Stránka 1 z 1

Výpadok internetu

Napsal: 24 úno 2013 07:35
od ab021
Dobrý deň. Chcem poprosiť niekoho o radu. Pred dvoma dňami som zmenil osadenie zariadenia pre príjem internetu. Pôvodné pripojenie bolo: anténa+AP Air Live-30m kábel-router Black Box-kábelové pripojenie k PC. Pretože signál z AP bol slabý, vymenil som osadenie zariadenia: anténa+AP Black Box-30m kábel-router TP Link TL-WR841ND-kábelové pripojenia k PC. Všetko funguje, sila signálu sa zvýšila. Jeden problém však nastal a s tým si neviem poradiť. Každé ráno mi internet nefunguje a musím vypnúť prívod el. energie do zariadení na cca 20 sek, opäť ich zapnúť a internet zasa funguje bez problémov celý deň. Poraďte prosím, čo upraviť, aby táto situácia nenastávala. THX

Re: Výpadok internetu

Napsal: 04 bře 2013 21:21
od riffman
zdravim

optam se hloupe a mozna i blbe a zbytecne, ale i presto - aktualizaci ovladacu vaseho pocitace jste provedl?

Re: Výpadok internetu

Napsal: 05 bře 2013 10:24
od ab021
Dobrý deň. Neviem, aké ovládače máte na mysli. Aktualizoval som ovládač sieťovej karty na najnovšiu dostupnú verziu, ale závada sa opäť objavila rovnako, ako pred tým. PC funguje a preto sa aktualizáciou ovládačov nezaoberám. Písal som aj Technickej podpore TP Linku a podľa nich sa pravdepodobne jedná o závade routera (podľa popisu závady). Je to nový router zakúpený 20.2.2013. Vypínanie routera je vždy po 12 hodinách od posledného reštartu (po odpojení a opätovnom zapojení siete). Router nenabehne iným spôsobom, ako je odpojenie a opätovné pripojenie na sieť. Nepomôže reštart v statuse zariadenia.

Re: Výpadok internetu

Napsal: 05 bře 2013 17:22
od riffman
ano, myslel jsem ovladace sitove karty, wifi modulu atd :)

aktualizace firmware routeru by nepomohlo? ja vim, ze to je brzo, ale mohli vydat novy firmware, prece jen router uz nejakou chvili v prodeji je :)

Re: Výpadok internetu

Napsal: 05 bře 2013 20:39
od ab021
Kontaktoval som podporu TP Linku, kde mi prvé odporučili zmeniť firmware. Hoci bol v zariadení firmware najnovší, ktorý výrobca vydal, predsa som ho opätovne prehral. Nepomohlo to. Router pravideľne po 12 hodinách (sledované priamo v zariadení routera) odpojí príjem internetu. Nepomôže sw reštart, ale len odpojenie od siete a opätovné pripojenie. Robí to od prvého pripojenia po kúpe.
Plánujem reklamovať výrobok.

Re: Výpadok internetu

Napsal: 05 bře 2013 20:43
od riffman
jeste mne napadl downgrade - pokusit se nahrat i starsi firmware, ale reklamace bude ve vasem pripade zrejme cesta nejmensiho odporu :)

Re: Výpadok internetu

Napsal: 05 bře 2013 22:01
od ab021
Aj to som skúšal-nepomohlo.

Re: Výpadok internetu

Napsal: 05 bře 2013 22:14
od riffman
vsechny patrony uz jsem vystrilel :)

Re: Výpadok internetu

Napsal: 06 bře 2013 05:54
od ab021
Ozvem, sa, ako dopadla reklamácia, pretože som už vyskúšal všetky možné nastavenia a nič nepomohlo.

Re: Výpadok internetu

Napsal: 06 bře 2013 06:01
od riffman
urcite :)