Stránka 1 z 1

Nefunkční Firewall

Napsal: 29 led 2016 12:32
od pospa.josifek
Zdravím,
nainstaloval jsem si Eset Smart Security 9, a aktivoval licenčním číslem. Restartoval jsem pc, ale nejdou mi spustit nějaké prvky ochrany, např. Firewall, či ochrana proti zapojení do botnetu. Jak to mám opravit, aby vše fungovalo?


Obrázek

Re: Nefunkční Firewall

Napsal: 29 led 2016 13:09
od Buchtič_ESET
Dobrý den,
je možné, že v počítači máte software, který je v konfliktu s naším programem. Pro diagnostiku mi prosím zašlete data, která sesbírá nástroj ESET Log Collector: https://servis.eset.cz/knowledgebase/ar ... -collector

Re: Nefunkční Firewall

Napsal: 29 led 2016 13:20
od pospa.josifek
Dělám na tom. Zaseklo se to na:

Kód: Vybrat vše

Právě probíhá generování SysInspector protokolu...
[13:14:29] "C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\SysInspector.exe" /silent /gen="F:\Temp\met9C23.tmp.xml" 
Nechám to ještě chvíli běžet. Podotýkám, že jsem Eset nainstaloval dnes :)

Re: Nefunkční Firewall

Napsal: 29 led 2016 14:08
od pospa.josifek
Musel jsem vyškrtnout "Eset Sysinspector protokol", na tom se to vždycky seklo. Snad to nevadí.

Re: Nefunkční Firewall

Napsal: 29 led 2016 14:37
od Buchtič_ESET
Dobrý den,
bohužel právě data z aplikace ESET SysInspector potřebuji nejvíce. Zkuste tato data získat manuále pomocí samostatné aplikace ESET SysInspector: http://www.eset.com/cz/stahnout/nastroj ... /family/3/

Re: Nefunkční Firewall

Napsal: 29 led 2016 15:12
od pospa.josifek
Tak, snad je to ono..