Stránka 1 z 1
Výpadok internetu
Napsal: 24 úno 2013 07:35
od ab021
Dobrý deň. Chcem poprosiť niekoho o radu. Pred dvoma dňami som zmenil osadenie zariadenia pre príjem internetu. Pôvodné pripojenie bolo: anténa+AP Air Live-30m kábel-router Black Box-kábelové pripojenie k PC. Pretože signál z AP bol slabý, vymenil som osadenie zariadenia: anténa+AP Black Box-30m kábel-router TP Link TL-WR841ND-kábelové pripojenia k PC. Všetko funguje, sila signálu sa zvýšila. Jeden problém však nastal a s tým si neviem poradiť. Každé ráno mi internet nefunguje a musím vypnúť prívod el. energie do zariadení na cca 20 sek, opäť ich zapnúť a internet zasa funguje bez problémov celý deň. Poraďte prosím, čo upraviť, aby táto situácia nenastávala. THX
Re: Výpadok internetu
Napsal: 04 bře 2013 21:21
od riffman
zdravim
optam se hloupe a mozna i blbe a zbytecne, ale i presto - aktualizaci ovladacu vaseho pocitace jste provedl?
Re: Výpadok internetu
Napsal: 05 bře 2013 10:24
od ab021
Dobrý deň. Neviem, aké ovládače máte na mysli. Aktualizoval som ovládač sieťovej karty na najnovšiu dostupnú verziu, ale závada sa opäť objavila rovnako, ako pred tým. PC funguje a preto sa aktualizáciou ovládačov nezaoberám. Písal som aj Technickej podpore TP Linku a podľa nich sa pravdepodobne jedná o závade routera (podľa popisu závady). Je to nový router zakúpený 20.2.2013. Vypínanie routera je vždy po 12 hodinách od posledného reštartu (po odpojení a opätovnom zapojení siete). Router nenabehne iným spôsobom, ako je odpojenie a opätovné pripojenie na sieť. Nepomôže reštart v statuse zariadenia.
Re: Výpadok internetu
Napsal: 05 bře 2013 17:22
od riffman
ano, myslel jsem ovladace sitove karty, wifi modulu atd
aktualizace firmware routeru by nepomohlo? ja vim, ze to je brzo, ale mohli vydat novy firmware, prece jen router uz nejakou chvili v prodeji je

Re: Výpadok internetu
Napsal: 05 bře 2013 20:39
od ab021
Kontaktoval som podporu TP Linku, kde mi prvé odporučili zmeniť firmware. Hoci bol v zariadení firmware najnovší, ktorý výrobca vydal, predsa som ho opätovne prehral. Nepomohlo to. Router pravideľne po 12 hodinách (sledované priamo v zariadení routera) odpojí príjem internetu. Nepomôže sw reštart, ale len odpojenie od siete a opätovné pripojenie. Robí to od prvého pripojenia po kúpe.
Plánujem reklamovať výrobok.
Re: Výpadok internetu
Napsal: 05 bře 2013 20:43
od riffman
jeste mne napadl downgrade - pokusit se nahrat i starsi firmware, ale reklamace bude ve vasem pripade zrejme cesta nejmensiho odporu

Re: Výpadok internetu
Napsal: 05 bře 2013 22:01
od ab021
Aj to som skúšal-nepomohlo.
Re: Výpadok internetu
Napsal: 05 bře 2013 22:14
od riffman
vsechny patrony uz jsem vystrilel

Re: Výpadok internetu
Napsal: 06 bře 2013 05:54
od ab021
Ozvem, sa, ako dopadla reklamácia, pretože som už vyskúšal všetky možné nastavenia a nič nepomohlo.
Re: Výpadok internetu
Napsal: 06 bře 2013 06:01
od riffman
urcite
