Stránka 2 z 2
Re: Kontrola logu
Napsal: 21 bře 2016 17:54
od Rudy
Možná nějaká systémová chyba. Spusťte přík. řádek a napište do něj:
sfc/scannow
a odentrujte. Proběhne sken a pokud to bude možné i oprava syst. souborů.
Re: Kontrola logu
Napsal: 21 bře 2016 20:23
od Spikl
tak scan nenašel nic.
Zato jsem si všiml, že mi "něco" blokuje NORTON. V procesech je sice vidět, ale nejde mi otevřít jeho ovládací panel.
Re: Kontrola logu
Napsal: 21 bře 2016 20:51
od Rudy
To je divné. Ani v nouz. režimu?
Re: Kontrola logu
Napsal: 21 bře 2016 21:39
od Spikl
Ani v nouz.režimu nejde spustit. Není tam ani v procesech. Hodilo to hlášku, že chce potvrdit licenční smlouvu a pak se nedělo nic. V norm. režimu to teď napsalo, že v NORTONu došlo k chybě. Tak asi zítra zkusím reinstalll
Dám vědět jak to dopadlo.
Re: Kontrola logu
Napsal: 21 bře 2016 22:29
od Rudy
Jj., reinstalujte.
Re: Kontrola logu
Napsal: 22 bře 2016 08:34
od Spikl
Reinstalace NORTONu vypadá že se povedla, zatím chodí jak má.
Jinak ráno po zapnutí opět stejný problém se spuštěním WIN, kdy hnědá obrazovka stále něco načítala a stále se nic nedělo. Pomohl CTRL+ALT+DEL a následný restart. Nebude tam problém s nějakým ovladačem?
ZAtím díky. P.
Re: Kontrola logu
Napsal: 22 bře 2016 17:33
od Rudy
Můžete zkusit reinstalovat ovladač chipsetu. Ale moc nadějí tomu nedávám. Spíše některá část systému dlouho startuje.
Re: Kontrola logu
Napsal: 24 bře 2016 10:54
od Spikl
Dobrý den,
tak dnes ráno opět stejný problém. Po zapnutí NTB světle hnědá obrazovka s točícím se kolečkem..., po CTRL+ALT+DEL a restartu naběhla obrazovka pro přihlášení a vše OK.
Když jsem se díval do podpory HP tak mi to u chipsetu nabízí tyto 4 možnosti:
- Ovladač hostitelského řadiče Renesas Electronics USB 3.0
- Ovladač rozhraní Intel Management Engine Interface (MEI)
- Instalační nástroj čipové sady Intel
- Ovladač komponent Intel Management Engine
prosím o radu který tedy instalovat.
Sem tam se mi ve správci zařízení zobrazí chyba u "složeného zařízení". Je to tiskárna, která je už dávo odebraná. Dá se nějak odpálit?
Díky P.
Re: Kontrola logu
Napsal: 24 bře 2016 18:06
od Rudy
Všechny, kromě toho instalačního nástroje. Je ovladač tiskárny odinstalován?
Re: Kontrola logu
Napsal: 29 bře 2016 06:02
od Spikl
Dobré ránko,
tak jsem dle pokynů nainstaloval a zatím je to OK (uvidíme jak dlouho).
Tiskárna je odinstalovaná, netuším kde se tam ten ovladač objevil. Občas to kontroluji a zatím se delší dobu neobjevil.
Díky moc za pomoc.

Re: Kontrola logu
Napsal: 29 bře 2016 17:20
od Rudy
Rádo se stalo!
