Stránka 2 z 3

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 09 kvě 2017 12:05
od vecerrov
Zkoušela jsem ho už předtím obnovit, údajně se mj. měly smazat všechny doplňky, přitom po restartu notebooku se opět objevila okna IE a na liště bylo vidět to logo Amazon Assistant (v seznamu doplňků se nezobrazoval). Poté jsem ho přes funkce vypnula, místo něj se však po restartu zobrazilo neskutečné množství chybových hlášek "chyba skriptu" - tolik, až je kolem okna černý rámeček, ve správci úloh je taky nekonečný "zástup" položek "Microsoft (R) HTML Application host" - chyba skriptu (viz. příloha). Zkoušela jsem je přes správce úloh ukončit, ale stále naskakují nové.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 09 kvě 2017 12:11
od vecerrov
Zde ještě přikládám správce úloh.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 09 kvě 2017 17:09
od Rudy
OK. Zkuste tedy alespoň obnovu systému k datu, kdy korektně fungoval. Tu hlášku nezpůsobuje vir, nýbrž faktická chyba ve skriptování.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 09 kvě 2017 18:52
od vecerrov
Body obnovení vytvářím pravidelně, v tom by nebyl problém. Teď jsem ale dorazila domů, zapnula notebook a po stisknutí tlačítka na zapnutí se zobrazila modrá obrazovka "v počítači došlo k problému a je třeba jej restartovat...", kód chyby zněl: KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
Po restartu se dlouho načítala obrazovka zamčení, když jsem zadala heslo, opět reakce systému trvala dlouho. Po nějaké době se objevila pouze černá obrazovka (bez lišty a zástupců atd.) a ona chybová hláška "chyba skriptu". Funguje pouze kombinace ctrl+alt+delete, kde jsem spustila správce úloh, ale jinak nic jiného.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 09 kvě 2017 18:59
od Rudy
Tak to je chyba systému, nebo hardwaru. Otevřte adresář c:\windows\minidump. Sobr, nebo sobory, které tam najdete zabalte do raru a přiložte k vašemu příštímu postu.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 09 kvě 2017 20:03
od vecerrov
Jenže jak to mám provést, když jediné co je na notebooku je černá obrazovka a chybová hláška a jediná zkratka, která funguje je ctrl+alt+delete? :( Píšu sem z mobilu.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 09 kvě 2017 20:07
od Rudy
Zkuste to v nouz. režimu.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 09 kvě 2017 20:17
od vecerrov
A do toho se dostanu jak? Jsem opravdu laik. :D

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 09 kvě 2017 21:02
od Rudy

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 10 kvě 2017 07:20
od vecerrov
Po restartu se dnes notebook už zapnul normálně (ačkoli to trvalo déle než obvykle), ale myslím, že tam ještě nějakou havěť určitě mám, neb po spuštění jsem si všimla na ploše zástupců Mozzily a Chromu, i když jsem tam nic z toho neinstalovala + byli připnutí na spodní liště (bůhví co dalšího tam je ještě nainstalováno). Když jsem chtěla zazipovat soubor ve složce minidump, nešlo to - chybová hláška "soubor nebyl nalezen nebo nemáte oprávnění jej číst". (na tomto notebooku je pouze můj účet - jsem správce)

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 10 kvě 2017 17:23
od Rudy
Sobor minidumpu někam zkopírujte a zabalte jej jako zkopírovaný. Pak ho přiložte sem.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 10 kvě 2017 17:49
od vecerrov
Minidump mi nejde zkopírovat. :?:

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 10 kvě 2017 19:02
od Rudy
Zkuste to v nouz. režimu.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 10 kvě 2017 20:24
od vecerrov
Přikládám zazipovaný soubor z minidumpu.

Re: Prosím o kontrolu logu

Napsal: 10 kvě 2017 21:25
od Rudy
Zkuste přeinstalovat ovladač zákl. desky (chipsetu).