Stránka 5 z 5

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

Napsal: 22 črc 2010 16:23
od tom6878
Tak jsem to udělal s tim SP3 a je to naprosto stejný a ve složce Program Files\Ahead není žádný soubor s příponou .log - ani jeden (a koukal jsem i na skryté soubory)....já už fakt nevim když dam DVD vypalovačku jinam tak jde normálně. A když bych se přece jenom rozhodl pro reinstal windows tak to stejně nepomůže, když ten stejnej problém jsem měl před čtvrt rokem a vrátilo se to...Taky všude tedka čtu, že LG vypalovačky jsou hrozný (no to čtu brzo) tak mi prosím někdo poradte jakou jinou mam koupit...Díky.

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

Napsal: 22 črc 2010 17:09
od MiliNess
Tak to už fakt nevím. Já mám podobný typ a nikdy žádný problém. Ovladače pro chipset máte nainstalované?

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

Napsal: 03 srp 2010 17:16
od tom6878
Udělal jsem všechno co mi lidi radili ale nepomohlo nic...Tedka se k tomu přidali další problémy a dá se říct že na tom PC nejde nic...Někdy po zapnutí hnedka zamzrá (zamrzá ale dost často)...hlásí že nejde tiskárna (i když jde ale s PC prostě nespolupracuje) ...jednou mi to hlásí že nemam Cd rom, po dalším restartu zase že jo a pak zase ne,chová se to fakt divně a nemůžu přijít na to kde je chyba...taky někdy nabíhá windows několik minut a pak zase normálně.

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

Napsal: 04 srp 2010 23:46
od MiliNess
Je mi líto. Ač to nerad říkám, tady už pomůže asi jen reinstalace systému. :( A pak si hlavně dávat pozor na instalované programy a aktualizace.
Než se do toho pustíte, zkuste ještě překopírovat soubory system, software, sam, security, default ze složky Windows\Repair do slo6kz Windows\System32\Config
http://support.microsoft.com/kb/307545
Tím dostanete registr do stavu těsně po instalaci Windows. Pokud je problém v nějakých hodnotách registru, chybějících klíčích nebo pokud za to můžou ovladače nebo software instalovaný dodatečně, mohlo by to vyřešit problém. Většinu aplikací pak ale bude nutno přeinstalovat.
Pokud za to může nějaká nová verze dynamické knihovny, ovladače a pod. která přepsala originál a která je standardní součástí Windows, nepomůže ani toto.
Tam by zese mohla pomoci opravná instalace Windows.

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

Napsal: 07 srp 2010 12:50
od tom6878
Tak jsem nakonec musel přeinstalovat windows a tedka budu sledovat jestli to bude blbnout ...Díky všem za pomoc.

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

Napsal: 07 srp 2010 13:45
od vyosek
Bohuzel nekdy je to nevyhnutelne...
Dejte pak vedet jestli to pomohlo, nebo je chyba nekde jinde (napr. hw)

I za kolegu, nemate zac :)

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

Napsal: 12 srp 2010 21:01
od tom6878
Tak zatim po reinstalu windows všechno šlape dobře i ta vypalovačka tak doufam že to vydrží dlouho...

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

Napsal: 13 srp 2010 06:50
od vyosek
No tak to je dobra zprava, sice to stalo reinstal winu, ale aspon ze jede :wink: