Stránka 3 z 3

Re: Prosím o kontrolu, děkuji

Napsal: 23 zář 2016 19:51
od Márty84
Tak to proste cele preinstalujte, bude to asi nejrychlejsi zpusob. Pokud to dela legitimni aplikace, je tezke prijit na to ktera.

Re: Prosím o kontrolu, děkuji

Napsal: 24 zář 2016 16:40
od tomik258
No je to škoda, zvlášť že to byla jenom kontrola, s žádným vážným problémem jsem se nepotýkal... Reinstalaci jsem snad ještě ani nedělal, vezme mi to product key co mám na štítku zezadu? Dá se vubec "zaktivovat" vícekrát?

Re: Prosím o kontrolu, děkuji

Napsal: 24 zář 2016 22:30
od Márty84
Nekdy se to stava, ze po odstraneni haveti zustane neco poskozene a pak to dela problemy. I kdyz porad si spis myslim, ze se s necim hada nejaka legitimni aplikace.
tomik258 píše:vezme mi to product key co mám na štítku zezadu? Dá se vubec "zaktivovat" vícekrát?
Jasne ze ano, zadny strach :-)

Re: Prosím o kontrolu, děkuji

Napsal: 30 zář 2016 12:20
od tomik258
Zdravím, nějaký report. Při zálohování se instalovaly aktualizace windowsu, systém zase funguje standartně, jsem z toho jelen. Zatím tedy reinstal odkládám, budu sledovat. Teplota CPU se drží mezi 40-45°C

Ale díky za veškerou pomoc při řešení problému. :thumbsup:

Re: Prosím o kontrolu, děkuji

Napsal: 30 zář 2016 14:22
od Márty84
tomik258 píše:Při zálohování se instalovaly aktualizace windowsu, systém zase funguje standartně, jsem z toho jelen.
Jestli tam byl naboreny nejaky systemovy soubor, aktualizace tam mohla dodat jeho novejsi verzi a tim se chyba odstranila. Blbe je, ze to nejde nijak zjistit, ale hlavni je, ze to bezi, byt jste se ke kyzenemu vysledku dostal hodne krkolomne :boxed: :)

Nemate zac! ;-) Drzim palce, at to vydrzi.

Mejte se a treba zase nekdy :bye:

:closed: