Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu logu...Díky.

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 4144
Registrován: 15 říj 2009 18:15
Bydliště: Cheb

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

#46 Příspěvek od MiliNess »

Tak v ovladačích jsem nic špatného nenašel :( Zkuste prohledat disk se systémem, zda se tam nenachází více kopií WNASPI32.DLL (což asi budou) ale hlavně, jestli nějaká z nich není v adresáři Windows nebo jeho podadresářích.
Při vyhledávání knihoven Systém prochází umístění v určitém pořadí a tak se může stát, že Nero namísto své knihovny použije starší verzi knihovny, která je ve složce Windows nebo podsložkách.

Vyzkoušejte ještě nějaký jednoduchý vypalovací program (třeba ImageBurn) jestli s ním taky bude problém.
Můžete i zkusit odinstalovat sptd ovladač.
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde

Uživatelský avatar
vyosek
VIP
VIP
Příspěvky: 56373
Registrován: 07 lis 2006 15:24
Bydliště: Šalingrad - Brno

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

#47 Příspěvek od vyosek »

Hodim Vam sem utilitu na hledani :wink:

:arrow: Stahnete SytemLook (viz muj podpis) a ulozte jej na plochu
  • Do okna vlozte skript nize
  • Kód: Vybrat vše

    :filefind
    WNASPI32.DLL
  • Kliknete na Look
  • Tlacitko Look se zmeni na Scanning a zsedne
  • Pockejte pokud se tlacitko Scanning opet nezmeni na Look - tak poznate ze SystemLook dokoncil svou praci
  • Vyskoci na Vas log s nazvem SystemLook (pripadne bude ulozen na plose), jeho obsah mi sem vlozte
:arrow: Stahnete SPTD http://www.duplexsecure.com/en/downloads
  • Vyberte z uvedene stranky verzi dle sveho operacniho systemu (32(x86)bit ci 64(x64)bit)
  • Ulozte na plochu a spustte
  • Zvolte moznost Update a restartujte PC
"Kdo víno má a nepije,kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl."
Člen Obrázek od 1. února 2011.

tom6878
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 138
Registrován: 14 dub 2009 00:02

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

#48 Příspěvek od tom6878 »

SytemLook log:

SystemLook v1.0 by jpshortstuff (11.01.10)
Log created at 10:03 on 16/07/2010 by Tomáš Jedno (Administrator - Elevation successful)

========== filefind ==========

Searching for "WNASPI32.DLL"
C:\Program Files\Ahead\Nero\WNASPI32.DLL --a--- 160016 bytes [08:22 12/07/2010] [12:25 17/06/2003] A6D7AC2C5B1E807B0FEEC08C44856044

-=End Of File=-


...a ten Update s SPTD jsem taky udělal.

Uživatelský avatar
vyosek
VIP
VIP
Příspěvky: 56373
Registrován: 07 lis 2006 15:24
Bydliště: Šalingrad - Brno

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

#49 Příspěvek od vyosek »

Predpokladam ze problemy asi nezmizeli, ze :???:
"Kdo víno má a nepije,kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl."
Člen Obrázek od 1. února 2011.

tom6878
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 138
Registrován: 14 dub 2009 00:02

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

#50 Příspěvek od tom6878 »

Je to pořád stejný, tedka se mi dokonce zaseklo v mechanice jedno CD/RW a pořád dokola načítalo a nešlo ani ven až jsem musel udělat restart....a takhle je to furt - jedno CD/DVD načte a 5 nenačte ale vedle v jinym PC s XP normálně ty CD fungují a s vypalováním je to stejný nebo vlastně horší protože se zničí každé CD/DVD a nebo ukazuje pak po vypálení že je prázdné a v jiným PC jde normálně načíst .

Uživatelský avatar
vyosek
VIP
VIP
Příspěvky: 56373
Registrován: 07 lis 2006 15:24
Bydliště: Šalingrad - Brno

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

#51 Příspěvek od vyosek »

MiliNess píše:Vyzkoušejte ještě nějaký jednoduchý vypalovací program (třeba ImageBurn) jestli s ním taky bude problém.
A zkuste vypalovat na CD-RW at nenicite CD...
"Kdo víno má a nepije,kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl."
Člen Obrázek od 1. února 2011.

tom6878
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 138
Registrován: 14 dub 2009 00:02

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

#52 Příspěvek od tom6878 »

Já už zkoušel asi 10 programů a tedka tam mam CDBurnerXP ...a ty RW zkoušim ale většinou to dopadne tak že to RW nemůže ta mechanika přelouskat a čte pořád dokola až se někdy sekne celej počítač...na druhym PC ale to samé CD/DVD jde uplně normálně.

MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 4144
Registrován: 15 říj 2009 18:15
Bydliště: Cheb

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

#53 Příspěvek od MiliNess »

Ten SPTD ovladač jsete zkusil odinstalovat? Jaké rozhraní má ta vypalovačka? ATA nebo SATA?
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde

Uživatelský avatar
vyosek
VIP
VIP
Příspěvky: 56373
Registrován: 07 lis 2006 15:24
Bydliště: Šalingrad - Brno

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

#54 Příspěvek od vyosek »

Doplnim navod kolegy Millinese na odinstalaci SPTD

:arrow: Stahnete SPTD http://www.duplexsecure.com/en/downloads
  • Vyberte z uvedene stranky verzi dle sveho operacniho systemu (32(x86)bit ci 64(x64)bit)
  • Ulozte na plochu a spustte
  • Zvolte moznost Uninstall a restartujte PC - pokud nepujde kliknout (tlacitko bude sede), krok preskocte
"Kdo víno má a nepije,kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl."
Člen Obrázek od 1. února 2011.

tom6878
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 138
Registrován: 14 dub 2009 00:02

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

#55 Příspěvek od tom6878 »

Je to SATA a ten SPTD ovladač jsem odinstaloval....změny žádné.

MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 4144
Registrován: 15 říj 2009 18:15
Bydliště: Cheb

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

#56 Příspěvek od MiliNess »

Tady si stáhněte novou verzi firmwaru
http://www.lg.com/cz/support/product/su ... ct-profile#
tady si stáhněte REG soubor, spusťe ho a povolte přidání informací do registru. http://leteckaposta.cz/748362613
Před tím si raději vytvořte bod obnovy.
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde

tom6878
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 138
Registrován: 14 dub 2009 00:02

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

#57 Příspěvek od tom6878 »

Firmware mam tedy nainstalované ale to druhé (REG soubor) nejde, hlásí to tuhle chybu:

http://leteckaposta.cz/832291162

MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 4144
Registrován: 15 říj 2009 18:15
Bydliště: Cheb

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

#58 Příspěvek od MiliNess »

No a s tou novou verzí firmwaru to taky nechodí?
Pokud ne, zkuste ještě zkontrolovat a eventuelně nahradit systémové soubory pomocí sfc /scannow z příkazového řádku.
Jediné o co se ještě můžeme pokusit, je nahradit celou větev registru System, zálohou vytvořenou při instalaci. Tím vyřadíme všechny ovladače, které se instalovaly po instalaci Windows a budete je muset přeinstalovat.
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde

tom6878
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 138
Registrován: 14 dub 2009 00:02

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

#59 Příspěvek od tom6878 »

S tou novou verzí firmwaru to taky nejde je to pořád stejný.
A s tím sfc /scannow bych potřeboval poradit,abych něco nepodělal.

MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 4144
Registrován: 15 říj 2009 18:15
Bydliště: Cheb

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.

#60 Příspěvek od MiliNess »

Udělejte to takhle: v ovládacích panelech v "přidat odebrat programy" najděte "Windows XP Service Pack 3 a odinstalujte ho.
Pak ve Start->Spustit napište sfc /scannow . Do CD/DVD mechaniky vložíte instalační CD Windows XP. Počkejte, až se dokončí ověřování a oprava souborů, restartněte PC a znovu nainstalujte Service Pack 3 (stáhnete ho ze stránek MS)
Zkuste taky ve složce Program Files\Ahead pohledat soubory s příponou .log.
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde

Odpovědět