1) Ten disk měl v seznamu podezřelých sektorů, několik sektorů. Pokud je při čtení zjištěno, že data v některém sektoru jsou poškozena, sektor se sleduje. Jestliže se situace opakuje, firmware disku ho vyřadí z používání a nahradí ho záložním sektorem.
Nevěstí to nic dobrého, na funkčnost disku to ale nemusí mít negativní vliv. U tvého disku to firmware ještě zvládá.
Udělej další test pomocí
Data Lifeguard Diagnostic for Windows,
pokud by vyšel negativně, reklamuj ho.
2) První pád - BAD_POOL_HEADER. Při uvolňování paměti alokované z paměťové haldy systému, kterou alokoval ovladač, který používá pool tag
SeAt bylo zjištěno, že je poškozená hlavička bloku. To se stává, když ovladač zapíše data mimo alokovanou oblast. Ostatní alokace v regionu provádělo jádro nebo ovladač ntfs.sys, proto je nejpravděpodobnější, že chybu udělal ovladač, který používá tag SeAt (asi aswSnx.sys) nebo je to vada paměti. Pokud si chceš ověřit, zda tu paměť opravdu alokoval aswSnx.sys, v příkazovém řádku spuštěným s právy správce spusť příkaz
findstr /m /l /s "SeAt" c:\*.sys
To, že ten ovladač tu paměť alokoval, ještě neznamená, že tu chybu udělal.
3) Při vykonávání interní rutiny správce paměti dojde k operaci (operace se stránkovacím souborem), která vede k výpadku paměťové stránky, ač je IRQL právě na úrovni DPC/DISPATCH. Jedná se tedy o nepovolenou operaci, která by nejspíše vedla k deadlocku, kdyby ji systém nepřerušil. Tohle vypadá nejspíše na vadu paměti.
4) Vznik vyjímky z důvodu narušení obecné ochrany přístupu do paměti, při pokusu o alokaci paměti ze systémové haldy.
Také to vypadá na vadu paměti.
5) a 6) To samé, co v bodu 3.
Tedy pravděpodobně ta paměť, když to přestalo po vyjmutí jednoho paměťového modulu. Vzhledem k těm podezřelým sektorům na disku, mohlo ale klidně dojít k poškození dat ve stránkovacím souboru nebo kódu v některých PE souborech a pak by to byla vada disku. A nebo teké obojí. To už si musí prověřit a rozhodnout servis.