Problém s odosielaním mailu z Outlook 2002
Napsal: 05 bře 2012 11:29
Zdravím vás.
Mohol by mi prosím niekto pomôcť odstrániť jeden nepríjemný problém s odosielaním mailov z aplikácie OUTLOOK 2002?
Je tomu asi tak 5 dní, čo mi prestal odosielať maily a vôbec, správa sa akosi čudno. Skúšal som to poriešiť aj s poskytovateľom internetu, ten ma odkázal na technickú podporu Microsoft. Samozrejme že to nepomohlo, skúšal som kontaktovať aj podporu na servery kde mám vytvorenú mailovú adresu a ani tam sme to nevyriešili.
Ide o to, že keď zapnem Outlook, tak dlho predlho zobrazuje informáciu vpravo dole o odosielaní a prijímaní. Keď na to kliknem, zobrazí sa tá tabuľka Priebeh spracovania tam mi to píše toto:
Úkol POP3.seznam.cz - odesílání ohlásil chybu (0x8004210B): Časový limit operace vypršel při čekání na odezvu z odesílajícího serveru (SMTP). Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele služeb Internetu.
Skúšal som kontrolovať nastavenie (i keď som to predtým nemenil ani nijak do nastavenia nezasahoval) a potom som dal test nastavenia účtu. Tu je výsledok:
Odeslat zkušební zprávu elektronické pošty: Zadaný server byl nalezen, ale neodpovídá. Ověřte správnost informací o portu a zabezpečení SSL. Nastavení zobrazíte po zavření tohto dialogového okna klepnutím na tlačítko Další nastavení a potom na kartu Upřesnit.
Neviem si s tým rady a hnevá ma, že to nefunguje.
Pomohol by mi niekto vyriešiť túto prekérnu situáciu?
Vopred ďakujem všetkým za pomoc a rady.
Mohol by mi prosím niekto pomôcť odstrániť jeden nepríjemný problém s odosielaním mailov z aplikácie OUTLOOK 2002?
Je tomu asi tak 5 dní, čo mi prestal odosielať maily a vôbec, správa sa akosi čudno. Skúšal som to poriešiť aj s poskytovateľom internetu, ten ma odkázal na technickú podporu Microsoft. Samozrejme že to nepomohlo, skúšal som kontaktovať aj podporu na servery kde mám vytvorenú mailovú adresu a ani tam sme to nevyriešili.
Ide o to, že keď zapnem Outlook, tak dlho predlho zobrazuje informáciu vpravo dole o odosielaní a prijímaní. Keď na to kliknem, zobrazí sa tá tabuľka Priebeh spracovania tam mi to píše toto:
Úkol POP3.seznam.cz - odesílání ohlásil chybu (0x8004210B): Časový limit operace vypršel při čekání na odezvu z odesílajícího serveru (SMTP). Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele služeb Internetu.
Skúšal som kontrolovať nastavenie (i keď som to predtým nemenil ani nijak do nastavenia nezasahoval) a potom som dal test nastavenia účtu. Tu je výsledok:
Odeslat zkušební zprávu elektronické pošty: Zadaný server byl nalezen, ale neodpovídá. Ověřte správnost informací o portu a zabezpečení SSL. Nastavení zobrazíte po zavření tohto dialogového okna klepnutím na tlačítko Další nastavení a potom na kartu Upřesnit.
Neviem si s tým rady a hnevá ma, že to nefunguje.
Pomohol by mi niekto vyriešiť túto prekérnu situáciu?
Vopred ďakujem všetkým za pomoc a rady.