Stránka 2 z 2

Re: Problem s Firefox

Napsal: 26 pro 2017 14:58
od hijack
Plocha velikost má 115 MB.

Re: Problem s Firefox

Napsal: 26 pro 2017 15:07
od hijack
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 23-12-2017 01
Ran by User (26-12-2017 15:02:58) Run:1
Running from C:\Users\User\Desktop
Loaded Profiles: User (Available Profiles: User)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:

SearchScopes: HKLM -> DefaultScope value is missing
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4080920950-73230-1665257507-1000 -> {C0C3A6C6-03BC-4195-8FCB-AEA091301353} URL =

FF ExtraCheck: C:\Program Files\mozilla firefox\defaults\pref\dsengine.js [2017-12-23] <==== ATTENTION (Points to *.cfg file)
FF ExtraCheck: C:\Program Files\mozilla firefox\dsengine.cfg [2017-12-23] <==== ATTENTION

Hosts:
EmptyTemp:
Reboot:
End
*****************

Processes closed successfully.
Restore point was successfully created.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value restored successfully
"HKU\S-1-5-21-4080920950-73230-1665257507-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{C0C3A6C6-03BC-4195-8FCB-AEA091301353}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{C0C3A6C6-03BC-4195-8FCB-AEA091301353} => key not found
C:\Program Files\mozilla firefox\defaults\pref\dsengine.js => moved successfully
C:\Program Files\mozilla firefox\dsengine.cfg => moved successfully
C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => moved successfully
Hosts restored successfully.

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 8388608 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 25782743 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 126077652 B
Edge => 0 B
Chrome => 13174704 B
Firefox => 381031990 B
Opera => 17695630 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Users => 0 B
Default => 0 B
Public => 0 B
ProgramData => 0 B
systemprofile => 33058 B
systemprofile32 => 33618 B
LocalService => 66228 B
NetworkService => 5336 B
User => 1236752489 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 1.7 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 15:03:34 ====

Re: Problem s Firefox

Napsal: 26 pro 2017 16:05
od Márty84
Nastala nejaka zmena?

Re: Problem s Firefox

Napsal: 26 pro 2017 16:08
od hijack
Je to pořád stejné. Pořád tam je Yahoo.

Re: Problem s Firefox

Napsal: 26 pro 2017 17:00
od Márty84
V logu to bohuzel neni videt, takze to nemuzu dat do skriptu....


:arrow: Postupujte podle navodu kolegy
vyosek píše: :arrow: Stahnete Junkware Removal Tool http://thisisudax.org/downloads/JRT.exe
  • Ulozte nejlepe na plochu
  • Po spusteni se zobrazi licencni podminky, stisknete libovolnou klavesu
  • Probehne vytvoreni zalohy a nasledne prohledavani
  • Probehne skenovani a pak se objevi log, pripadne bude ulozen v c:\JRT jako JRT.txt, ten sem vlozte

:arrow: Postupujte podle navodu kolegy
vyosek píše: :arrow: Stahnete Zoek.exe http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe a ulozte jej na plochu
  • Kliknete na Zoek pravym a dejte Run As Administrator ci Spustit jako spravce
  • Do okna vlozte skript nize
  • Kód: Vybrat vše

    autoclean;
    autoclean;
    resethosts;
    emptyclsid;
    IEdefaults;
    FFdefaults;
    CHRdefaults;
    emptyIEcache;
    emptyFFcache;
    emptyCHRcache;
    emptyalltemp;
    emptyflash;
    emptyjava;
    emptyrecycle.bin;
  • Nasledne kliknete na Run Script
  • PC provede opravu, restartuje se a da Vam log, jeho obsah vlozte sem

Re: Problem s Firefox

Napsal: 26 pro 2017 17:18
od hijack
Márty84 píše:V logu to bohuzel neni videt, takze to nemuzu dat do skriptu....
Ale teď změna nastala. Pomohlo to, co se mi předtím Vaším Fixlogem nedařilo ani zanic.

Ve FireFox:
I když bylo pořád natvrdo v políčku Hledat napsané Yahoo, tak po "Změnit nastavení vyhledávání " a "Výchozí vyhledávací modul" -smazat všechno kromě Google. Ve "Vyhledávání jedním klepnutím" opět smazat Yahoo pomocí "Odebrat".

Pak restart počítač a ve Firefoxu už nebylo ve Hledat Yahoo.
(Předtím se tam vždy objevil s Yahoo.) Ten Fixlog musel smazat něco, co ten malware nebo co to vlastně bylo, vždycky odněkud natáhnul.

Ten postup od kolegy vyosek už dělat nemusím. Děkuji Vám všem za pomoc.

Re: Problem s Firefox

Napsal: 26 pro 2017 17:26
od Márty84
hijack píše:Ten Fixlog musel smazat něco
Ano, mazal 2 zaznamy firefoxu, ale nebylo to primo yahoo. Jsem rad, ze to zabralo aspon takto :-)

Jinak posledni moznost by byl Zoek, ktery da prohlizece do vychoziho nastaveni. Pak uz jen reinstal prohlizece.

Tak uz jen doporuceny uklid...


:!: Vsechny tyto programy - vcetne pripadne instalace - spoustejte jako spravce (kliknete na ne pravym mysidlem a zvolte - Spustit jako spravce)

:arrow:
vyosek píše: :arrow: DelFix https://toolslib.net/downloads/finish/2/
  • Stahnete a spustte
  • Ponechte zatrzitkou pouze u volby Remove disinfection tools
  • Kliknete na Run
:arrow: Stahnete Ccleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner a spustte.
Pri instalaci pozor na toolbar (ci jine doplnky), jestli vam nabidne jeho instalaci, tak zruste zatrzitko.
Po spusteni se ocitnete ve funkci Cistic. Vlevo je spousta zatrzitek. Pozor dejte hlavne na kos, pokud nechate zatrzene, vzdy ho vysype.
Dale, podle toho jak je nastaven, smaze vsechna hesla ulozena na netu!!! Takze jestli mate nastavene, at si pocitac hesla pamatuje (coz neni pro bezpecnost dobre), budete je muset pak napsat znova rucne (napr mail, facebook, ruzna fora atd.)
Kliknete na Analyzovat a az dokonci analyzu, kliknete na Spustit Cleaner.
Potom kliknete vlevo na funkci Registry
Kliknete na Hledej problemy, kdyz najde, kliknete na Opravit problemy. Nabidne Vam zalohu, tu udelejte a ulozte ji tak, at ji v pripade potreby najdete.
Funkce Nastroje umoznuje odinstalovani programu. Je dukladnejsi nez samotny windows!
(Pokud je v pc vice uzivatelskych uctu, pouzijte program i v nich)

:arrow: Defragmentujte disk(y) (SSD Disky ne!)
Stahnete program Defraggler https://www.piriform.com/defraggler/download/standard
Pri instalaci opet pozor na toolbar a dalsi nesmysly.
Po nainstalovani program spustte a kliknete na Analyzovat, po analyze kliknete na Defragmentovat a programek odvede svou praci.



hijack píše:Děkuji Vám všem za pomoc.
Nemate zac! ;-)

Mejte se a treba zase nekdy :bye:

:closed: