Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

ESET SS 5 - problém se sítí

Moderátoři: james008, JaRon, Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
woji
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 1
Registrován: 24 zář 2012 08:40

ESET SS 5 - problém se sítí

#1 Příspěvek od woji »

Dobrý den
setkal se prosím někdo z Vás s tímto problémem?

Pevné PC (WinXP SP3) fungující jako "server" (nasdílena složka s dokumenty), k němu přes gigový switch propojen NTB s Win7 x64 SP1.
Situace je taková, že se ztrácí propojení mezi NTB a pevným PC - prostě přestane vidět síťovou jednotku, přestane fungovat ping z NTB na PC (občas se stane, že projde pouze jeden ping a poté už nic). Po odstavení firewallu se většinou komunikace rozjede. Procházel jsem všechna nastavení a vše se zdá být v pořádku. Síť je v důvěryhodných, povoleno sdílení apod.
V případě, že provedu ping z PC na notebook, tak funguje a začne fungovat i propojení naopak.
Máme doma ještě dva stroje (další PC a NTB) a tam propojení funguje normálně.
Situace s antiviry je taková, že na serveru je nainstalován v tuto chvíli konkurenční antivir N*S 2012 ( dříve tam byl také ESET), na problémovém NTB je ESET, na zbylých je N*S.
ESET se mi jako antivir líbí a chtěl bych na něj přejít kompletně, ale prostě to propojení s PC padá (někdy funguje celý den, jindy spadne po 10 min.)
Snad jsem to napsal alespo'n trochu srozumitelně. Kdyby byly jakékoliv dotazy, ptejte se prosím.
Jen ještě upozorním, že v případě ESET (PC) <> ESET (NTB) byla situace stejná.
Síťové karty jsou v pořádku (na PC určitě - komunikace s ostatními stroji funguje bez problémů), na NTB je zkoušena pro komunikaci jak LAN karta, tak WiFi - na obou je problém. NTB byl i "čistě" přeinstalován, ale nepomohlo to.
Díky za pomoc

Laco_ESET
Technik
Technik
Příspěvky: 64
Registrován: 02 led 2012 10:11

Re: ESET SS 5 - problém se sítí

#2 Příspěvek od Laco_ESET »

Dobrý den,

vyzkoušejte lokální síť vyjmout z detekce modulu IDS. Postup:
1) Otevřete hlavní okno programu ESET Smart Security kliknutím na ikonu ESET hned vedle ukazatele systémového času a data (obvykle vpravo dole na obrazovce) nebo také kliknutím na "Start" - "Všechny programy" - "ESET" - "ESET Smart Security".
2) Zobrazte menu rozšířených nastavení stisknutím tlačítka F5 na klávesnici.
3) Zde vyberte "Síť" -> "Personální firewall" - "Pravidla a zóny" a v pravé části pak "Editor pravidel a zón" - "Nastavit".
4) V nově otevřeném okně zvolte záložku Zóny a 2x klikněte na volbu "Adresy vyloučené z aktivní ochrany IDS", dole poté pomocí tlačítka Přidat adresu IP.... přidejte adresu lokální sítě.
5) Zavřete všechna okna kliknutím na "OK".

Odpovědět