Stránka 1 z 1

počítač se seká RSIT nejde pouze HIJACK

Napsal: 12 čer 2011 14:50
od blod
Poprosím o kontrolu logu.Notebook se začal sekat.Pouze log z Hijack...Rsit nemohu rozjet.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 15:34:12, on 12.6.2011
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3504)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16421)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\System32\igfxtray.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\Launch Manager\LManager.exe
C:\Program Files\Launch Manager\LMworker.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe
C:\Program Files\totalcmd\TOTALCMD.EXE
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\system32\notepad.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Downloads\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Program Files\Launch Manager\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: Aktualizovat ESET licenci.lnk = C:\Program Files\ESET\MiNODLogin\MiNODLogin.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Dritek WMI Service (DsiWMIService) - Dritek System Inc. - C:\Program Files\Launch Manager\dsiwmis.exe
O23 - Service: DVBViewer Recording Service (DVBVRecorder) - CM & V - C:\Program Files\DVBViewer\DVBVservice.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\ekrn.exe
O23 - Service: ESET SHA Service (ESHASRV) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\EShaSrv.exe

--
End of file - 3697 bytes

Re: počítač se seká RSIT nejde pouze HIJACK

Napsal: 12 čer 2011 15:09
od chodnik74
Dobrý den :welcome:
:arrow: Stáhneme si na Plochu program OTLObrázek
  • Spustíme soubor OTL.exe (pokud máte Windows Vista nebo Windows 7,tak na soubor klikněte pravým tlačítkem myši a dejte ,,Spustit jako správce,,)
  • Pokud používáte 64 bitový systém,zaškrkněte volbu Pro 64 bitové OS,pokud ne,tak by měla být nezaškrknutá
  • Zaškrkněte okýnko Pro všechny uživatele,Kontrola havět "LOP",Kontrola havět "Purity"
  • Staří souborů změňte z 30 dnů na 7 dnů
  • Do spodního okýnka Vlastní skenování/opravy vložte následující script:

    Kód: Vybrat vše

    
    netsvcs
    drivers32
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run /s
    c:\windows\*.* /U
    %SYSTEMDRIVE%\*.exe
    %ALLUSERSPROFILE%\Application Data\*.
    %ALLUSERSPROFILE%\Application Data\*.exe /s
    %APPDATA%\*.
    %APPDATA%\*.exe /s
    /md5start
    adp3132.sys
    AGP440.sys
    ahcix86.sys
    ahcix86s.sys
    atapi.sys
    autochk.exe
    cdrom.sys
    cngaudit.dll
    cryptsvc.dll
    eNetHook.dll
    eventlog.dll
    explorer.exe
    hal.dll
    Changer.sys
    iaStor.sys
    iastorv.sys
    IdeChnDr.sys
    isapnp.sys
    JakNDis.sys
    KR10N.sys
    logevent.dll
    lsass.exe
    mv61xx.sys
    ndis.sys
    netlogon.dll
    ntelogon.dll
    nvata.sys
    nvatabus.sys
    nvgts.sys
    nvraid.sys
    nvrd32.sys
    nvstor.sys
    nvstor32.sys
    scecli.dll
    sceclt.dll
    smss.exe
    svchost.exe
    symmpi.sys
    tcpip.sys
    userinit.exe
    vaxscsi.sys
    viamraid.sys
    viasraid.sys
    ViPrt.sys
    winlogon.exe
    ws2_32.dll
    /md5stop
    %systemroot%\*. /mp /s
    %systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles
    %systemroot%\Tasks\*.job /lockedfiles
    %systemroot%\system32\drivers\*.sys /lockedfiles
    %systemroot%\System32\config\*.sav
    %systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles
    reg query "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\winlogon" /v GinaDLL /c
    reg query "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\wuauserv" /v ImagePath /c
    reg query "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\BITS" /v ImagePath /c
    %systemroot%\system32\drivers\*.sys /3
    %systemroot%\system32\*.* /3
    CREATERESTOREPOINT
    
  • Klikněte na tlačítko Prohledat
  • Po dokončení skenu,který trvá mezi 5-15 minuty se vám zobrazý dva logy OTL.txt a Extras.txt a ty mě sem vložte

Re: počítač se seká RSIT nejde pouze HIJACK

Napsal: 12 čer 2011 18:03
od blod
Tak jsem udělal vše co jste napsal,ale OTL jel skoro půl hodiny a pak skočila modrá obrazovka a notebook se restartoval.Žadný log nenastal. :(

Re: počítač se seká RSIT nejde pouze HIJACK

Napsal: 12 čer 2011 18:48
od chodnik74
Zkuste OTL z nouzového režimu...při startu počítače mačkejte F8 :)