastně všechny prohlížeče - Chrome, IE) mě několikrát do hodiny přesměrovávají na nějáké reklamní stránky - občas to zachytí Malwarebytes, ale občas ne... přikládám log z RSIT a prosím o pomoc


info.txt logfile of random's system information tool 1.10 2016-10-10 19:24:20

======MBR======

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

======Uninstall list======

Adobe Flash Player 23 NPAPI-->C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil32_23_0_0_162_Plugin.exe -maintain plugin
Adobe Reader X - Czech-->MsiExec.exe /I{AC76BA86-7AD7-1029-7B44-AA0000000001}
Aktualizace NVIDIA 15.3.33-->"C:\Windows\SysWOW64\RunDll32.EXE" "C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Installer2\installer.{7C2FEAD6-351F-4B50-9713-28DC89F9B3DE}\NVI2.DLL",UninstallPackage Display.Update
ALPS Touch Pad Driver-->C:\Program Files\Apoint2K\Uninstap.exe ADDREMOVE
BS.Player FREE-->"C:\Program Files (x86)\Webteh\BSPlayer\uninstall.exe"
EPSON Scan-->C:\Program Files (x86)\epson\escndv\setup\setup.exe /r
Google Chrome-->"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\53.0.2785.143\Installer\setup.exe" --uninstall --multi-install --chrome --system-level --verbose-logging
Google Update Helper-->MsiExec.exe /I{60EC980A-BDA2-4CB6-A427-B07A5498B4CA}
IrfanView (remove only)-->C:\Program Files (x86)\IrfanView\iv_uninstall.exe
K-Lite Codec Pack 10.0.5 Full-->"C:\Program Files (x86)\K-Lite Codec Pack\unins000.exe"
Malwarebytes Anti-Malware verze 2.2.1.1043-->"C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\unins000.exe"
McAfee Security Scan Plus-->"C:\Program Files\McAfee Security Scan\uninstall.exe"
Microsoft .NET Framework 4 Client Profile CSY Language Pack-->C:\Windows\Microsoft.NET\Framework64\v4.0.30319\SetupCache\ClientLP\Setup.exe /repair /x86 /x64 /lcid 1029 /parameterfolder ClientLP
Microsoft .NET Framework 4 Client Profile CSY Language Pack-->MsiExec.exe /X{790E02A1-145A-3843-8C13-A4F41C9B48B7}
Microsoft .NET Framework 4 Client Profile-->C:\Windows\Microsoft.NET\Framework64\v4.0.30319\SetupCache\Client\Setup.exe /repair /x86 /x64 /parameterfolder Client
Microsoft .NET Framework 4 Client Profile-->MsiExec.exe /X{F5B09CFD-F0B2-36AF-8DF4-1DF6B63FC7B4}
Microsoft Access MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-0015-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft DCF MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-0090-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Excel MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-0016-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Groove MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-00BA-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft InfoPath MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-0044-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Lync MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-012B-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office 2013 Professional Plus-->"C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE15\Office Setup Controller\setup.exe" /uninstall PROPLUS /dll OSETUP.DLL
Microsoft Office 32-bit Components 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-00C1-0000-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office Korrekturhilfen 2013 - Deutsch-->MsiExec.exe /X{90150000-001F-0407-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office Nyelvi ellenőrző eszközök 2013 – magyar-->MsiExec.exe /X{90150000-001F-040E-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office OSM MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-00E1-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office OSM UX MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-00E2-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office Professional Plus 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-0011-0000-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office Proofing (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-002C-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office Proofing Tools 2013 - English-->MsiExec.exe /X{90150000-001F-0409-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office Shared 32-bit MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-00C1-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office Shared MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-006E-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft OneNote MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-00A1-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Outlook MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-001A-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft PowerPoint MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-0018-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Publisher MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-0019-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Security Client-->MsiExec.exe /X{9D046B26-7978-47CD-91E6-AC3C1DFBC3D0}
Microsoft Security Essentials-->C:\Program Files\Microsoft Security Client\Setup.exe /x
Microsoft Word MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-001B-041B-1000-0000000FF1CE}
Mozilla Firefox 49.0.1 (x86 cs)-->"C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\uninstall\helper.exe"
Mozilla Maintenance Service-->"C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\uninstall.exe"
Nástroje kontroly pravopisu pro Microsoft Office 2013 – čeština-->MsiExec.exe /X{90150000-001F-0405-1000-0000000FF1CE}
Nástroje korektúry balíka Microsoft Office 2013 - slovenčina-->MsiExec.exe /X{90150000-001F-041B-1000-0000000FF1CE}
NVIDIA Ovladače grafiky 340.52-->"C:\Windows\SysWOW64\RunDll32.EXE" "C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Installer2\installer.{7C2FEAD6-351F-4B50-9713-28DC89F9B3DE}\NVI2.DLL",UninstallPackage Display.Driver
Odinstalace tiskárny EPSON SX235 Series-->C:\Windows\system32\spool\DRIVERS\x64\3\E_IINSHLE.EXE /R /APD /P:"EPSON SX235 Series"
Realtek High Definition Audio Driver-->C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtlUpd64.exe -r -m -nrg2709
Skype™ 7.28-->MsiExec.exe /X{FC965A47-4839-40CA-B618-18F486F042C6}
Synaptics Pointing Device Driver-->rundll32.exe "%ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynISDLL.dll",standAloneUninstall

======Hosts File======



0.0.0.1 mssplus.mcafee.com

======System event log======

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 7036
Message: Stav služby Cryptographic Services byl změněn na: stopped
Record Number: 5
Source Name: Service Control Manager
Time Written: 20090714051424.262212-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 7036
Message: Stav služby Windows Modules Installer byl změněn na: stopped
Record Number: 4
Source Name: Service Control Manager
Time Written: 20090714051424.168612-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 7036
Message: Stav služby Software Protection byl změněn na: stopped
Record Number: 3
Source Name: Service Control Manager
Time Written: 20090714051424.059412-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 7036
Message: Stav služby Windows Event Log byl změněn na: stopped
Record Number: 2
Source Name: Service Control Manager
Time Written: 20090714051424.012612-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 7036
Message: Stav služby Volume Shadow Copy byl změněn na: stopped
Record Number: 1
Source Name: Service Control Manager
Time Written: 20090714051423.934612-000
Event Type: Informace
User:

=====Application event log=====

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 1001
Message: Chybný blok , typ 0
Název události: PnPGenericDriverFound
Reakce: Není k dispozici
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: PCI\VEN_10DE&DEV_0405&SUBSYS_01461025&REV_A1
P3:
P4:
P5:
P6:
P7:
P8:
P9:
P10:

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_4297bed533a6ef156dffda989433af10f0bd5895_cab_056eaca3

Symbol analýzy:
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: b97b934b-8c7d-11e6-828e-dcfc779d541e
Stav hlášení: 4
Record Number: 5
Source Name: Windows Error Reporting
Time Written: 20161007110350.000000-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 5617
Message: Windows Management Instrumentation Service subsystems initialized successfully
Record Number: 4
Source Name: Microsoft-Windows-WMI
Time Written: 20161007110210.000000-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 5615
Message: Windows Management Instrumentation Service started sucessfully
Record Number: 3
Source Name: Microsoft-Windows-WMI
Time Written: 20161007110205.000000-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 4625
Message: Subsystém EventSystem zabraňuje vytváření duplicitních záznamů v protokolu událostí po dobu 86400 sekund. Tuto dobu lze změnit pomocí hodnoty REG_DWORD s názvem SuppressDuplicateDuration v následujícím klíči registru: HKLM\Software\Microsoft\EventSystem\EventLog.
Record Number: 2
Source Name: Microsoft-Windows-EventSystem
Time Written: 20161007110201.000000-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 1531
Message: Služba Profil uživatele byla úspěšně spuštěna.


Record Number: 1
Source Name: Microsoft-Windows-User Profiles Service
Time Written: 20161007110200.569312-000
Event Type: Informace
User: NT AUTHORITY\SYSTEM

=====Security event log=====

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 4672
Message: Novému přihlášení byla přiřazena zvláštní oprávnění.

Předmět:
ID zabezpečení: S-1-5-18
Název účtu: SYSTEM
Doména účtu: NT AUTHORITY
ID přihlášení: 0x3e7

Oprávnění: SeAssignPrimaryTokenPrivilege
SeTcbPrivilege
SeSecurityPrivilege
SeTakeOwnershipPrivilege
SeLoadDriverPrivilege
SeBackupPrivilege
SeRestorePrivilege
SeDebugPrivilege
SeAuditPrivilege
SeSystemEnvironmentPrivilege
SeImpersonatePrivilege
Record Number: 5
Source Name: Microsoft-Windows-Security-Auditing
Time Written: 20161007110146.466887-000
Event Type: Úspěšný audit
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 4624
Message: Účet byl úspěšně přihlášen.

Předmět:
ID zabezpečení: S-1-5-18
Název účtu: 37L4247E29-32$
Doména účtu: WORKGROUP
ID přihlášení: 0x3e7

Typ přihlášení: 5

Nové přihlášení:
ID zabezpečení: S-1-5-18
Název účtu: SYSTEM
Doména účtu: NT AUTHORITY
ID přihlášení: 0x3e7
GUID přihlášení: {00000000-0000-0000-0000-000000000000}

Informace o procesu:
ID procesu: 0x1b8
Název procesu: C:\Windows\System32\services.exe

Informace o síti:
Název pracovní stanice:
Adresa zdrojové sítě -
Zdrojový port: -

Podrobné informace o ověření:
Proces přihlášení: Advapi
Balíček ověření: Negotiate
Přenosové služby: -
Název balíčku (pouze NTLM): -
Délka klíče: 0

Tato událost je generována po vytvoření relace přihlášení. Je generována v počítači, ke kterému byl získán přístup.

Pole s předmětem označují účet v místním systému, který požadoval přihlášení. Jedná se nejčastěji o službu, například službu serveru nebo místní proces, například Winlogon.exe nebo Services.exe.

Pole Typ přihlášení označuje, k jakému typu přihlášení došlo. Nejběžnější typy jsou 2 (interaktivní) a 3 (síť).

Pole Nové přihlášení označují účet, pro který bylo nové přihlášení vytvořeno, tj. účet, který byl přihlášen.

Pole Síť označují původ požadavku na vzdálené přihlášení. Název pracovní stanice není vždy k dispozici a v některých případech může být toto pole prázdné.

Pole s informacemi o ověření poskytují podrobné informace o tomto konkrétním požadavku na přihlášení.
- GUID přihlášení je jednoznačný identifikátor, který je možné použít ke spojení této události s událostí KDC.
- Přenosové služby označují, které pomocné služby se podílely na tomto požadavku na přihlášení.
- Název balíčku označuje, který dílčí protokol z protokolů NTLM byl použit.
- Délka klíče označuje délku generovaného klíče relace. Tato hodnota bude 0, pokud nebyl požadován žádný klíč relace.
Record Number: 4
Source Name: Microsoft-Windows-Security-Auditing
Time Written: 20161007110146.466887-000
Event Type: Úspěšný audit
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 4902
Message: Tabulka zásad auditu pro jednotlivé uživatele byla vytvořena.

Počet prvků: 0
ID zásady: 0x31b6a
Record Number: 3
Source Name: Microsoft-Windows-Security-Auditing
Time Written: 20161007110140.538877-000
Event Type: Úspěšný audit
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 4624
Message: Účet byl úspěšně přihlášen.

Předmět:
ID zabezpečení: S-1-0-0
Název účtu: -
Doména účtu: -
ID přihlášení: 0x0

Typ přihlášení: 0

Nové přihlášení:
ID zabezpečení: S-1-5-18
Název účtu: SYSTEM
Doména účtu: NT AUTHORITY
ID přihlášení: 0x3e7
GUID přihlášení: {00000000-0000-0000-0000-000000000000}

Informace o procesu:
ID procesu: 0x4
Název procesu:

Informace o síti:
Název pracovní stanice: -
Adresa zdrojové sítě -
Zdrojový port: -

Podrobné informace o ověření:
Proces přihlášení: -
Balíček ověření: -
Přenosové služby: -
Název balíčku (pouze NTLM): -
Délka klíče: 0

Tato událost je generována po vytvoření relace přihlášení. Je generována v počítači, ke kterému byl získán přístup.

Pole s předmětem označují účet v místním systému, který požadoval přihlášení. Jedná se nejčastěji o službu, například službu serveru nebo místní proces, například Winlogon.exe nebo Services.exe.

Pole Typ přihlášení označuje, k jakému typu přihlášení došlo. Nejběžnější typy jsou 2 (interaktivní) a 3 (síť).

Pole Nové přihlášení označují účet, pro který bylo nové přihlášení vytvořeno, tj. účet, který byl přihlášen.

Pole Síť označují původ požadavku na vzdálené přihlášení. Název pracovní stanice není vždy k dispozici a v některých případech může být toto pole prázdné.

Pole s informacemi o ověření poskytují podrobné informace o tomto konkrétním požadavku na přihlášení.
- GUID přihlášení je jednoznačný identifikátor, který je možné použít ke spojení této události s událostí KDC.
- Přenosové služby označují, které pomocné služby se podílely na tomto požadavku na přihlášení.
- Název balíčku označuje, který dílčí protokol z protokolů NTLM byl použit.
- Délka klíče označuje délku generovaného klíče relace. Tato hodnota bude 0, pokud nebyl požadován žádný klíč relace.
Record Number: 2
Source Name: Microsoft-Windows-Security-Auditing
Time Written: 20161007110137.606072-000
Event Type: Úspěšný audit
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 4608
Message: Spouští se systém Windows.

Tato událost je zaznamenána při spuštění procesu LSASS.EXE a inicializaci kontrolního podsystému.
Record Number: 1
Source Name: Microsoft-Windows-Security-Auditing
Time Written: 20161007110137.574872-000
Event Type: Úspěšný audit
User:

======Environment variables======

"ComSpec"=%SystemRoot%\system32\cmd.exe
"FP_NO_HOST_CHECK"=NO
"OS"=Windows_NT
"Path"=%SystemRoot%\system32;%SystemRoot%;%SystemRoot%\System32\Wbem;%SYSTEMROOT%\System32\WindowsPowerShell\v1.0\;C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\
"PATHEXT"=.COM;.EXE;.BAT;.CMD;.VBS;.VBE;.JS;.JSE;.WSF;.WSH;.MSC
"PROCESSOR_ARCHITECTURE"=AMD64
"TEMP"=%SystemRoot%\TEMP
"TMP"=%SystemRoot%\TEMP
"USERNAME"=SYSTEM
"windir"=%SystemRoot%
"PSModulePath"=%SystemRoot%\system32\WindowsPowerShell\v1.0\Modules\
"NUMBER_OF_PROCESSORS"=2
"PROCESSOR_LEVEL"=6
"PROCESSOR_IDENTIFIER"=Intel64 Family 6 Model 15 Stepping 13, GenuineIntel
"PROCESSOR_REVISION"=0f0d

-----------------EOF-----------------

Re: Prosím o pomoc

Napsal: 10 říj 2016 19:03
od Rudy

Re: Prosím o pomoc

Napsal: 10 říj 2016 19:14
od saly.m
posílám FRST i Addition. Díky!

Re: Prosím o pomoc

Napsal: 10 říj 2016 20:07
od Rudy
Teď spusťte tuto utilitu:
Stáhněte AdwCleaner https://toolslib.net/downloads/viewdown ... dwcleaner/
Uložte na plochu
Ukončete všechny programy
Klikněte nejprve na >Scan< a pak na >Clean<.
Proběhne skenováni a pak se objeví log, který sem vložte.

Re: Prosím o pomoc

Napsal: 10 říj 2016 20:20
od saly.m
# AdwCleaner v6.021 - Log soubor vytvořen 10/10/2016 na 21:16:29
# Aktualizováno dne 06/10/2016 z ToolsLib
# Databáze : 2016-10-07.1 [Server]
# Operační systém : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (X64)
# Uživatelské jméno : Acer - ACER-PC
# Beží od : C:\Users\Acer\Downloads\adwcleaner_6.021.exe
# Mod: Čištění
# Podpora : https://toolslib.net/forum



***** [ Služby ] *****



***** [ Adresáře ] *****

[-] Adresář smazán:C:\ProgramData\Webitar Production Inc
[#] Adresář nelze smazat:C:\ProgramData\Application Data\Webitar Production Inc


***** [ Soubory ] *****



***** [ DLL ] *****



***** [ WMI ] *****



***** [ Zástupce ] *****



***** [ Plánovač úloh ] *****



***** [ Registry ] *****

[-] Klíč smazán:HKU\S-1-5-21-2388350357-4213314581-1387184411-1000\Software\Conduit
[#] Klíč smazán po restartování:HKCU\Software\Conduit
[-] Klíč smazán:HKLM\SOFTWARE\Conduit
[-] Klíč smazán:HKLM\SOFTWARE\Webitar Production Inc.
[#] Klíč smazán po restartování:[x64] HKCU\Software\Conduit


***** [ Prohlížeče ] *****



*************************

:: "Tracing" klíč smazán
:: Winsock nastavení vyčištěno

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [1254 Bajtů] - [10/10/2016 21:16:29]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1688 Bajtů] - [10/10/2016 21:16:04]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [1402 Bajtů] ##########

Re: Prosím o pomoc

Napsal: 10 říj 2016 20:21
od Rudy
Dejte nový log FRST.

Re: Prosím o pomoc

Napsal: 10 říj 2016 20:29
od saly.m
tady je

Re: Prosím o pomoc

Napsal: 10 říj 2016 20:36
od Rudy
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\ProgramData\DP45977C.lfl
C:\Users\Acer\AppData\Local\Temp

ResetHosts:
End
Uložte do C:\Users\Acer\Downloads jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.

Re: Prosím o pomoc

Napsal: 10 říj 2016 20:44
od saly.m
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 09-10-2016
Ran by Acer (10-10-2016 21:40:38) Run:1
Running from C:\Users\Acer\Downloads
Loaded Profiles: Acer (Available Profiles: Acer)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\ProgramData\DP45977C.lfl
C:\Users\Acer\AppData\Local\Temp

ResetHosts:
End
*****************

C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => moved successfully
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => moved successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
C:\ProgramData\DP45977C.lfl => moved successfully

"C:\Users\Acer\AppData\Local\Temp" folder move:

Could not move "C:\Users\Acer\AppData\Local\Temp" => Scheduled to move on reboot.

ResetHosts: => Error: No automatic fix found for this entry.

Result of scheduled files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 10-10-2016 21:42:48)

"C:\Users\Acer\AppData\Local\Temp" => Could not move

==== End of Fixlog 21:42:50 ====

Re: Prosím o pomoc

Napsal: 10 říj 2016 21:10
od Rudy
Smazáno. Nastala nějaká změna?

Re: Prosím o pomoc

Napsal: 10 říj 2016 21:15
od saly.m
Dlouho mě to nikam nepřesměrovalo, takže snad je ta havěť pryč ... Pokud se během zítřka něco objeví, dám vědět. Zatím děkuji, vypadá to nadějně!

Re: Prosím o pomoc

Napsal: 11 říj 2016 14:06
od saly.m
Tak je to mnohem lepší, ale pryč ta mrcha asi úplně není, dnes mě to přesměrovalo pouze dvakrát a to na stránky


https://www.liveadexchanger.com

a spartoo.com

Re: Prosím o pomoc

Napsal: 11 říj 2016 17:29
od Rudy
Proveďte ještě tyto skeny:

1. Stahnete Zoek.exe http://hijackthis.nl/smeenk/ a ulozte jej na plochu

Pokud pouzivate Win Vista ci W7, kliknete na Zoek pravym a dejte Run As Administrator ci Spustit jako spravce
Do okna vlozte skript nize




autoclean;
resethosts;
emptyclsid;
IEdefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyIEcache;
emptyFFcache;
emptyCHRcache;
emptyalltemp;
emptyflash;
emptyjava;
emptyrecycle.bin;





Nasledne kliknete na Run Script
PC provede opravu, restartuje se a da Vam log, jeho obsah vlozte sem.

a

2. Junkware removal tool: http://thisisudax.org/downloads/JRT.exe
•Ulozte nejlepe na plochu
•Po spusteni se zobrazi licencni podminky, stisknete libovolnou klavesu
•Probehne vytvoreni zalohy a nasledne prohledavani
•Probehne skenovani a pak se objevi log, pripadne bude ulozen v c:\JRT jako JRT.txt, ten sem vlozte.

Re: Prosím o pomoc

Napsal: 11 říj 2016 20:03
od saly.m
zoek v příloze


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.9 (09.30.2016)
Operating System: Windows 7 Home Premium x64
Ran by Acer (Administrator) on Łt 11.10.2016 at 20:57:05,44
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 11

Successfully deleted: C:\Users\Acer\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\bgjpfhpjcgdppjbgnpnjllokbmcdllig (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Acer\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blmojkbhnkkphngknkmgccmlenfaelkd (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Acer\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\olfeabkoenfaoljndfecamgilllcpiak (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\KVDAMRDW (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\PY6E5M4O (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\TOGLT5JL (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\VSRYE3I2 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\KVDAMRDW (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\PY6E5M4O (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\TOGLT5JL (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\VSRYE3I2 (Temporary Internet Files Folder)



Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on Łt 11.10.2016 at 21:00:39,69
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Re: Prosím o pomoc

Napsal: 11 říj 2016 21:07
od Rudy
Změnilo se něco teď?