Stránka 1 z 1

Prosím o kontrolu logu - přestala fungovat síťovka :/

Napsal: 31 kvě 2011 15:06
od sucram
Zdravím všechny uživatele, prosím někoho o kontrolu logu. Po zapnutí počítače přestala fungovat síťová karta. Počítač nedetekuje žádnou síť po připojení. Vše je nastaveno správně. Zkoušel jsem připojit i jinou síťovou adresu, připojit se přes USB WIFI, ale nic se neděje. Počítač minulý týden vůbec nenajížděl, udělal jsem opravu systému, vše se rozběhlo až na tu síťovku :/

Díky Marek


Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 15:58:20, on 31.5.2011
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.17096)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0 for Windows Workstations MP4\avp.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Program Files\Ralink\Common\RaRegistry.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0 for Windows Workstations MP4\avp.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files\CT24\ct24crawl.exe
C:\Program Files\Ralink\Common\RaUI.exe
C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\soffice.exe
C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\soffice.bin
E:\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.6.6209.1142\swg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVP] "C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0 for Windows Workstations MP4\avp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ct24crawl] C:\Program Files\CT24\ct24crawl.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: OpenOffice.org 3.3.lnk = C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\quickstart.exe
O4 - Global Startup: Ralink Wireless Utility.lnk = C:\Program Files\Ralink\Common\RaUI.exe
O4 - Global Startup: SoftWedge.lnk = C:\Program Files\Metrologic Instruments\SoftWedge\SoftWedge.exe
O8 - Extra context menu item: Přidat do Anti-Banner - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0 for Windows Workstations MP4\ie_banner_deny.htm
O8 - Extra context menu item: WikiKomentáře Google... - res://C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_D183CA64F05FDD98.dll/cmsidewiki.html
O9 - Extra button: Statistika součásti Web Anti-Virus - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0 for Windows Workstations MP4\scieplgn.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{C4A796BC-B559-4FB0-BC8D-76A8F6E23A8B}: NameServer = 192.168.0.1
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\KASPER~1\KASPER~1.0FO\adialhk.dll,C:\PROGRA~1\KASPER~1\KASPER~1.0FO\kloehk.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Kaspersky Anti-Virus 6.0 (AVP) - Kaspersky Lab - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0 for Windows Workstations MP4\avp.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Ralink Registry Writer (RalinkRegistryWriter) - Ralink Technology, Corp. - C:\Program Files\Ralink\Common\RaRegistry.exe
O23 - Service: TuneUp Drive Defrag Service (TuneUp.Defrag) - TuneUp Software GmbH - C:\WINDOWS\System32\TuneUpDefragService.exe

--
End of file - 6835 bytes

Re: Prosím o kontrolu logu - přestala fungovat síťovka :/

Napsal: 31 kvě 2011 17:40
od Rudy
Nejprve zkontrolujte zda integrovaná síťovka je v biosu nastavena na "enabled". Pokud ne, nastavte a systém by ji měl načíst. Dále zkontrolujte ve správci zařízení, zda kartu detekuje a zda u ní neí vykřičník. Pokud ano, přeinstalujte ovladač.

Re: Prosím o kontrolu logu - přestala fungovat síťovka :/

Napsal: 31 kvě 2011 18:51
od sucram
vše toto jsem samozřejmě provedl. Na desce je enabled i ovladač je správný. Měl jsem v PCI danou i další síťovku a nastal ten samý problém ... po připojení jiného počítače na stejnou zásuvku s přidělenou adresou ve firemní síti problém nenastane. Tudíž je to někde v počítači :/

Re: Prosím o kontrolu logu - přestala fungovat síťovka :/

Napsal: 31 kvě 2011 19:01
od Rudy
OK. Ale neřekl jste mi, že PC je firemní. Viz: http://www.viry.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=2784 , bod 7.

Re: Prosím o kontrolu logu - přestala fungovat síťovka :/

Napsal: 01 čer 2011 06:28
od sucram
OK

přiznám se, že jsem to nečetl ;) i tak díky za čas :)

Re: Prosím o kontrolu logu - přestala fungovat síťovka :/

Napsal: 01 čer 2011 17:52
od Rudy
Není zač. Pokud nás navštívíte se svým domácím PC, uděláme vše pro to, abychom váš problém vyřešili. :)