Stránka 2 z 3

Re: Nedá sa spustit aplikácia MicrosoftOffice Outlook

Napsal: 02 čer 2016 20:01
od vratkokuk
Rozumiem tomu spravne ze sa bavime o pocitaci pouzivanemu na komercne ucely?
Ach nie! Žiadne komerčné účely. Počítač sa používa na spojenie so svetom, osobné potreby, pošta, banking, komunikácia, vyhľadávanie informácií pre osobnú potrebu atď.

Re: Nedá sa spustit aplikácia MicrosoftOffice Outlook

Napsal: 03 čer 2016 15:02
od vratkokuk
A ďalší poznatok:
Na inom účte v počítači sa OUTLOOK spustiť dá.

Re: Nedá sa spustit aplikácia MicrosoftOffice Outlook

Napsal: 03 čer 2016 18:04
od Rudy
Vyzkoušejte obnovu systému k datu, kdy ještě Outlook korektně fungoval.

Re: Nedá sa spustit aplikácia MicrosoftOffice Outlook

Napsal: 03 čer 2016 18:19
od vratkokuk
Rudy píše:Vyzkoušejte obnovu systému k datu, kdy ještě Outlook korektně fungoval.
To som urobil ako prvé.

Re: Nedá sa spustit aplikácia MicrosoftOffice Outlook

Napsal: 03 čer 2016 18:46
od Pavuk29
Rudy píše:Vyzkoušejte obnovu systému k datu, kdy ještě Outlook korektně fungoval.
:P

Re: Nedá sa spustit aplikácia MicrosoftOffice Outlook

Napsal: 03 čer 2016 18:53
od Rudy
Pak je zřejmě narušen váš profil. Zkuste vytvořit nový, vyzkoušejte, zda v něm bude Outlook fungovat a z toho starého do něj překopírujte data nastavení ostatních programů tak aby fungovaly, jako v tom původním.

Re: Nedá sa spustit aplikácia MicrosoftOffice Outlook

Napsal: 03 čer 2016 22:09
od vratkokuk
Rudy píše:Pak je zřejmě narušen váš profil. Zkuste vytvořit nový, vyzkoušejte, zda v něm bude Outlook fungovat a z toho starého do něj překopírujte data nastavení ostatních programů tak aby fungovaly, jako v tom původním.
Aha, to ako mám založiť nový - ďalší účet na kompe a skúsiť na ňom rozbehnúť OUTLOOK? A ako ten nový účet potom zmením na administrátorský? Lebo ten účet na ktorý sa prihlasujem, je vlastne administrátorský. A na ňom to nefunguje.

Re: Nedá sa spustit aplikácia MicrosoftOffice Outlook

Napsal: 04 čer 2016 10:31
od Rudy
Při vytvoření nového účtu si můžete vybrat jaký chcete. Vždyť je tvoříte z admin účtu.

Re: Nedá sa spustit aplikácia MicrosoftOffice Outlook

Napsal: 04 čer 2016 15:15
od vratkokuk
Rudy píše:Při vytvoření nového účtu si můžete vybrat jaký chcete. Vždyť je tvoříte z admin účtu.
No, ja sa v tom prd vyznám. Tak ale skúsiť sa to môže.

Re: Nedá sa spustit aplikácia MicrosoftOffice Outlook

Napsal: 04 čer 2016 15:27
od vratkokuk
Rudy píše:Pak je zřejmě narušen váš profil. Zkuste vytvořit nový, vyzkoušejte, zda v něm bude Outlook fungovat a z toho starého do něj překopírujte data nastavení ostatních programů tak aby fungovaly, jako v tom původním.
Tak som vytvoril profil nový. Ako prekopírujem nastavenie účtu a programov?

Re: Nedá sa spustit aplikácia MicrosoftOffice Outlook

Napsal: 04 čer 2016 16:45
od Rudy
Normálně překopírujete všechny složky v Appdata\local, Appdata\roaming a Local settings do nového účtu.

Re: Nedá sa spustit aplikácia MicrosoftOffice Outlook

Napsal: 04 čer 2016 18:33
od vratkokuk
Rudy píše:Normálně překopírujete všechny složky v Appdata\local, Appdata\roaming a Local settings do nového účtu.
Ach... Kde to všetko nájdem?
To čo ste popísal sú tri rôzne cesty, alebo jedna cesta a z toho sa vyberú patričné zlošky? K dátam aplikácií sa dostanem takto:
C:\Documents and Settings\Taťka\Data aplikací a tam je mnoho rôznych zložiek pre mnohé rôzne programy. Potom mám ďalšiu cestu:
C:\Documents and Settings\Taťka\Local Settings a tam je zložka "Apps", "Data aplikací", "History", "Temp", "Temporary Internet Files" a súbor "desktop.ini". V "Apps" sú ďalšie podzložky, ale prázne a tu:
C:\Documents and Settings\Taťka\Local Settings\Data aplikací je opňť mnoho zložiek pre mnoho rôznych programov. Ale nikde nevidím "roaming"

Re: Nedá sa spustit aplikácia MicrosoftOffice Outlook

Napsal: 04 čer 2016 19:11
od Rudy
V původním i novém profilu jsou to stejné složky, jejichž obsah jednoduše překopírujete. V XP se mohou jmenovat možná jinak, poznáte je podle toho, že v nich najdete složky, pojmenované podle programů. Druhá možnost je samozřejmě ty programy znovu nastavit.

Re: Nedá sa spustit aplikácia MicrosoftOffice Outlook

Napsal: 04 čer 2016 20:01
od vratkokuk
Tak som skopíroval celú zložku"Data aplikací", alebo všetko čo sa dalo a taktiež zložku "Local Settings" do nového užívateľského účtu a prestal fungovať Outlook na novom účte. Ale "správanie" nového účtu - nastavenie plochy atď sa neskopírovalo.
Asi tam bude poškodená nejaká súčasř Outlooku.
Pri spustení OUTLOOKu na novom účte, kde mi pred kopírovaním fungoval, mi vyskočí chybová hláška:
"Nelze otevřít výchozí složky e-mailu. Soubor C:\Documents and Settings\admin 2\Local Settings\Data aplikací\Microsoft\Outlook\Outlook.pst není soubor osobních složek".

Re: Nedá sa spustit aplikácia MicrosoftOffice Outlook

Napsal: 04 čer 2016 20:04
od Rudy
Tu složku, po níž Outlook přestal fungovat odmažte a případné nastavení Outlooku proveďte ručně.