Stránka 1 z 1

Už několik dnů se mi nedaří aktualizovat virovou databázi

Napsal: 15 zář 2011 20:33
od joem
Před tím jsem měl Microsoft Security Essentials, který mi z ničeho nic začal dělat to samí, tak jsem dal on line scaner a nic mi nenašlo, tak jsem nainst. Aviru a ta po instalaci po několika dnech možná i dříve taky ten problém. Mám ještě jeden NB a tam vše OK s Microsoft Security Essentials. Zkoušel jsem vypnout Firewall a vymazat CTF soubor v Update.
Co mám dělat?
Myslím, že bude chyba v mém notebooku(((

píše to toto:
Avira AntiVir Premium Updater
Complete product update

Creation time: Sat Oct 15 21:20:52 2011


Operating system:
Windows XP (Service Pack 3) [5.1.2600] 32 bit

Product information:
Product version: 10.2.0.728
Updater: C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\update.exe 10.0.0.39
Update resource: C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\updaterc.dll 10.0.9.0
Library: C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\update.dll 0.1.0.44
GUI: C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\updgui.dll 10.0.2.2

Temp Directory: C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Avira\AntiVir Desktop\TEMP\UPDATE\
Backup folder: C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Avira\AntiVir Desktop\BACKUP\
Installation Directory: C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\
Updater folder: C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\
AppData folder: C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Avira\AntiVir Desktop\

Proxy settings:
System settings used

21:20:53 [UPD] [INFO] Checking whether newer files are available.
21:20:53 [UPD] [INFO] Select update server 'http://62.146.87.171/update'.
21:20:53 [UPD] [INFO] Downloading of 'http://62.146.87.171/update/idx/master.idx' to 'C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Avira\AntiVir Desktop\TEMP\UPDATE\idx\master.idx'.
21:20:53 [UPD] [INFO] The installation is up to date. An update of the program files, the engine or the virus definitions is therefore unnecessary.


Summary:
********
0 Files downloaded
0 Files installed

Sat Oct 15 21:20:54 2011
The update was carried out successfully!

Re: Už několik dnů se mi nedaří aktualizovat virovou databáz

Napsal: 15 zář 2011 21:06
od Rudy

Re: Už několik dnů se mi nedaří aktualizovat virovou databáz

Napsal: 16 zář 2011 13:17
od joem
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 14:16:27, on 16.10.2011
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Re: Už několik dnů se mi nedaří aktualizovat virovou databáz

Napsal: 16 zář 2011 13:51
od joem
Už jsem na to přišel:
Logfile of random's system information tool 1.09 (written by random/random)
Run by jozka at 2011-10-16 14:16:13

Něco mi posunuje datum o jeden měsíc napřed a teď když jsem to napravil a dal aktualizovat, tak vše proběhlo v pořádku.
Po restartu opět posunutý datum na říjen!!!!!
Tak jsem to opět napravil a opět nainstaloval microsoft essentials(odinstaloval Aviru) a aktualizace proběhla úspěšně.
Co mi to posouvá datum??????
Moc bych poprosil o kontrolu, jestli je vše OK.
Moc děkuji.
Jožka

Re: Už několik dnů se mi nedaří aktualizovat virovou databáz

Napsal: 16 zář 2011 17:25
od Rudy
Log vypadá OK.

Re: Už několik dnů se mi nedaří aktualizovat virovou databáz

Napsal: 16 zář 2011 18:24
od joem
Moc děkuji za prohlídku.
Možná jsme alespoň pomohly druhým, pokud by nastal podobný problém.
S pozdravem J.

Re: Už několik dnů se mi nedaří aktualizovat virovou databáz

Napsal: 16 zář 2011 18:45
od Rudy
Nemáte zač!