Ještě by to mohl způsobovat Lenovo lhdx64.sys (HD Disk Driver) nebo Microsoft Application Virtualization.
Nic jiného mě nenapadá.
Zkus ještě zapnout Verifier:
Spustit->napište "verifier"->OK->Vytvořit uživatelské nastavení->Vybrat individuální nastavení z úplného seznamu->mimo "Simulace nedostatku prostředků" zatrhněte vše->vybrat ovladače ze seznamu->vyberte vše, co není od Microsoftu->Dokončit->restartujte PC
Pokud verifier narazí na nějaký problém, objeví se BSOD a dojde k restartu počítače. Ve složce Windows\Minidump by se měl vytvořit nový výpis paměti, který mi upněte.
Pokud by k BSOD docházelo už při startu OS a nedařilo se i po několika restartech zavést systém,
spusťte nouzový režim (mačkání F8 při startu PC)
Tam spusťte Verifier a zvolte "Odstranit existující nastavení->Dokončit->restart PC.
Detekce chyby může trvat několik hodin i dní