Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Po instalaci ESET se nerozeběhnou Windows XP

Moderátoři: james008, JaRon, Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
jeeves
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 05 pro 2007 12:29

Po instalaci ESET se nerozeběhnou Windows XP

#1 Příspěvek od jeeves »

Dobrý den,
po instalaci antiviru ESET Smart Security se mi po restartu počítače už nerozeběhnou Windows XP. Zůstane tam "viset" úvodní obrazovka s logem a pod ním běhá ta modrá čárka do nekonečna. Musím restarovat natvrdo do nouzového režimu, odinstalovat ESET a pak mi restart Windows funguje. Na technické pomoci ESETU mi nedokázali poradit, zkoušel jsem už vypnout skoro všechno v nastavení ESS a nemá to na start Windows žádný vliv. Můžete mi prosím zkontrolovat log, jestli není něco špatně v konfiguraci Windows? Děkuji moc.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 0:36:19, on 6.2.2012
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Common Files\Acronis\Schedule2\schedul2.exe
C:\Program Files\ArchVision\ArchVision Content Manager\rpcACMapp.exe
C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.EXE
C:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQ Service.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Motive\McciCMService.exe
C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
C:\WINDOWS\system32\NLSSRV32.EXE
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\Documents and Settings\Owner\Plocha\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.2.4204.1700\swg.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: &DisplayView Surf - {B9F633F6-EA44-45F4-91EB-FABFC65A0634} - C:\Program Files\Portrait Displays\DisplayView Surf\sybil.dll
O3 - Toolbar: ICQToolBar - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - C:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQToolBar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [MSConfig] C:\WINDOWS\pchealth\helpctr\Binaries\MSCONFIG.EXE /auto
O4 - HKLM\..\Run: [TrueImageMonitor.exe] C:\Program Files\Acronis\TrueImageHome\TrueImageMonitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TO2SSM_McciTrayApp] C:\Program Files\TO2SSM\McciTrayApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\system32\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [OpwareSE2] "C:\Program Files\ScanSoft\OmniPageSE2.0\OpwareSE2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NBKeyScan] "C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBKeyScan.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [CTxfiHlp] CTXFIHLP.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CTHelper] CTHELPER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDTray] "C:\Program Files\SlySoft\CloneCD\CloneCDTray.exe" /s
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AcronisTimounterMonitor] C:\Program Files\Acronis\TrueImageHome\TimounterMonitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Acronis Služba Plánovač2] "C:\Program Files\Common Files\Acronis\Schedule2\schedhlp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Acronis Scheduler2 Service] "C:\Program Files\Common Files\Acronis\Schedule2\schedhlp.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [OM2_Monitor] "C:\Program Files\OLYMPUS\OLYMPUS Master 2\MMonitor.exe" -NoStart
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\Owner\Local Settings\Data aplikací\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Creative Detector] C:\Program Files\Creative\MediaSource\Detector\CTDetect.exe /R
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: IconRestorer.lnk = C:\Program Files\FSL\IconRestorer\IconRestorer.exe
O4 - Startup: SaveSnap.lnk = C:\Program Files\SaveSnap\SaveSnap.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: Akcelerátor spuštění AutoCADu.lnk = C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\acstart16.exe
O4 - Global Startup: Windows Search.lnk = C:\Program Files\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Program Files\WinZip\WZQKPICK.EXE
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Přeložit - {230D1201-7607-4CF6-A11F-9E4BF0A333E0} - C:\Program Files\Verdict Free\etnxp.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2C73F784-D2DE-4422-B070-2E3332FE5744} - C:\Program Files\Verdict Free\etnxp.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Internetový překladač... - {2C73F784-D2DE-4422-B070-2E3332FE5744} - C:\Program Files\Verdict Free\etnxp.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Zdroje informací - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra button: PDFill PDF Editor - {FB858B22-55E2-413f-87F5-30ADC5552151} - C:\Program Files\PlotSoft\PDFill\DownloadPDF.exe
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/200 ... oader5.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microso ... 1415130015
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Proces mezipaměti kategorií součástí - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Acronis Služba Plánovač2 (AcrSch2Svc) - Acronis - C:\Program Files\Common Files\Acronis\Schedule2\schedul2.exe
O23 - Service: ArchVision Content Manager Service - ArchVision - C:\Program Files\ArchVision\ArchVision Content Manager\rpcACMapp.exe
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.EXE
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate1c99cdadd2714e) (gupdate1c99cdadd2714e) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: ICQ Service - Unknown owner - C:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQ Service.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: McciCMService - Motive Communications, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Motive\McciCMService.exe
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NLS Service (nlsX86cc) - Nalpeiron Ltd. - C:\WINDOWS\system32\NLSSRV32.EXE
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe

--
End of file - 10777 bytes

Uživatelský avatar
Johny_ESET
Technik
Technik
Příspěvky: 141
Registrován: 20 zář 2011 14:56

Re: Po instalaci ESET se nerozeběhnou Windows XP

#2 Příspěvek od Johny_ESET »

Ahoj,
potřebovali bychom log z aplikace Process Monitor při bootování systému. Process Monitor vytvoří protokol se záznamem veškerých operací během náběhu operačního systému. Dále pak poprosím o protokol z aplikace SysInspector. Zde je postup:

Process Monitor:

1) Stáhni aplikaci Process Monitor, rozbal ji a někam ulož na disk C: http://download.sysinternals.com/Files/ ... onitor.zip

2) Znovu nainstaluj ESET Smart Security - nerestartuj počítač!

3) Vytvoř protokol z aplikace SysInspector. SysInspector najdeš v hlavním okně ESS pod záložkou "Nástroje".

4) V okně SysInspectoru stiskni tlačítko "Přidat" a zadej libovolný název.

5) Po vytvoření protokolu klikni na protokol v seznamu pravým tlačítkem a zvol "Exportovat..." a soubor ulož jako .zip.

6) Zavři ESS.

7) Spusť aplikaci Process Monitor.

8) Nahoře klikni na "Options" a zvol "Enable boot logging". Pokud se Ti zobrazí dialogové okno, tak zaškrtni "Generate profiling events" a dále "Every second". Poté klikni na "Filter" a zaškrtni "Enable Advanced Output".

9) Nyní restartuj PC. Poté co PC zůstane "viset" při zavádění systému, restartuj do nouzového režimu. V tomto režimu spusť Process Monitor. Po chvíli se zeptá, kam má uložit protokol. Uložený soubor (soubory) zabal do Zipu či Raru a poté jej nahraj na naše FTP společně s protokolem ze SysInspectoru:

ftp://incoming:incoming@igis.eset.cz/incoming

tj.
název: igis.eset.cz/incoming
přihlašovací jméno: incoming
heslo: incoming

Poté napiš, jak se uložený archiv jmenuje.
Johny

jeeves
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 05 pro 2007 12:29

Re: Po instalaci ESET se nerozeběhnou Windows XP

#3 Příspěvek od jeeves »

Zdravím a děkuji,
oba protokoly mám,ale nejde mi otevřít adresa FTP abych to uložil :
ftp://incoming:incoming@igis.eset.cz/incoming
chyba je asi mezi počítačem a židlí, ale nevím, kde..:-)
J.

Uživatelský avatar
Johny_ESET
Technik
Technik
Příspěvky: 141
Registrován: 20 zář 2011 14:56

Re: Po instalaci ESET se nerozeběhnou Windows XP

#4 Příspěvek od Johny_ESET »

A co třeba tohle:

http://easy.capsa.cz/

nebo tohle:

ftp://incoming:incoming@ftp.eset.cz/incoming

Problém byl kupodivu u mne, napsal jsem omylem špatnou FTP adresu. Pardon...
Johny

jeeves
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 05 pro 2007 12:29

Re: Po instalaci ESET se nerozeběhnou Windows XP

#5 Příspěvek od jeeves »

Díky za nový kontakt. Od včerejška ten problém řeší technická podpora ESETu, takže počkám jestli se to v příštích dnech povede odstranit. Kdyby to nedopadlo, poprosil bych o další pomoc. Zatím moc děkuji!

Uživatelský avatar
Johny_ESET
Technik
Technik
Příspěvky: 141
Registrován: 20 zář 2011 14:56

Re: Po instalaci ESET se nerozeběhnou Windows XP

#6 Příspěvek od Johny_ESET »

Ok, pokud jsi to poslal přímo k nám, nemá cenu to tady dublovat.

Případně mi pak pošli číslo tiketu...

Díky.
Johny

Odpovědět