Stránka 1 z 2

Prosím o kontrolu logu

Napsal: 07 bře 2015 15:37
od swenik
Zdravím,

poslední dobou mi zlobí nový notebook.
Stále píše problémy se skriptem chrome://foxcub/content/speedDial/jak.js:1005


Aha, tak FRST log se mi sem nevejde.
Posílám ho jako přílohu..

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 07 bře 2015 18:16
od Rudy
Zdravím!
Spusťte nejprve tuto utilitu:
Stáhněte AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/fr/dow ... adwcleaner
Uložte na plochu
Ukončete všechny programy
Klikněte nejprve na >Scan< a pak na >Clean<.
Proběhne skenováni a pak se objeví log, který sem vložte.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 07 bře 2015 18:29
od swenik
# AdwCleaner v4.111 - Logfile created 07/03/2015 at 18:26:34
# Updated 18/02/2015 by Xplode
# Database : 2015-03-05.1 [Server]
# Operating system : Windows 8.1 (x64)
# Username : swenik - PC-DOMA
# Running from : C:\Users\swenik\Desktop\adwcleaner_4.111.exe
# Option : Cleaning

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\apn
Folder Deleted : C:\Users\swenik\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fq33io96.default\Extensions\{ea614400-e918-4741-9a97-7a972ff7c30b}

***** [ Scheduled tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck
Key Deleted : HKCU\Software\Classes\pokki
Value Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [Pokki]
Key Deleted : HKCU\Software\Pokki
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Pokki

***** [ Web browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17416


-\\ Mozilla Firefox v35.0.1 (x86 cs)


-\\ Google Chrome v41.0.2272.76


-\\ Chromium v


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [1312 bytes] - [07/03/2015 18:23:52]
AdwCleaner[S0].txt - [1214 bytes] - [07/03/2015 18:26:34]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1273 bytes] ##########

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 07 bře 2015 19:45
od Rudy
Dejte nový log FRST.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 07 bře 2015 19:51
od swenik
Opět jako příloha, nevešel by se..

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 07 bře 2015 21:08
od Rudy
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start
HKU\S-1-5-21-1935932718-3073885608-842228917-1002\...\MountPoints2: {24ad5bdd-b8f2-11e4-8266-f8a963e3c085} - "H:\LANLauncher.exe"
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1935932718-3073885608-842228917-1002 -> {329B434A-03B6-47FA-98BD-19B408C7AD4F} URL =
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\ProgramData\DP45977C.lfl
C:\Users\swenik\AppData\Local\Temp
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.

Máte příliš mnoho dat na ploše (>119GB). Tento stav zpomaluje start PC. Přesuňte data do jiného adresáře ve vašem profilu na plochu dejte zástupce pro snazší přístup.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 07 bře 2015 21:26
od swenik
Pokusím se to naházet do dokumentů..

Tady je ten log:

Fix result of Farbar Recovery Tool (FRST written by Farbar) (x64) Version: 07-03-2015 01
Ran by swenik at 2015-03-07 21:19:38 Run:1
Running from C:\Users\swenik\Desktop
Loaded Profiles: swenik (Available profiles: swenik)
Boot Mode: Normal
==============================================

Content of fixlist:
*****************
Start
HKU\S-1-5-21-1935932718-3073885608-842228917-1002\...\MountPoints2: {24ad5bdd-b8f2-11e4-8266-f8a963e3c085} - "H:\LANLauncher.exe"
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1935932718-3073885608-842228917-1002 -> {329B434A-03B6-47FA-98BD-19B408C7AD4F} URL =
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\ProgramData\DP45977C.lfl
C:\Users\swenik\AppData\Local\Temp
End
*****************

"HKU\S-1-5-21-1935932718-3073885608-842228917-1002\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{24ad5bdd-b8f2-11e4-8266-f8a963e3c085}" => Key deleted successfully.
HKCR\CLSID\{24ad5bdd-b8f2-11e4-8266-f8a963e3c085} => Key not found.
HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value deleted successfully.
HKU\S-1-5-19\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value deleted successfully.
HKU\S-1-5-20\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value deleted successfully.
"HKU\S-1-5-21-1935932718-3073885608-842228917-1002\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{329B434A-03B6-47FA-98BD-19B408C7AD4F}" => Key deleted successfully.
HKCR\CLSID\{329B434A-03B6-47FA-98BD-19B408C7AD4F} => Key not found.
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => Moved successfully.
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => Moved successfully.
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => Moved successfully.
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => Moved successfully.
C:\ProgramData\DP45977C.lfl => Moved successfully.

"C:\Users\swenik\AppData\Local\Temp" directory move:

Could not move "C:\Users\swenik\AppData\Local\Temp" directory. => Scheduled to move on reboot.


=> Result of Scheduled Files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 2015-03-07 21:20:20)<=

C:\Users\swenik\AppData\Local\Temp => Moved successfully.

==== End of Fixlog 21:20:20 ====

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 07 bře 2015 22:16
od Rudy
Smazáno. Nastala nějaká změna?

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 07 bře 2015 22:36
od swenik
No už docela dlouho to neudělalo, tak snad by mohlo být vše v pořádku.

Jen mě tak napadlo, docela často mi padal internet - tedy připojení k wifi. Mohlo to být i tím?

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 08 bře 2015 10:52
od Rudy
Teoreticky ano, ale vypadávání wifi může mít celou řadu jiných důvodů.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 08 bře 2015 11:21
od swenik
Zkoušel jsem si stáhnout nějaké ovladače u Aceru..

Jinak už je tedy vše v pořádku?
Asi bych potřeboval nějaké ty prográmky na úklid. NB se občas chová trochu nestandardně.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 08 bře 2015 12:32
od Rudy
FRST a vše, co vytvořil, normálně smažte. V jakém smyslu se chová nestandardně?

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 08 bře 2015 12:34
od swenik
Na liště je takový domeček, měl jsem tam něco nastavené. Teď je tam úplně něco jiného a ani to nejde otevřít. Pak už to nejde ani zavřít, stále se to spouští - Pokki menu.

Jinak moc děkuji.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 08 bře 2015 13:02
od Rudy
Zde: o tom něco máte: http://www.zive.cz/bleskovky/lenovo-bud ... fault.aspx . Jinak není zač! :)

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 08 bře 2015 13:30
od swenik
Rád bych Pokki vyměnil za StartW8, ale nějak to nejde odinstalovat. Místo toho mi vždy vyskočí okno s obrovským množstvím souborů v system32.. :(

Aha, takže je to úplně stejné okno system32, které mi vyběhne při kliknutí na ten domeček, čili spuštění aplikace. A i když ho zavřu, stále se program tváří, že pracuje. Tak nevím, čím by to mohlo být.. :(