Modrá smrt - Lenovo Y580
Napsal: 29 kvě 2014 21:33
Zdravím, prosím o radu. Mám Lenovo Y580 s i7. Je téměř 2 roky starý (v srpnu mi končí záruka). Koupil jsem si do něj rámeček a SSD disk od HyperX a dal jsem 1TB disk místo DVD mechaniky. (kvůli teplotám disku atd.) To je aby jste věděli, co je to zač. Za poslední týden mi při hraní už asi po čtvrté vyskočila MODRÁ SMRT. Při hrách War Thunder a WoT jak ve hře, tak i když jí mám minimalizovanou a třeba pouštím něco z youtube. Stáhl jsem si bluescreenView a ten mi ukázal následující.
052914-11029-01.dmp 29.5.2014 20:59:19 SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION 0x0000003b 00000000`c0000005 fffff960`000d4283 fffff880`0cec2020 00000000`00000000 win32k.sys win32k.sys+c4283 Multi-User Win32 Driver Microsoft® Windows® Operating System Microsoft Corporation 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) x64 ntoskrnl.exe+71f00 C:\Windows\Minidump\052914-11029-01.dmp 8 15 7600 298 752 29.5.2014 20:59:48
Potřeboval bych vědět, jestli je to spíše chyba SW nebo HW. Samozřejmě chyba softwaru by nebyl problém, ale hardwaru ano. Už jsem ho jednou v reklamaci měl a technikům od lenova už nevěřím ani noc mezi očima. Nejprve reklamaci neuznají, podruhé to tedy vymění + vymění ještě něco navíc a špatně..no to je jedno. Tak se chci zeptat, čím by mohla být chyba způsobena.
Ještě ušetřím čas a řeknu, že notebook je pravidělně čištěný, profukovaný a celkově se o něj starám. Teploty při hraní na GPU nejdou nad 85 stupňů a na procesoru přes 70. Testoval jsem paměť ram pomocí diagnostiky paměti - vše v pořádku. Zatížil jsem NTB Furmarkem, teploty se vyšplhaly na 94 stupnu, pak se karta podtaktovala a teplota se držela. Počítač nespadl. Prosím o radu. Děkuji
EDIT: teď znova, 052914-10514-01.dmp 29.5.2014 22:17:27 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA 0x00000050 fffff900`c2818770 00000000`00000000 fffff960`00626d15 00000000`00000000 ntoskrnl.exe ntoskrnl.exe+71f00 NT Kernel & System Microsoft® Windows® Operating System Microsoft Corporation 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) x64 ntoskrnl.exe+71f00 C:\Windows\Minidump\052914-10514-01.dmp 8 15 7600 298 496 29.5.2014 22:17:54
052914-11029-01.dmp 29.5.2014 20:59:19 SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION 0x0000003b 00000000`c0000005 fffff960`000d4283 fffff880`0cec2020 00000000`00000000 win32k.sys win32k.sys+c4283 Multi-User Win32 Driver Microsoft® Windows® Operating System Microsoft Corporation 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) x64 ntoskrnl.exe+71f00 C:\Windows\Minidump\052914-11029-01.dmp 8 15 7600 298 752 29.5.2014 20:59:48
Potřeboval bych vědět, jestli je to spíše chyba SW nebo HW. Samozřejmě chyba softwaru by nebyl problém, ale hardwaru ano. Už jsem ho jednou v reklamaci měl a technikům od lenova už nevěřím ani noc mezi očima. Nejprve reklamaci neuznají, podruhé to tedy vymění + vymění ještě něco navíc a špatně..no to je jedno. Tak se chci zeptat, čím by mohla být chyba způsobena.
Ještě ušetřím čas a řeknu, že notebook je pravidělně čištěný, profukovaný a celkově se o něj starám. Teploty při hraní na GPU nejdou nad 85 stupňů a na procesoru přes 70. Testoval jsem paměť ram pomocí diagnostiky paměti - vše v pořádku. Zatížil jsem NTB Furmarkem, teploty se vyšplhaly na 94 stupnu, pak se karta podtaktovala a teplota se držela. Počítač nespadl. Prosím o radu. Děkuji
EDIT: teď znova, 052914-10514-01.dmp 29.5.2014 22:17:27 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA 0x00000050 fffff900`c2818770 00000000`00000000 fffff960`00626d15 00000000`00000000 ntoskrnl.exe ntoskrnl.exe+71f00 NT Kernel & System Microsoft® Windows® Operating System Microsoft Corporation 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) x64 ntoskrnl.exe+71f00 C:\Windows\Minidump\052914-10514-01.dmp 8 15 7600 298 496 29.5.2014 22:17:54