Stránka 2 z 2

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 20 bře 2020 22:48
od Conder
:arrow: Spusti kontrolu integrity systemovych suborov:
  • Otvor Start, napis "cmd" (bez uvodzoviek), klikni pravym tlacitkom mysi na Prikazovy riadok a klikni na Spustit ako spravca
  • Skopiruj a spusti prikaz:

    Kód: Vybrat vše

    DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
  • Po dokonceni skopiruj a spusti druhy prikaz:

    Kód: Vybrat vše

    sfc /scannow
  • Po dokonceni obidvoch prikazov skopiruj a spusti tento prikaz:

    Kód: Vybrat vše

    findstr /c:"[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >> "%userprofile%\desktop\sfcdetails.txt" && copy %windir%\logs\dism\dism.log %userprofile%\desktop\dism.txt
  • Na ploche sa vytvoria subory sfcdetails.txt a dism.txt, tieto subory zabal ho do archivu RAR alebo ZIP a posli ako prilohu k dalsiemu prispevku
  • Restartuj PC a napis ako sa chova PC

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 22 bře 2020 00:06
od wedders
skenovanie prebehlo v pohode akurát posledný príkaz ked som dal tak vypísalo, že skopírovalo na plochu iba jeden dism log, pričom na ploche som nevidel nič (ani po prenastavení zobrazenia skrytých súborov) našiel som to však manuálne snáď je to to v prílohe. po reštarte stále rovnáky problém s youtube videami v chrome :roll:

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 23 bře 2020 23:21
od Conder
Pardon za zdrzanie.

Vyskusaj resetovat nastavenia Chrome podla tohto navodu: https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=sk

Tymto krokom sa odstrania aj rozsirenia. Zalozky a hesla zostanu zachovane.

Ako blokovac reklam odporucam pouzivat uBlock Origin (dostupny pre Chrome aj Firefox).

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 24 bře 2020 02:07
od wedders
áno, to som skúšal ešte pred tým ako som sem písal. ani teraz nepomohlo. dal som tam ten uBlock Origin. nič sa nezmenilo. ale pravdepodobne je to niečo s tým, keď tam nie je nič tak ide všetko ok. včera som preinštaloval znova chrome nakomplet den to nerobilo a večer zas začalo :roll: :roll: :roll:

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 24 bře 2020 19:51
od Conder
Skus otestovat, ci sa to deje aj v inych prehliadacoch, napr. Firefox.

Ak sa vyskytne ta chybova hlaska, pomoze opatovne nacitanie stranky (F5) alebo problem trva aj potom?

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 24 bře 2020 19:57
od wedders
už som spomínal, že to robí len v Chrome. Firefox a IE ide normálne. Po obnovení stranky video normálne spustí. V prípade, že si spustím nejaký mix obľúbených s auto prehrávaním videá sa postupne normálne prehrávajú, ale akonáhle kliknem na iné video ja hneď sa zobrazí hláška a musím to obnovovať. :roll:

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 24 bře 2020 20:03
od Conder
Aha. Skus teda v Chrome vytvorit novy pouzivatelsky profil, v ktorom sa neprihlasuj do Google uctu a otestuj, ci sa bude problem vyskytovat tam.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 25 bře 2020 21:31
od wedders
Včera som ešte raz nakomplet preinštaloval chrome. Asi 10x po sebe som dal obnovu nastavení v preháňači a nejakým zázrakom to prestalo robiť. Spustil som od včera skoro 50 videí a nespravilo to ani raz. takže ešte raz ďakujem pekne za ochotu. :happy: :lock:

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 25 bře 2020 23:36
od Conder
To som rad :)

:arrow: Tak este upraceme po pouzitych nastrojoch:

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 27 bře 2020 08:14
od wedders
# DelFix v1.013 - Logfile created 27/03/2020 at 08:13:05
# Updated 17/04/2016 by Xplode
# Username : tomas - LAPTOP-SIIRVVAF
# Operating System : Windows 10 Home (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\FRST
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\Users\tomas\OneDrive\Desktop\FRST-OlderVersion
Deleted : C:\TDSSKiller.3.1.0.28_19.03.2020_20.06.31_log.txt
Deleted : C:\TDSSKiller.3.1.0.28_19.03.2020_20.08.17_log.txt
Deleted : C:\TDSSKiller.rar
Deleted : C:\Users\tomas\OneDrive\Desktop\adwcleaner_8.0.3.exe
Deleted : C:\Users\tomas\OneDrive\Desktop\FRST64.exe
Deleted : C:\Users\tomas\OneDrive\Desktop\tdsskiller.exe

########## - EOF - ##########

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 27 bře 2020 21:17
od Conder
Toto je OK :)