Stránka 3 z 3
Re: prosim o kontrolu logu NB
Napsal: 16 pro 2011 10:37
od vyosek
Pokud je to v zaruce tak zase hodit jim to na hlavu, nic jineho nezbyde
Bud si MB nerozumi s tim SSD diskem nebo je primo poskozeny on

Tohle se na dalku velmi velmi tezko odhaduje a identifikuje
Re: prosim o kontrolu logu NB
Napsal: 16 pro 2011 10:46
od t420
je to v zaruce
kdyz jsem to koupil, bezel asi 6 hodin, dalsi prac. den jel do servisu, po mesici ho privezli a dalsi den jel znovu, po dalsim mesici ho privezli a ted cca 3 mesice "bezi"
SSD jsem tam dal pred par dny, takhle to "funguje" od navratu z druhe reklamace
zdejsi servisy jsou evidentne plne hochstapleru, jinak si to neumim vysvetlit, nebo mate tip na nekoho, kdo to opravdu opravi?
Re: prosim o kontrolu logu NB
Napsal: 16 pro 2011 10:48
od vyosek
Urcite bych to nedaval jinak nez kde to byo koupene, bohuzel musite absolvovat kolecko 4x reklamace, pak si muzete vybrat jestli chcete nove zbozi nebo vratit penize - takto to uklada obchodni zakonik.
Re: prosim o kontrolu logu NB
Napsal: 16 pro 2011 11:04
od t420
no nic, koupim si jiny (ted jiz mainstreamovy "ASUS" za 5000,-), protoze s radoby business NB v ceskem podani zarucniho servisu (byt si nedelam iluze o kvalite cinskeho IBM) je to tragedie - stale jsme na urovni Kazachstanu (vlastni zkusenost)
tento zkusim vyreklamovat, nebo ho dam detem na hrani
moc jste mi pomohli, da se rict , ze jedini!
rad vam alespon symbolicky prispeju na provoz
diky!
Re: prosim o kontrolu logu NB
Napsal: 16 pro 2011 11:09
od vyosek
Nemate zac, rad jsem "pomohl"
A za podporu fora jmene celeho tymu dekuji
