Vím, že mi asi nepomůžete ale posílám log ze system look. Třeba se někdo ozve nebo to někomu pomůže, jinak nejsem placen za odvirování PC jsem placen za chod sítě. Ale i tak vám moc děkuju za pomoc, a omlouvám se za svou blbost.
SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff
Log created at 13:59 on 26/04/2012 by PC14
Administrator - Elevation successful
========== reg ==========
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders]
"AppData"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming"
"Cache"="%USERPROFILE%\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files"
"Cookies"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies"
"Desktop"="%USERPROFILE%\Desktop"
"Favorites"="%USERPROFILE%\Favorites"
"History"="%USERPROFILE%\AppData\Local\Microsoft\Windows\History"
"Local AppData"="%USERPROFILE%\AppData\Local"
"My Music"="%USERPROFILE%\Music"
"My Pictures"="%USERPROFILE%\Pictures"
"My Video"="%USERPROFILE%\Videos"
"NetHood"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Network Shortcuts"
"Personal"="%USERPROFILE%\Documents"
"Programs"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs"
"Recent"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Recent"
"SendTo"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo"
"Startup"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup"
"Start Menu"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu"
"Templates"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Templates"
"{374DE290-123F-4565-9164-39C4925E467B}"="%USERPROFILE%\Downloads"
"PrintHood"="%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Printer Shortcuts"
-= EOF =-

Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Zřejmě vir - Windows media center
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz