Stránka 3 z 3

Re: Prosim o kontrolu logu

Napsal: 02 úno 2012 13:20
od Mc_Murphy
Zkusíme druhé řešení, ale je jen pro Outlook 2003 - instalace Office 2003 Service Pack 3.

:arrow: Pokud máš MS Outlook 2003, stačí nainstalovat Office 2003 Service Pack 3, který tento problém řeší. Stahovat můžeš přímo ze stránek Microsoftu:
http://www.microsoft.com/downloads/cs-c ... 3C1132F206

Re: Prosim o kontrolu logu

Napsal: 02 úno 2012 13:38
od Mc_Murphy
Když to nepůjde, zkus ještě tento postup:
  • Stáhni si ESET Uninstaller a ulož si jej na Plochu.
  • Restartuj počítač a těsně po startu mačkej opakovaně klávesu [F8] a zvol Nouzový režim (bez práce v síti).
  • Zkus tam najít ten soubor extend.dat (měl by tam někde být) a smaž ho.
  • Potom - stále v Nouzovém režimu - spusť ten jejich odinstalátor.
  • Vrať se do normálního režimu a vyzkoušej Outlook.

Re: Prosim o kontrolu logu

Napsal: 02 úno 2012 14:46
od kosta.m
je abych neco nepodelal:)

Re: Prosim o kontrolu logu

Napsal: 02 úno 2012 15:05
od Mc_Murphy
Nepoděláš. ;) Jen to udělej jak jsem Ti napsal a uvidíš. Buď to zabere, nebo nezabere. :39: