Stránka 2 z 2
Re: Prosím o pomoc
Napsal: 11 říj 2016 21:09
od saly.m
zatím dobrý, uvidíme ...
Zatím děkuji
Re: Prosím o pomoc
Napsal: 11 říj 2016 21:10
od Rudy
Zatím není zač!

Re: Prosím o pomoc
Napsal: 12 říj 2016 14:46
od saly.m
Tak pořád stejný

... zajímavé, že celý den dobrý a až teď to zase ožilo...
Re: Prosím o pomoc
Napsal: 12 říj 2016 17:19
od Rudy
FF zazálohuje pomocí MozBackup:
http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ ... mozbackup/ a Chrome pomocí ChromeBackup:
http://www.stahuj.centrum.cz/internet_a ... me-backup/ . Pak oba prohlížeče odinstalujte vč. jejich profilů (podadresáře Mozilla a Chrome v c:\users\Acer\appdata\local, c:\users\Acer\appdata\roaming, c:\users\Acer\data aplikací, c:\users\Acer\local settings a v c:\program data musí být smazány. Pak proveďte novou, čistou instalaci obou prohlížečů a zpět ze záloh nakopírujte pouze záložky a hesla.
Re: Prosím o pomoc
Napsal: 12 říj 2016 21:04
od saly.m
Za předpokladu, že jsem to udělala správně (odinstalovala a pak smazala u C: vše co v sobě obsahovalo Chrom, Firefox) to nepomohlo ... Jak jsem nainstalovala znovu FF, tak hned po druhém kliku mě to přesměrovalo

((((((((((
Re: Prosím o pomoc
Napsal: 12 říj 2016 21:22
od Rudy
Důležité je smazat všechny výše uvedené podadresáře. Pokud se to nestane, nová instalace si to natáhne znovu. Zkuste tuto utilitu:
http://www.stahuj.centrum.cz/internet_a ... -clean-up/ .
Re: Prosím o pomoc
Napsal: 21 říj 2016 18:25
od saly.m
Tak jsem to jeste projela Zemanou (neco nasla) a odinstalovala to snad poradne a jsme uz nekolik dni ok ... Tak dekuji moc.
Pekny vecer Marie
Re: Prosím o pomoc
Napsal: 21 říj 2016 19:46
od Rudy
Rádo se stalo!
