Stránka 3 z 3
Re: Prosím o kontrolu, děkuji
Napsal: 23 zář 2016 19:51
od Márty84
Tak to proste cele preinstalujte, bude to asi nejrychlejsi zpusob. Pokud to dela legitimni aplikace, je tezke prijit na to ktera.
Re: Prosím o kontrolu, děkuji
Napsal: 24 zář 2016 16:40
od tomik258
No je to škoda, zvlášť že to byla jenom kontrola, s žádným vážným problémem jsem se nepotýkal... Reinstalaci jsem snad ještě ani nedělal, vezme mi to product key co mám na štítku zezadu? Dá se vubec "zaktivovat" vícekrát?
Re: Prosím o kontrolu, děkuji
Napsal: 24 zář 2016 22:30
od Márty84
Nekdy se to stava, ze po odstraneni haveti zustane neco poskozene a pak to dela problemy. I kdyz porad si spis myslim, ze se s necim hada nejaka legitimni aplikace.
tomik258 píše:vezme mi to product key co mám na štítku zezadu? Dá se vubec "zaktivovat" vícekrát?
Jasne ze ano, zadny strach

Re: Prosím o kontrolu, děkuji
Napsal: 30 zář 2016 12:20
od tomik258
Zdravím, nějaký report. Při zálohování se instalovaly aktualizace windowsu, systém zase funguje standartně, jsem z toho jelen. Zatím tedy reinstal odkládám, budu sledovat. Teplota CPU se drží mezi 40-45°C
Ale díky za veškerou pomoc při řešení problému.

Re: Prosím o kontrolu, děkuji
Napsal: 30 zář 2016 14:22
od Márty84
tomik258 píše:Při zálohování se instalovaly aktualizace windowsu, systém zase funguje standartně, jsem z toho jelen.
Jestli tam byl naboreny nejaky systemovy soubor, aktualizace tam mohla dodat jeho novejsi verzi a tim se chyba odstranila. Blbe je, ze to nejde nijak zjistit, ale hlavni je, ze to bezi, byt jste se ke kyzenemu vysledku dostal hodne krkolomne
Nemate zac!

Drzim palce, at to vydrzi.
Mejte se a treba zase nekdy
