Stránka 2 z 2

Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává

Napsal: 13 pro 2016 23:01
od ImKubass
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 07-12-2016
Ran by User (13-12-2016 22:52:40) Run:2
Running from C:\Users\User\Desktop
Loaded Profiles: User (Available Profiles: User)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
CloseProcesses:
Hosts:

HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\...\MountPoints2: {8de2f1f7-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc} - "G:\SETUP.EXE"

HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\...\MountPoints2: {8de2f4bf-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc} - "H:\Setup.exe"

HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\...\MountPoints2: {d8076dc7-fcf3-11e5-82d3-801934c2cfbc} - "I:\SETUP.EXE"

HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\...\MountPoints2: {ddd564f2-1cd6-11e5-825c-801934c2cfbc} - "G:\setup.exe"

ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
END
*****************

Restore point was successfully created.
Processes closed successfully.
C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => moved successfully
Hosts restored successfully.
"HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{8de2f1f7-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{8de2f1f7-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{8de2f4bf-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{8de2f4bf-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{d8076dc7-fcf3-11e5-82d3-801934c2cfbc}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{d8076dc7-fcf3-11e5-82d3-801934c2cfbc} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{ddd564f2-1cd6-11e5-825c-801934c2cfbc}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{ddd564f2-1cd6-11e5-825c-801934c2cfbc} => key not found.
"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avast" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => key not found.

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 12582912 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 10713695 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 531529 B
Edge => 0 B
Chrome => 475531365 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 128 B
systemprofile32 => 438 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 0 B
User => 27518318 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 502.5 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 22:53:22 ====

Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává

Napsal: 14 pro 2016 15:20
od sorcer
Logy jsou v pořádku. Odstraníme utility, jak se nyní Pc chová?

1) Stahnete a spustte DelFix - https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/
2) Oznacte pouze moznost "Remove disinfection tools"
3) Klik na Run

Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává

Napsal: 14 pro 2016 16:45
od ImKubass
Wifi stále vypadává. Takže jsem si dokoupil extrerní wifi adaptér a Wifi signál již nevypadává a všechno funguje jak má. Z toho usuzuji že, problém je bohužel v hardwaru, zřejmě odchází intérní Wifi adaptér :(

Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává

Napsal: 14 pro 2016 17:14
od sorcer
1) Toto se děje pouze u Vašeho PC?
2) Ostatní zařízení v domácnosti drží stabilně signál?
3) Zkusil jste jiný ovladač?

Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává

Napsal: 14 pro 2016 19:34
od ImKubass
1) Ano, děje se to pouze u mého notebooku. Děje se to na jakékoliv síti.
2) Ostatní zařízení bez problému.
3) Ovladače jsem zkoušel přeinstalovávat a instalovat nový a beze změny.

Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává

Napsal: 14 pro 2016 22:59
od sorcer
1) internet explorer/Firefox/Opera způsobují to samé?
2) Starsi ovladač (né nejnovější) jste zkoušel?
3) problém nastává sporadicky či na konkrétním webu/ konkrétní činnosti (stream videa/ stahování atd)

Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává

Napsal: 15 pro 2016 13:00
od ImKubass
1) V každým prohlížeči se to chovalo stejně. Zamrznutí prohlížeče a pak výpadek Wifi.
2) Problém se vyskytoval i u původního ovladače, který jsem poté aktualizoval na nejnovější. Beze změny. Ještě starší ovladač jsem nezkoušel.
3) Problém nastává čistě náhodně, ať se koukám na videa nebo mám jen otevřený stránky.

Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává

Napsal: 17 pro 2016 12:34
od sorcer
Rozumím, pokud se Vám toto stává i v jiných sítích než Vaší domácí, tipoval bych že na vině bude WLAN adaptér uvnitř ntb. Tento se dá poměrně snadno vyměnit. Jen pozor na porušení záruky. Máte ještě nějaké dotazy/problémy ?

Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává

Napsal: 17 pro 2016 19:15
od ImKubass
Prozatím si vystačím s extérním adaptérem. Případně zkusím reklamaci.
Je to vše, děkuji moc.

Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává

Napsal: 19 pro 2016 14:08
od sorcer
Rádo se stalo. :closed: