Stránka 2 z 2

Re: ESS 10 edicia 2017

Napsal: 23 zář 2017 13:32
od Tatry03
Skusali ste opravu tym sposobom, ze spustite odinstalaciu a program ponukne - odstranit, opravit. Vybrat - Opravit?

Ak nepomohlo, skuste preinstalovat a ak ani to nepomoze, tak kontaktovat Tech. podporu.
:arrow: https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Ar ... ni-funkcni

Pripadne pozrite ci nepouzivate niektory z tychto programov:
:arrow: https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Ar ... duktu-eset

Re: ESS 10 edicia 2017

Napsal: 24 zář 2017 08:51
od Dekker
Opravení nepomohlo. odinstalování jsem zatím nezkoušel, musím vyhrabat klíč. Ani jeden z těch programů nemám :(. ještě zkusím odebrání Esetu z nastavení sítě a znovu přidání podle návodu na stránkách esetu. Na podporu jsem už napsal, ale dostanu odpověď nejdříve v úterý

Re: ESS 10 edicia 2017

Napsal: 24 zář 2017 09:28
od Tatry03
Tak drzim palce, dajte vediet ako to dopadlo.
:thumbsup:

Re: ESS 10 edicia 2017

Napsal: 24 zář 2017 10:17
od orhore
To spíše vypadá, že stále jede firewall z windows a nedovolí esetu aby fungoval jak měl. Tohle se mi už jednou stalo, ale bylo to jednoduché, po restartu najel normálně. Pak je tam v nastavení - síťová ochrana přímo tlačítko zapnout firewall. To jsi zkoušel? A pak další v nastavení samotného firewallu je více položek, které by měly být aktivní. Možná zkusit nejdříve zakázat firewall přímo ve windows a pak v esetu zkusit naopak zapnout. Nemohl bys aspoň napsat jakou verzi systému používáš?

Re: ESS 10 edicia 2017

Napsal: 24 zář 2017 16:17
od Dekker
Restart nepomohl a co se týče zapnutí firewallu v esetu tak tam mi to nabízí jen vypnout trvale a jiná položka tam není. když jej vypnu tak mi windows začnou nadávat, že nemám žádný firewall. Používám Win 7 64Bit a Eset smart security 10.1.219.1. Nedávno proběhl update. Na internetu jsem četl, že může pomoci vypnout HIPS, ale když jsem to zkoušel tak se nic nezměnilo, vůbec se nevypnul, ani nemohu odebrat Eset firewall z nastavení síťového zařízení. Prostě jako kdyby byl zaseknutý. Jak vyhrabu klíč tak ho zkusím reinstalovat a snad to pomůže

Re: ESS 10 edicia 2017

Napsal: 28 zář 2017 11:01
od Dekker
Tak přes vzdálenou podporu proběhlo odinstalování Esetu a pravděpodobně tvrdým vyčištěním systému od jakéhokoliv zbytku a nové instalaci. Klíč si technik dohledal sám podle čísla licence. Od té doby není problém a vše viditelně běží tak jak má. Za mě rozhodně spokojenost :)

Re: ESS 10 edicia 2017

Napsal: 28 zář 2017 18:31
od Tatry03
To je dobra sprava. :thumbsup:
Nech to tak ostane. :)

Re: ESS 10 edicia 2017

Napsal: 13 říj 2017 16:09
od Dekker
No moc dlouho to nevydrželo :D ... teď je zase jinej problém. odmítá to provést aktualizaci s tím, že se prej nepořadilo ověřit údaje o aktualizaci a mám zkontrolovat platnost licence :D. Ta je až do 17.10.2018. Tedy podle toho co mi to píše :D

Re: ESS 10 edicia 2017

Napsal: 14 říj 2017 05:25
od Tatry03
Zdravim. To moze byt len docasny problem, vypadok aktualizacneho serveru, alebo podobne.
Ak by to ale pretrvavalo, kontaktujte opat tech. podporu.