Stránka 2 z 3

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Napsal: 25 říj 2017 16:52
od Rudy
Nainstalujte ProcessExplorer: http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ ... -explorer/ a pokuste se zjistit konkrétní proces, který přes svchost (síťová služba) zatěžuje systém.

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Napsal: 25 říj 2017 18:40
od jirkamm
Dobrý den.
Nainstalováno. Ale moc toho nevidím. Poradíte mi jak to odhalit?
process.png
process.png (69.06 KiB) Zobrazeno 2015 x

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Napsal: 25 říj 2017 18:42
od jirkamm
události nepomůžou?

Název protokolu:Microsoft-Windows-AppModel-Runtime/Admin
Zdroj: Microsoft-Windows-AppModel-Runtime
Datum: 25.10.2017 18:38:44
ID události: 69
Kategorie úlohy:Není
Úroveň: Chyba
Klíčová slova: Process
Uživatel: SYSTEM
Počítač: CAM
Popis:
Změna stavu modulu AppModel Runtime pro balíček Microsoft.WindowsCalculator_10.1710.2791.0_x64__8wekyb3d8bbwe a uživatele CAM\Jirka selhala s chybou 0x490 (aktuální stav = 0x0, požadovaný stav = 0x20).
Kód XML události:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Microsoft-Windows-AppModel-Runtime" Guid="{F1EF270A-0D32-4352-BA52-DBAB41E1D859}" />
<EventID>69</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>2</Level>
<Task>0</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x2000000000000001</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2017-10-25T16:38:44.398508300Z" />
<EventRecordID>252</EventRecordID>
<Correlation ActivityID="{D02A72C3-4D17-0000-4785-33D0174DD301}" />
<Execution ProcessID="5592" ThreadID="9984" />
<Channel>Microsoft-Windows-AppModel-Runtime/Admin</Channel>
<Computer>CAM</Computer>
<Security UserID="S-1-5-18" />
</System>
<EventData>
<Data Name="ErrorCode">1168</Data>
<Data Name="PackageFullName">Microsoft.WindowsCalculator_10.1710.2791.0_x64__8wekyb3d8bbwe</Data>
<Data Name="User">S-1-5-21-3683090166-1546585941-3505285221-1001</Data>
<Data Name="DesiredStatus">32</Data>
<Data Name="CurrentStatus">0</Data>
</EventData>
</Event>

Název protokolu:Microsoft-Windows-AppModel-Runtime/Admin
Zdroj: Microsoft-Windows-AppModel-Runtime
Datum: 25.10.2017 18:38:42
ID události: 69
Kategorie úlohy:Není
Úroveň: Chyba
Klíčová slova: Process
Uživatel: SYSTEM
Počítač: CAM
Popis:
Změna stavu modulu AppModel Runtime pro balíček Microsoft.StorePurchaseApp_11709.1710.17001.0_x64__8wekyb3d8bbwe a uživatele CAM\Jirka selhala s chybou 0x490 (aktuální stav = 0x0, požadovaný stav = 0x20).
Kód XML události:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Microsoft-Windows-AppModel-Runtime" Guid="{F1EF270A-0D32-4352-BA52-DBAB41E1D859}" />
<EventID>69</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>2</Level>
<Task>0</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x2000000000000001</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2017-10-25T16:38:42.879068000Z" />
<EventRecordID>248</EventRecordID>
<Correlation ActivityID="{D02A72C3-4D17-0001-02C8-35D0174DD301}" />
<Execution ProcessID="5592" ThreadID="776" />
<Channel>Microsoft-Windows-AppModel-Runtime/Admin</Channel>
<Computer>CAM</Computer>
<Security UserID="S-1-5-18" />
</System>
<EventData>
<Data Name="ErrorCode">1168</Data>
<Data Name="PackageFullName">Microsoft.StorePurchaseApp_11709.1710.17001.0_x64__8wekyb3d8bbwe</Data>
<Data Name="User">S-1-5-21-3683090166-1546585941-3505285221-1001</Data>
<Data Name="DesiredStatus">32</Data>
<Data Name="CurrentStatus">0</Data>
</EventData>
</Event>

Název protokolu:Microsoft-Windows-AppModel-Runtime/Admin
Zdroj: Microsoft-Windows-AppModel-Runtime
Datum: 25.10.2017 18:38:40
ID události: 69
Kategorie úlohy:Není
Úroveň: Chyba
Klíčová slova: Process
Uživatel: SYSTEM
Počítač: CAM
Popis:
Změna stavu modulu AppModel Runtime pro balíček Microsoft.WindowsSoundRecorder_10.1710.2861.0_x64__8wekyb3d8bbwe a uživatele CAM\Jirka selhala s chybou 0x490 (aktuální stav = 0x0, požadovaný stav = 0x20).
Kód XML události:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Microsoft-Windows-AppModel-Runtime" Guid="{F1EF270A-0D32-4352-BA52-DBAB41E1D859}" />
<EventID>69</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>2</Level>
<Task>0</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x2000000000000001</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2017-10-25T16:38:40.409005800Z" />
<EventRecordID>246</EventRecordID>
<Correlation ActivityID="{D02A72C3-4D17-0001-D2BA-35D0174DD301}" />
<Execution ProcessID="5592" ThreadID="9984" />
<Channel>Microsoft-Windows-AppModel-Runtime/Admin</Channel>
<Computer>CAM</Computer>
<Security UserID="S-1-5-18" />
</System>
<EventData>
<Data Name="ErrorCode">1168</Data>
<Data Name="PackageFullName">Microsoft.WindowsSoundRecorder_10.1710.2861.0_x64__8wekyb3d8bbwe</Data>
<Data Name="User">S-1-5-21-3683090166-1546585941-3505285221-1001</Data>
<Data Name="DesiredStatus">32</Data>
<Data Name="CurrentStatus">0</Data>
</EventData>
</Event>

Název protokolu:Microsoft-Windows-Kernel-EventTracing/Admin
Zdroj: Microsoft-Windows-Kernel-EventTracing
Datum: 25.10.2017 18:38:11
ID události: 2
Kategorie úlohy:Session
Úroveň: Chyba
Klíčová slova: Session
Uživatel: NETWORK SERVICE
Počítač: CAM
Popis:
Relaci se nepodařilo spustit, protože došlo k následující chybě: 0xC0000022.
Kód XML události:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Microsoft-Windows-Kernel-EventTracing" Guid="{B675EC37-BDB6-4648-BC92-F3FDC74D3CA2}" />
<EventID>2</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>2</Level>
<Task>2</Task>
<Opcode>12</Opcode>
<Keywords>0x8000000000000010</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2017-10-25T16:38:11.266961100Z" />
<EventRecordID>27</EventRecordID>
<Correlation />
<Execution ProcessID="6352" ThreadID="6236" />
<Channel>Microsoft-Windows-Kernel-EventTracing/Admin</Channel>
<Computer>CAM</Computer>
<Security UserID="S-1-5-20" />
</System>
<EventData>
<Data Name="SessionName">
</Data>
<Data Name="FileName">
</Data>
<Data Name="ErrorCode">3221225506</Data>
<Data Name="LoggingMode">293609474</Data>
</EventData>
</Event>

Název protokolu:Microsoft-Windows-User Device Registration/Admin
Zdroj: Microsoft-Windows-User Device Registration
Datum: 25.10.2017 18:34:44
ID události: 360
Kategorie úlohy:Není
Úroveň: Upozornění
Klíčová slova:
Uživatel: CAM\Jirka
Počítač: CAM
Popis:
Windows Hello for Business provisioning will not be launched.
Device is AAD joined ( AADJ or DJ++ ): Not Tested
User has logged on with AAD credentials: No
Windows Hello for Business policy is enabled: Not Tested
Local computer meets Windows hello for business hardware requirements: Not Tested
User is not connected to the machine via Remote Desktop: Yes
User certificate for on premise auth policy is enabled: Not Tested
Machine is governed by none policy.
See https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=832647 for more details.
Kód XML události:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Microsoft-Windows-User Device Registration" Guid="{23B8D46B-67DD-40A3-B636-D43E50552C6D}" />
<EventID>360</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>3</Level>
<Task>0</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x8000000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2017-10-25T16:34:44.008517200Z" />
<EventRecordID>40</EventRecordID>
<Correlation />
<Execution ProcessID="7312" ThreadID="7952" />
<Channel>Microsoft-Windows-User Device Registration/Admin</Channel>
<Computer>CAM</Computer>
<Security UserID="S-1-5-21-3683090166-1546585941-3505285221-1001" />
</System>
<EventData>
<Data Name="Message">Windows Hello for Business provisioning will not be launched.</Data>
<Data Name="DeviceIsJoined">Not Tested</Data>
<Data Name="AADPrt">No</Data>
<Data Name="NgcPolicyEnabled">Not Tested</Data>
<Data Name="NgcHardwarePolicyMet">Not Tested</Data>
<Data Name="UserIsRemote">Yes</Data>
<Data Name="LogonCertRequired">Not Tested</Data>
<Data Name="MachinePolicySource">none</Data>
</EventData>
</Event>

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Napsal: 25 říj 2017 19:10
od Rudy
Na zkoušku vypněte WindowsDefender.

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Napsal: 25 říj 2017 19:20
od jirkamm
Ten mám v nastavení vypnutý.

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Napsal: 25 říj 2017 20:03
od Rudy
V bublině na výše uvedeném obrázku máte něco o firewallu v WD. Ten vypněte.

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Napsal: 25 říj 2017 20:22
od jirkamm
snažím se ho vypnout v msconfigu a dám použít a on se zase zaháčkuje. i po restartu je zaháčkovaný.

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Napsal: 25 říj 2017 20:59
od Rudy

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Napsal: 25 říj 2017 21:16
od jirkamm
díky.
jak v privátní tak ve veřejné síti je WDef vypnutý a stav procesoru je stejný - 70%.

v msconfig se tváří "Firewall v programu Windows Defender" jako zapnutý. neva?

díky moc jirka

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Napsal: 26 říj 2017 18:07
od Rudy
Měl byste ho zkusit vypnout. Možná, že to není ono, ale vyzkoušet se to musí.

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Napsal: 26 říj 2017 18:56
od jirkamm
Dobrý den.

WDef jsem již včera dle návodu vypnul, potvrdil a restartoval. A v msconfig se to tvářilo jako stále zapnuté a tam to vypnout nešlo.

Četl jsem, že jsou problémy s poslední aktualizací W10.
https://www.novinky.cz/internet-a-pc/so ... ikace.html
Nemůže to být v tom? Vím, že píšou, že mizí aplikace ale moc jim nevěřím.

Začínám uvažovat o kompletní reinstalaci W10. Původně to bylo W8 a pak jsem přešel na W10.
V práci mám čistý W10 a jsou tam nějaké rozdíly. Např. V Corelu se mi na W8/W10 nezobrazují náhledy při otevírání souboru.

P.S. Nachal jsem to běžet jak to bylo se zapnutým WDef a proces jsem vypnul ve správci úloh. Procesor spadnul na cca 5%. Cca po 5min se znovu sám spustil.

Děkuji moc a přeji hezký den. Jirka

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Napsal: 26 říj 2017 19:03
od Rudy
S aktualizací mohou mít některé konfigurace problém. Můžete zkusit ji odinstalovat. Záleží na tom, zda ten problém nastal až po té aktualizaci.

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Napsal: 26 říj 2017 21:12
od jirkamm
Před aktualizací jsem si toho nikdy nevšiml.
Nepovažuji se za "slepého" uživatele PC. Snažím se vyhovět já jemu (pravidelnou údržbou) a on poslouží mě.
Tak si myslím, že bych si toho všimnul.
Zkusím to odinstalovat.

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Napsal: 27 říj 2017 16:48
od Rudy
OK.

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Napsal: 27 říj 2017 19:19
od jirkamm
Dobrý den.

Tak jsem se včera zkoušel vrátit k původní verzi W10 a dopadlo to úspěšně. Procesor byl na 3%. Takže ok.
Jen mi to pokopalo ESET. Musel jsem ho ručně odmazat z registrů, protože nešel odinstalovat ani nainstalovat.

Dal jsem aktualizaci zpět a jsem tak kde jsem byl. Procesor na 70%.

A teď nevím jestli se vrátit zpátky a měsíc počkat a pak to zkusit zaktualizovat
nebo
nechat to běžet na 70% a čekat až to mrkwosoft opraví
a nebo
to smazat a udělat čistou instalaci bez původních W8-iček.

Jsem pro poslední volbu ale totálně se mi do toho nechce.

Nebo Vás napadá jiná možnost?

Díky jirka