Stránka 2 z 2

Re: Prosím pomoc s počítačem

Napsal: 08 říj 2016 21:50
od Rudy
Udělejte ještě kompletní sken MBAM: http://www.malwarebytes.org/mbam.php a dejte log. Předem nic nemažte.

Re: Prosím pomoc s počítačem

Napsal: 09 říj 2016 09:11
od Krystofborusik
je to divné, v logu to vypadá jako úplně čistý ale na obrazovce mi hlásí nalezené problémy (v příloze):

Malwarebytes Anti-Malware
http://www.malwarebytes.org

Datum skenování: 9. 10. 2016
Čas skenování: 6:59
Protokol:
Správce: Ano

Verze: 0.0.0.0000
Databáze malwaru: v2016.10.09.03
Databáze rootkitů: v2016.09.26.02
Licence: Zkušební verze
Ochrana proti malwaru: Zapnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Zapnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 10
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Krystof

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 698090
Uplynulý čas: 1 hod, 18 min, 56 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Re: Prosím pomoc s počítačem

Napsal: 09 říj 2016 10:20
od Rudy
Problém malware to už není. Chrome zazálohujte pomocí ChromeBackup: http://www.stahuj.centrum.cz/internet_a ... me-backup/ . Pak chrome odinstalujte vč. jeho profilu (podadresáře Chrome v c:\users\Toshiba\appdata\local, c:\users\Toshiba\appdata\roaming, c:\users\Toshiba\data aplikací, c:\users\Toshiba\local settings a v c:\program data musí být smazány). Pak proveďte novou, čistou instalaci Chrome a zpět ze zálohy nakopírujte pouze záložky a hesla.

Re: Prosím pomoc s počítačem

Napsal: 09 říj 2016 11:26
od Krystofborusik
některé soubory se sice trochu bránili a musel jsem změnit oprávnění abych je smazal ale nakonec to povolilo a chrom běží - moc děkuji
problém s pravým tlačítkem ale přetrvává. Po kliknutí se na chvilku zamyslí a plocha se restartuje. Když jsem zkoušel některé soubory odstranit v nouzovém režimu, tak tam to pravé tlačítko fungovalo.

Re: Prosím pomoc s počítačem

Napsal: 09 říj 2016 11:33
od Rudy

Re: Prosím pomoc s počítačem

Napsal: 09 říj 2016 15:04
od Krystofborusik
Pravé tlačítko stále nefunguje. A aktualizace Nortonu nechce doběhnout.

Re: Prosím pomoc s počítačem

Napsal: 09 říj 2016 15:43
od Rudy
Otevřte správce zařízení, najděte a rozklikněte myš. Pak Shift+del a otevře se okno, které vám nabídne odebrání myši ze systému. Potvrďte a restartujte PC. Při novém startu se myš znovu načte. Nakonec vyzkoušejte.

Re: Prosím pomoc s počítačem

Napsal: 09 říj 2016 17:33
od Krystofborusik
:( bohužel, pořád stejné :(

Re: Prosím pomoc s počítačem

Napsal: 09 říj 2016 18:28
od Rudy
Zkuste myš vyměnit, nebo tuto vyzkoušet na jiném PC.

Re: Prosím pomoc s počítačem

Napsal: 09 říj 2016 18:49
od Krystofborusik
zkoušel jsem ještě najít jestli někde jinde nadu řešení podobného problému a zjistil jsem že se stejným problémem se potýkají i jinde a tak na motivy různých návrhů jsem zkusil odinstalaci mozilly a kupodivu to zafungovalo.

http://www.tenforums.com/software-apps/ ... sktop.html

nevím jestli to bude už fungovat trvale nebo se to zase zablokuje (jak někteří píší že problém se s periodicitou vrací) ale zatím to je snad OK.

Nortona sem reinstaloval a už je taky dobrej

Moc děkuju za pomoc. Příště to zkusím hlídat trochu lépe aby už nebyl tak zaneřáděnej. Ještě jednou tedy díky

Re: Prosím pomoc s počítačem

Napsal: 09 říj 2016 18:54
od Rudy
To je mi novina! Mozilla má problém s myší. To ale musí být poslední verze, dosud jsem o tom neslyšel. Já děkuji za info a vy nemáte zač! :)