Stránka 1 z 1

Modrá smrt

Napsal: 06 pro 2014 14:17
od Dolero
Zdravím,
Nějak často si mi začíná na PC projevovat Modrá smrt (klidně i vícekrát denně)...
Je to docela otravné, často se mi to stává, když něco stahuji (třeba teď patch do hry War Thunder). Neb mi zase vymazala všechny save pozice v Company of Heroes, když jsem tu hru vypínal (mám Steam verzi, tj. přes net). Dost mě to štve.
Zde je "výpis":

Podpis problému:
Název události problému: BlueScreen
Verze operačního systému: 6.1.7600.2.0.0.256.1
ID národního prostředí: 1029

Další informace o problému:
BCCode: d1
BCP1: 0000000000000008
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF8800158658D
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1

Soubory, které popisují problém:
C:\Windows\Minidump\120514-7269-01.dmp
C:\Users\Dolero\AppData\Local\Temp\WER-9999-0.sysdata.xml

Kdybyste mi poradili, jak se toho zbavit, byl bych vděčný :)

Re: Modrá smrt

Napsal: 06 pro 2014 15:35
od MiliNess
No jasně, že padá. Jinak ani nemůže.
Za prvé nemáš nainstalovaný SP1, kvůli čemu dochází k prvnímu typu chyb v grafickém subsystému (SP1 obsahuje update grafického subsystému, který chybu odstraňuje).
Stáhni ho zde a nainstaluj.

A za druhé sis to opět způsobil sám, jelikož instaluješ dva antivrové produkty na jeden počítač (ESET a IObit Malware Fighter). Vypadá to na konflikt mezi síťovými filtry těch dvou AV.

Doporučuji oba odinstalovat a znovu nainstalovat pouze Eset.
Produkty od IObit označuji jako čisté zlo, transformované do sekvence jedniček a nul.
Tolik problémů se kterými jsem se setkal, jsem u jiných produktů neviděl (Advance System Care, Malware Fighter).
To platí i o ovladači SmartDefragDriver.sys, který v několika verzích obsahoval chybu. Proč to prosím tě používáš, když Windows 7 obsahuje skvělý defragmentační nástroj, který se pravidelně spouští dle plánu.
Stejný názor mám i na TuneUp Utilities, které tam máš jako třešínku na dortu.