Stránka 2 z 2

Re: Problém se spouštěním netu - prosím o kontrolu logu

Napsal: 12 srp 2018 23:20
od Antusek
Bohužel tam nic takového nemám viz. obrázek.
okno gmail.jpg
okno gmail.jpg (48.77 KiB) Zobrazeno 1712 x
Dík za další postup.
:)

Re: Problém se spouštěním netu - prosím o kontrolu logu

Napsal: 13 srp 2018 17:47
od Conder
:arrow: V cestine to bude "Zobrazit original"

Re: Problém se spouštěním netu - prosím o kontrolu logu

Napsal: 13 srp 2018 19:23
od Antusek
Díky za vysvětlení. Už mi je to jasné. Četl jsem to jako zobrazit podvodnou zprávu a ono to znamenalo původní zprávu. Posílám ten řádek.

Received-SPF: pass (google.com: domain of bounces-728457445885689307@account.pinterest.com designates 54.149.191.243 as permitted sender) client-ip=54.149.191.243;

Díky za další rady.
:)

Re: Problém se spouštěním netu - prosím o kontrolu logu

Napsal: 13 srp 2018 19:25
od Conder
:arrow: Vyzera to, ze e-mail bol naozaj poslany od Pinterestu.

:arrow: Skus sa prihlasit na https://pinterest.com/login/ alebo skus moznost zabudnute heslo a napis tam e-mailovu adresu. Je mozne, ze ten ucet bol vytvoreny omylom, napr. cez moznost Prihlasit cez Facebook.

Re: Problém se spouštěním netu - prosím o kontrolu logu

Napsal: 13 srp 2018 20:25
od Antusek
Dík za radu v této věci. Předmětný E-mail smažu. Na tom PC, který řešíme budu o víkendu. Pokud tam nebudou nějaké další problémy tak to bude nejspíše o.k.
:)

Re: Problém se spouštěním netu - prosím o kontrolu logu

Napsal: 13 srp 2018 22:44
od Conder
:arrow: OK, potom napis, ci sa vyskytuju este nejake problemy alebo nie.

:arrow: Inak k tomu e-mailu, tym som chcel povedat, ze ten e-mail skutocne prisiel z domeny pinterest.com a to je legitimna socialna siet, preto som odporucil skontrolovat ten ucet.

Re: Problém se spouštěním netu - prosím o kontrolu logu

Napsal: 18 srp 2018 11:02
od Antusek
Problém není úplně stále vyřešen. Po spuštění a naběhnutí Windows dlouho trvá připojení k netu. Několikrát musí proběhnout diagnostika než se to propojí.Pak net funguje. Toto se děje při každém spuštění PC. Modem je nový (Zyxel) neb ten původní přestal fungovat. Také se nahrává více aktualizací Windows než na PC doma. Díky za další rady čím to může být. :)

Re: Problém se spouštěním netu - prosím o kontrolu logu

Napsal: 18 srp 2018 18:17
od Conder
:arrow: Urob screenshot, ake problemy najde diagnostika.

:arrow: Co sa tyka tych aktualizacii, pozri si historiu nainstalovanych aktualizacii, ci sa nainstaluju uspesne alebo je tam zlyhanie.

Re: Problém se spouštěním netu - prosím o kontrolu logu

Napsal: 18 srp 2018 21:21
od Antusek
Provedu zítra. Pak odpoledne jedu domů a budu až další víkend.
:)

Re: Problém se spouštěním netu - prosím o kontrolu logu

Napsal: 19 srp 2018 00:29
od Conder
OK, pockam :)

Re: Problém se spouštěním netu - prosím o kontrolu logu

Napsal: 19 srp 2018 09:11
od Antusek
Tak jsme asi přišli na to proč net hned nenaskočí. Modemu trvá cca 4 minuty než komplet naběhne. Máme modem značky Zyxel. Je to v pořádku? Pak net běží.
Díky za rady. :)

Re: Problém se spouštěním netu - prosím o kontrolu logu

Napsal: 19 srp 2018 17:56
od Conder
:arrow: Povedal by som, ze je toto je OK.

Re: Problém se spouštěním netu - prosím o kontrolu logu

Napsal: 22 srp 2018 19:17
od Antusek
Dle sdělení je to zatím o.k. Díky za pomoc.
Pokud se něco objeví napíšu nové téma.
:)
:closed:

Re: Problém se spouštěním netu - prosím o kontrolu logu

Napsal: 22 srp 2018 19:47
od Conder
Nie je zaco, rad som pomohol :)