
Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 07-12-2016
Ran by User (13-12-2016 22:52:40) Run:2
Running from C:\Users\User\Desktop
Loaded Profiles: User (Available Profiles: User)
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
Start
CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
CloseProcesses:
Hosts:
HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\...\MountPoints2: {8de2f1f7-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc} - "G:\SETUP.EXE"
HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\...\MountPoints2: {8de2f4bf-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc} - "H:\Setup.exe"
HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\...\MountPoints2: {d8076dc7-fcf3-11e5-82d3-801934c2cfbc} - "I:\SETUP.EXE"
HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\...\MountPoints2: {ddd564f2-1cd6-11e5-825c-801934c2cfbc} - "G:\setup.exe"
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
END
*****************
Restore point was successfully created.
Processes closed successfully.
C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => moved successfully
Hosts restored successfully.
"HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{8de2f1f7-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{8de2f1f7-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{8de2f4bf-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{8de2f4bf-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{d8076dc7-fcf3-11e5-82d3-801934c2cfbc}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{d8076dc7-fcf3-11e5-82d3-801934c2cfbc} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{ddd564f2-1cd6-11e5-825c-801934c2cfbc}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{ddd564f2-1cd6-11e5-825c-801934c2cfbc} => key not found.
"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avast" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => key not found.
=========== EmptyTemp: ==========
BITS transfer queue => 12582912 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 10713695 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 531529 B
Edge => 0 B
Chrome => 475531365 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 128 B
systemprofile32 => 438 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 0 B
User => 27518318 B
RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 502.5 MB temporary data Removed.
================================
The system needed a reboot.
==== End of Fixlog 22:53:22 ====
Ran by User (13-12-2016 22:52:40) Run:2
Running from C:\Users\User\Desktop
Loaded Profiles: User (Available Profiles: User)
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
Start
CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
CloseProcesses:
Hosts:
HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\...\MountPoints2: {8de2f1f7-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc} - "G:\SETUP.EXE"
HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\...\MountPoints2: {8de2f4bf-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc} - "H:\Setup.exe"
HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\...\MountPoints2: {d8076dc7-fcf3-11e5-82d3-801934c2cfbc} - "I:\SETUP.EXE"
HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\...\MountPoints2: {ddd564f2-1cd6-11e5-825c-801934c2cfbc} - "G:\setup.exe"
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
END
*****************
Restore point was successfully created.
Processes closed successfully.
C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => moved successfully
Hosts restored successfully.
"HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{8de2f1f7-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{8de2f1f7-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{8de2f4bf-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{8de2f4bf-1f12-11e5-825f-801934c2cfbc} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{d8076dc7-fcf3-11e5-82d3-801934c2cfbc}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{d8076dc7-fcf3-11e5-82d3-801934c2cfbc} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-3202558833-1069189178-1228024318-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{ddd564f2-1cd6-11e5-825c-801934c2cfbc}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{ddd564f2-1cd6-11e5-825c-801934c2cfbc} => key not found.
"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avast" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => key not found.
=========== EmptyTemp: ==========
BITS transfer queue => 12582912 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 10713695 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 531529 B
Edge => 0 B
Chrome => 475531365 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 128 B
systemprofile32 => 438 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 0 B
User => 27518318 B
RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 502.5 MB temporary data Removed.
================================
The system needed a reboot.
==== End of Fixlog 22:53:22 ====
Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává
Logy jsou v pořádku. Odstraníme utility, jak se nyní Pc chová?
1) Stahnete a spustte DelFix - https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/
2) Oznacte pouze moznost "Remove disinfection tools"
3) Klik na Run
1) Stahnete a spustte DelFix - https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/
2) Oznacte pouze moznost "Remove disinfection tools"
3) Klik na Run
Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává
Wifi stále vypadává. Takže jsem si dokoupil extrerní wifi adaptér a Wifi signál již nevypadává a všechno funguje jak má. Z toho usuzuji že, problém je bohužel v hardwaru, zřejmě odchází intérní Wifi adaptér 

Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává
1) Toto se děje pouze u Vašeho PC?
2) Ostatní zařízení v domácnosti drží stabilně signál?
3) Zkusil jste jiný ovladač?
2) Ostatní zařízení v domácnosti drží stabilně signál?
3) Zkusil jste jiný ovladač?
Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává
1) Ano, děje se to pouze u mého notebooku. Děje se to na jakékoliv síti.
2) Ostatní zařízení bez problému.
3) Ovladače jsem zkoušel přeinstalovávat a instalovat nový a beze změny.
2) Ostatní zařízení bez problému.
3) Ovladače jsem zkoušel přeinstalovávat a instalovat nový a beze změny.
Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává
1) internet explorer/Firefox/Opera způsobují to samé?
2) Starsi ovladač (né nejnovější) jste zkoušel?
3) problém nastává sporadicky či na konkrétním webu/ konkrétní činnosti (stream videa/ stahování atd)
2) Starsi ovladač (né nejnovější) jste zkoušel?
3) problém nastává sporadicky či na konkrétním webu/ konkrétní činnosti (stream videa/ stahování atd)
Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává
1) V každým prohlížeči se to chovalo stejně. Zamrznutí prohlížeče a pak výpadek Wifi.
2) Problém se vyskytoval i u původního ovladače, který jsem poté aktualizoval na nejnovější. Beze změny. Ještě starší ovladač jsem nezkoušel.
3) Problém nastává čistě náhodně, ať se koukám na videa nebo mám jen otevřený stránky.
2) Problém se vyskytoval i u původního ovladače, který jsem poté aktualizoval na nejnovější. Beze změny. Ještě starší ovladač jsem nezkoušel.
3) Problém nastává čistě náhodně, ať se koukám na videa nebo mám jen otevřený stránky.
Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává
Rozumím, pokud se Vám toto stává i v jiných sítích než Vaší domácí, tipoval bych že na vině bude WLAN adaptér uvnitř ntb. Tento se dá poměrně snadno vyměnit. Jen pozor na porušení záruky. Máte ještě nějaké dotazy/problémy ?
Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává
Prozatím si vystačím s extérním adaptérem. Případně zkusím reklamaci.
Je to vše, děkuji moc.
Je to vše, děkuji moc.
Re: Prosím o kontrolu logu - WiFi vypadává
Rádo se stalo. 
