v pořádku, v logu jen byly informace o padajících službách tří av společností - pravděpodobně používáte Avast, další služba patří produktu McAfee, další pak AVG PC TuneUp (právě tento sw bych označil za příčinu problémů, dříve nebo později totiž pošle většinu OS do kytek)
1. vraťte zpět všechny provedené změny, které provedl AVG PC TuneUp, návod
zde
- po dokončení obnovy všech změn restartujte pc, následně odinstalujte program AVG PC TuneUp
- pokud by se z jakéhokoliv důvodu nezdařilo vrácení změn (vypršení licence programu apod.), neprovádějte odinstalaci AVG PC TuneUp a napište
2. pravé tl. myši na Příkazovém řádku --> zvolte "Spustit jako správce" --> pokud vyskočí okno Řízení uživatelských účtů, souhlaste se spuštěním --> do spuštěného okna vložte a potvrďte enter:
chkdsk c: /r
- budete dotázán, zda se má naplánovat kontrola při dalším spuštění systému, potvrďte ji klávesou "A", případně "Y" --> restartujte ntb a nechte provést kontrolu, pokud se kontrola sama po pár sekundách ukončí, znovu najeďte do OS a akci opakujte (kontrola může trvat i pár hodin)
3. pravé tl. myši na Příkazovém řádku --> zvolte "Spustit jako správce" --> pokud vyskočí okno Řízení uživatelských účtů, souhlaste se spuštěním --> do spuštěného okna vložte a potvrďte enter:
sfc /scannow
- po dokončení kontroly restartujte ntb, po restartujte vystavte na web soubor c:\Windows\Logs\CBS\CBS.log
4. dejte log z
FRST
5. stáhnout
AdwCleaner --> pravé tl. myši na souboru, zvolte Spustit jako správce --> souhlasit s licenčními podmínkami --> počkat na stažení databáze programu --> kliknout na tl. Scan --> po dokončení skenování kliknout na tl. Clean --> tl. OK --> OK --> OK --> po automatickém restartu pc se zobrazí log AdwCleaner[S?].txt, případně ho naleznete v umístění c:\AdwCleaner\ --> vložte sem (vystavte na web)