Stránka 1 z 1

Klávesnica a nenájdený driver

Napsal: 26 pro 2012 00:46
od Krutas5121
Mám problém s klávesnicou connect IT CI-118. Mala by fungovať po pripojení do PC no ovládač sa nenainštaloval. Klávesnica vôbec nereaguje. Windows ju vníma ako neznáme zariadenie ktoré sa nenainštalovalo správne. Po pokusoch o pripojenie do iných počítačov bola úspešnosť 50% všetky s windows 7 professional (v jednom fungovala(lenovo), v druhom nešli Fn klávesy(Acer), v treťom nefungovala(Lenovo), vo štvrtom mojom nefunguje). V mojom PC som sa taktiež pokúšal o pripojenie pri čerstvo nainštalovanom a aktualizovanom operačnom systéme. Všetky pokusy o nainštalovanie ovládača zlyhali. Troubleshooting, windows support, pripájanie do rôznych portov, reštart počítača, obnovenie systému do pôvodného stavu. Vyskúšal som všetko čo som našiel na fórach a čo mi napadlo skúsiť. Možno som niečo prehliadol alebo mi niečo blokuje inštaláciu ovládača. Vie mi niekto pomôcť?

Používam Windows 7 Professional 64bit.
Počítač: Lenovo G580
Intel Core i3-2350M
Intel Chipset driver - Version: 11.0.0.1032 Dátum: 29. 11. 2011
RAM 4GB
nVidia GeForce GT630M

Za pomoc Ďakujem!

Re: Klávesnica a nenájdený driver

Napsal: 26 pro 2012 11:46
od Rudy
Pokud je ta kláveska USB, zkuste přeinstalovat ovladače zákl. desky (jejich součástí je i USB ovladač) a znovu zkuste. Pokud je to běžná kláveska (bez nějakých doplňkových funkcí), měl by ji stačit systémový ovladač.

Re: Klávesnica a nenájdený driver

Napsal: 26 pro 2012 17:31
od Krutas5121
Nepomohlo to... skúšal som už odinštalovať aj USB root hub a všetko čo sa týka USB... všetko si to našlo a nainštalovalo znovu... no klávesnica je stále ako nerozpoznané zariadenie...

Re: Klávesnica a nenájdený driver

Napsal: 26 pro 2012 18:08
od Rudy
Pak zkuste dopsat na tech. podporu výrobce, ať vám poradí, nebo reklamovat. Virový problém to určitě není.