Stránka 1 z 1
aktualizace z 8 na 9
Napsal: 29 čer 2016 21:17
od maxino
Dobrý den, po aktualizaci antiviru z 8 na 9 mám problém s outlookem. Outlook nedokáže odeslat větší soubory, hlásí akce se nezdařila. Současně také když vložím flashku a dám že chci skenovat později, tak načtení flashky trvá nekonečně dlouho, je možné že i přesto, že jsem dala skenovat později probíhá nějaká operace?
Díky za odpověď
Re: aktualizace z 8 na 9
Napsal: 30 čer 2016 08:03
od Buchtič_ESET
Dobrý den,
bohužel jste neuvedl žádné informace o operačním systému a verzi MS Outlook. Uvedené chování nám zatím nikdo nehlásil a rozhodně není standardní. Pro bližší diagnostiku budeme potřebovat data z aplikace ESET Log Collector:
https://servis.eset.cz/knowledgebase/ar ... -collector
Re: aktualizace z 8 na 9
Napsal: 01 črc 2016 19:38
od maxino
sanžím se sem vložit datata z eset log collector ale nedaří se mi to. chtěla jsem je uložit přes uschovnu, též to nejde nahrát. Jak vám mám tedy data poslat?
Re: aktualizace z 8 na 9
Napsal: 04 črc 2016 08:27
od maxino
tak z pc z práce se mi to podařilo nahrát přes uschovnu
http://www.uschovna.cz/zasilka/JXZ66TPS98ZW8J8N-F46/
Re: aktualizace z 8 na 9
Napsal: 13 črc 2016 05:52
od maxino
Haló, haló, je tu někdo?
Re: aktualizace z 8 na 9
Napsal: 13 črc 2016 07:24
od Buchtič_ESET
Dobrý den,
v případě, že odintegrujete poštovní doplněk (
https://servis.eset.cz/knowledgebase/ar ... el-nastroj ), přetrvává uvedené chování?
Re: aktualizace z 8 na 9
Napsal: 13 črc 2016 18:02
od maxino
ano, přetrvává
Re: aktualizace z 8 na 9
Napsal: 14 črc 2016 07:05
od Buchtič_ESET
Dobrý den,
postupujte prosím podle tohoto průvodce
https://servis.eset.cz/Troubleshooter/Step/View/6 a identifikujte komponentu, která způsobuje uvedení chování.
Re: aktualizace z 8 na 9
Napsal: 14 črc 2016 19:50
od maxino
Zdravím, tak po vypnutí rezidentní ochrany mail o velikosti 736 KB prošel, po restartu PC a pokusu o odeslání stejného mailu neprošel. O vídkendu zkusím přeinstalovat outlook
Re: aktualizace z 8 na 9
Napsal: 15 črc 2016 13:47
od Buchtič_ESET
Dobrý den,
na základě uvedených informací to vypadá, že uvedené chování nezpůsobuje antivirový program ESET. V počítači máte další antivir, Malwarebytes. Nedoporučujeme jej používat s aktivní rezidentní ochranou v kombinaci s naším produktem.
Re: aktualizace z 8 na 9
Napsal: 21 črc 2016 17:17
od maxino
Zdravím, tak jsem vše odinstalovala, včetně Malwarebytes. bohužel problém přetrvává. Díky za pomoc