Stránka 1 z 1

problém ochrana proti síťovým útokům (IDS) není funkční

Napsal: 08 bře 2016 06:31
od luk4sp
Zdravím,

koupil jsem si licenci pro eset smart security 9, ale pořád mi to hlásí chybu, že ochrana proti síťovým útokům (IDS) není funkční. prosím tedy o radu co s tím.

Re: problém ochrana proti síťovým útokům (IDS) není funkční

Napsal: 08 bře 2016 11:06
od Buchtič_ESET
Dobrý den,
nemáte v počítači další antivirové/bezpečnostní řešení? Jednalo se o upgrade z předchozí verze našeho produktu nebo čistou instalaci?
Odinstalujte veškeré další bezpečnostní nástroje. Případně je možné, že mohlo dojít k poškození instalace při upgradu ze starší verze. Odinstalujte náš program v nouzovém režimu pomocí nástroje: https://servis.eset.cz/knowledgebase/ar ... ogram-eset a následně proveďte novou instalaci.
Podařilo se produkt ESET zprovoznit?

Re: problém ochrana proti síťovým útokům (IDS) není funkční

Napsal: 08 bře 2016 12:13
od luk4sp
Dobrý den,

nějak v lednu jsem si kupoval nový notebook, win10, antivir tam byl ale ten jsem odinstaloval a nainstaloval ESET zkušební verzi na 30 dní (i u té to už hláasilo nefunkční (IDS), poté zakoupil licenci. zkusím tedy odinstalovat v nouzovém režimu a pak dám vědět.

Re: problém ochrana proti síťovým útokům (IDS) není funkční

Napsal: 08 bře 2016 12:22
od Buchtič_ESET
Dobrý den,
na nových noteboocích bývá zpravidla nainstalováno řešení od McAfee. Doporučuji zkontrolovat, zda byly skutečně odebrány všechny jeho součásti, případně použít jeho uninstaller: https://servis.eset.cz/knowledgebase/ar ... ch-program

Re: problém ochrana proti síťovým útokům (IDS) není funkční

Napsal: 08 bře 2016 15:29
od luk4sp
jj měl jsem tu McAfee a po skenu mi to našlo nainstalovaný jen ten ESET, příp. nemůže dělat problém něco od windowsu? nebo mám zkusit a znovu nainstalovat ten ESET v tom nouzovém režimu?