Stránka 2 z 2

Re: Prosím o kontrolu logu.

Napsal: 06 pro 2016 17:13
od Roli
David27 píše:ještě další problém.Když nainstaluji CrystalDiskInfo tak to píše disk nenalezen.I když ho spustím jako správce.Na Windows XP nebo 10 to funguje bez problému.
Dost možná máš typ HDD který nepodporuje nebo jej neumí číst.
David27 píše:Další problém na 7 je,když chci vytisknou obrázek z Windows prohlížeču fotografijí,tak z tiskárny vyjede prázdný papír.
Nezlob se na mě, ale tohle už je problém mezi klávesnicí a židlí stejně jak to zmizení ikon z nabídky Start. Zkontroluj si nastavení tisku, tiskárny, zkus jiný prohlížeč obrázků.

Re: Prosím o kontrolu logu.

Napsal: 06 pro 2016 17:50
od David27
Z jiného programu na obrázky to jde.
Můžete to zamčít :)

Re: Prosím o kontrolu logu.

Napsal: 07 pro 2016 17:15
od Roli
David27 píše:Můžete to zamčít :)
:lock: